Friesche Vlag melkschuim
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Friesche Vlag melkschuim
Aangezien ik helemaal gek ben op de latte macchiato die uit onze Dolce Gusto komt, heb ik gister de melkschuim van Friesche Vlag gekocht om een keer op een andere manier latte macchiato te maken. Ik heb gisteravond werkelijk waar de hele eerste helft van Goede Tijden staan kloppen in een pannetje, maar de melk veranderde totaal niet. Wie heeft het ook weleens gebruikt en werkt het bij jou wel?
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Friesche Vlag melkschuim
Oh, dat is ook wat, dat je zo lang hebt moeten staan kloppen.. Ik ben zelf ook gek op latte macchiato, heb altijd die van Nescafe. De melkschuim leek mij ook super maar toen ik zag dat je het helemaal in een pannetje moet kloppen vond ik het teveel gedoe haha. Ik heb er zelf dus geen ervaring mee maar als je zo lang moet staan kloppen zou je het volgens mij zelf ook nog wel met gewone melk kunnen doen..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Friesche Vlag melkschuim
Ik zou gewoon als ik jou was een cappuccinoklopper kopen en dan kun je met gewone melk lekker melkschuim maken. Wat jij gekocht hebt is eigenlijk gewoon geldverspilling. kost vele malen duurder en is net zoals gewone melk. Is laatst nog ergens op tv een enquete over geweest!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat houdt nu precies die 'Friesche mentaliteit' in?
» Vlag uit op 4 en 5 mei
» Cadeaupapier/scrappapier met Engelse vlag?
» Tas Britse Vlag The Body Shop
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Vlag uit op 4 en 5 mei
» Cadeaupapier/scrappapier met Engelse vlag?
» Tas Britse Vlag The Body Shop
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: