Vlag uit op 4 en 5 mei
+4
Pomodori
Mermaid
Caramba
Pompoen
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vlag uit op 4 en 5 mei
Doen jullie de vlag uit? En doe jullie zoals het hoort?
Dus op 4 mei van 18.00 tot zonsondergang de vlag halfstok? En op 5 mei de vlag normaal zonder wimpel?
't valt mij op dat er op 4 mei hier en daar al een vlag halfstok hangt, wat ik overigens ook zou hebben gedaan ware het niet dat me ergens vaag bij stond dat er iets mee was en ik het dus opgezocht heb.
Dus op 4 mei van 18.00 tot zonsondergang de vlag halfstok? En op 5 mei de vlag normaal zonder wimpel?
't valt mij op dat er op 4 mei hier en daar al een vlag halfstok hangt, wat ik overigens ook zou hebben gedaan ware het niet dat me ergens vaag bij stond dat er iets mee was en ik het dus opgezocht heb.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vlag uit op 4 en 5 mei
Nee wij vlaggen niet. Hebben nooit ergens de vlag voor uit hangen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wij doen het eigenlijk alleen op 4 en 5 mei.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Bedenk me nu net of wij uberhaubt wel een vlaggenhouder hebben. En volgens mij hebben wij geen eens een vlag.
Toen ik nog thuis woonde, hadden wij de vlag ook niet uit, alleen wanneer mijn zus en ik geslaagd waren of wanneer er iemand van de buurt ging trouwen.
Toen ik nog thuis woonde, hadden wij de vlag ook niet uit, alleen wanneer mijn zus en ik geslaagd waren of wanneer er iemand van de buurt ging trouwen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
we hebben geen nederlandse vlag.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Oeps... pas vanaf 18.00 uur. De onze hangt al uit.
Ik heb vanmorgen nog per whats app mijn vriend een compliment gegeven dat ik het goed vond dat hij eraan heeft gedacht. Jammer.....
Ik heb vanmorgen nog per whats app mijn vriend een compliment gegeven dat ik het goed vond dat hij eraan heeft gedacht. Jammer.....
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
тыквашка schreef:Doen jullie de vlag uit? En doe jullie zoals het hoort?
Wij ook idd! Dus nu pas de vlag als ik thuis ben en dan om 20.02 de vlag eerst "strijken" en dan alsnog hijsen en tot zonsopgang laten hangen. Morgen wel de hele dag vlaggen.
Gast- Gast
Wij hebben geen houder, dus kunnen de vlag niet ophangen, maar mij viel het idd ook al op hoeveel mensen de vlag al halfstok hebben hangen. Toevallig had ik het er vanmorgen nog met mijn zus over, zij wilde de vlag ook vast ophangen, maar mij stond er ook iets van bij dat het officieel pas vanavond mag.
Gast- Gast
Alleen met 5 mei. Onze vlag kan niet halfstok. Oh en we hebben geen wimpel, dus die ontbreekt altijd
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn ouders hebben de vlag altijd uit op de daarvoor geschikte gelegenheden en altijd zoals het "moet". Maar ik niet, ik heb niet eens een vlag, wel een stok haha!
Gast- Gast
Oreo schreef:тыквашка schreef:Doen jullie de vlag uit? En doe jullie zoals het hoort?
Wij ook idd! Dus nu pas de vlag als ik thuis ben en dan om 20.02 de vlag eerst "strijken" en dan alsnog hijsen en tot zonsopgang laten hangen. Morgen wel de hele dag vlaggen.
Dat is niet hoe het officiële protocol is! Je moet volgens het officiële protocol dus de vlag halfstok laten hangen tot zonsondergang!
Edit: het schijnt zelfs dat ze dat bij de officiële herdenkingsplechtigheden niet doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nee dat doen we niet. Ik ben alleen 2 minuten stil op 4 mei om 20:00 uur.
Gast- Gast
Jep en ook op 30 april.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
helaas hebben we geen vlaggenhouder, kwam ik 30 april achter.
volgend jaar wordt hier gevlagd, thuis was ik ook altijd fanatiek. Ik was altijd de enige die de vlag uit wou en hem zelf dan maar ging ophangen omdat verder het niemand wou doen.
volgend jaar wordt hier gevlagd, thuis was ik ook altijd fanatiek. Ik was altijd de enige die de vlag uit wou en hem zelf dan maar ging ophangen omdat verder het niemand wou doen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik zie nu net dat mn vriend de vlag heeft uitgehangen.
Wanneer ie dat dan gedaan heeft?
Wanneer ie dat dan gedaan heeft?
Gast- Gast
Wij hebben geen vlag, wil er wel n keer een gaan kopen, maar dat roep ik elk jaar, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Mermaid schreef:we hebben geen nederlandse vlag.
Wij ook niet volgens mij.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Friesche Vlag melkschuim
» Tas Britse Vlag The Body Shop
» Cadeaupapier/scrappapier met Engelse vlag?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Tas Britse Vlag The Body Shop
» Cadeaupapier/scrappapier met Engelse vlag?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: