Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

peuterstreken

+10
Printje
rapa nui
Flemy
Kat1980
Leah
Filoria
Darius
Tania
Paper Crown
maiadebij
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

peuterstreken - Pagina 3 Empty Re: peuterstreken

Bericht  Susan zo 11 sep 2011 - 9:04

Is er in het zwembad bij jullie geen peuterzwemmen? Dan ben je niet alleen, dan is er een zweminstructeur bij en andere ouders met kindjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 9:08

Ja is er wel, maar helaas alleen als ik normaalgesproken aan het werk ben. Als ik nu ga zwemmen met haar (is eigenlijk bijna nooit) ga ik samen met een vriendin en haar even oude kindje.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij zo 11 sep 2011 - 9:14

De douchehoek is pal naast de deur en hij heeft het badje over de rand van de douchebak leeg gekieperd dus het is zo de hal in gelopen! Ik had hem niet zo vol, maar het stroomde idd alle kanten uit. Ik heb eens een kapot aquarium gehad, en me verbaasd hoeveel water daar al uit kwam.

Jullie hebben me echt even met mijn neus op de feiten gedrukt, wat een enge verhalen. Ik denk dat ik hem nu tot zijn 12e niet meer alleen laat badderen laughcry

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje zo 11 sep 2011 - 9:15

hahahha ow jee tot zijn 12 Laughing Zal hij blij mee zijn hahahahha. Maar dan kun je hem altijd vertellen van zijn grote boevenstreek met het water;)

Wat zei zijn vader er eigenlijk van? Ik bedoel het niet als aanval maar ik denk dat mijn man best pissig zou worden op mij als hij zou horen dat ik ons ventje alleen gelaten had.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  maiadebij zo 11 sep 2011 - 9:35

Mijn man heeft me inderdaad wel verteld dat hij er niet blij mee was, maar had ook snel door dat ik me daar al van bewust was. Dus echt boos was hij niet gelukkig.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Troela* zo 11 sep 2011 - 10:41

@printje: hier hebben ze wel speciaal peuter survival zwemmen. Geen echt zwemles, maar ze leren daar wel hoe ze boven moeten blijven etc.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Printje zo 11 sep 2011 - 10:44

Mama1985 schreef:@printje: hier hebben ze wel speciaal peuter survival zwemmen. Geen echt zwemles, maar ze leren daar wel hoe ze boven moeten blijven etc.

Ja zoiets bedoelde ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Darius zo 11 sep 2011 - 20:02

Hihi, peuter survival zwemmen! smile

Toen ik het las, moest ik even aan dit voorval denken, wat gebeurde in mijn kraamweek van Pepijn.

Hier op het dorp zijn twee kdv's. kdv a ligt op een centrum voor gehandicapten, waar een speciaal zwembad is met lekker warm water. Het kdv gaat daar iedere woensdagmorgen ook zwemmen, als je kindje die dag niet naar het kdv gaat, mag je als ouder mee gaan zwemmen. Er gaan ook een paar kindjes mee van kdv B, waar mijn zoontje op zit. De afspraak is dan: 1 kindje per leidster. Nu was er toevallig van kdv een leidster te weinig, maar iemand zei: ach joh, ik neem er wel twee, ze zijn toch wat ouder, ik red me er wel mee.
De man van mijn vriendin ging die dag mee zwemmen met hun dochter. Man vergat natuurlijk de kurkjes af te doen, dus hij had even zijn dochter onder de douche laten staan bij een andere ouder en bracht snel de kurkjes weg. En zag toen dus wat drijven in het zwembad. Het ene kindje van de leidster die twee kindjes onder haar hoede had. Dat meisje was dus 'ontsnapt' vanuit de kleedruimte, want ze had haar kleding en haar jas al aan. Man is natuurlijk in het zwembad gesprongen om haar te redden, en het is allemaal goed afgelopen. Ik geloof dat de leidster een waarschuwing heeft gekregen, maar zij was zo geschrokken dat ze niet meer mee gaat zwemmen nu.
Het stomme is nog, dat mijn vriendin tegen haar man heeft gezegt: 'Denk om die kurkjes, voordat je gaat douchen moet je ze afdoen en opruimen'. Man is namelijk regelmatig wat verstrooid, maar in dit geval is het wel de redding geweest.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  *Troela* zo 11 sep 2011 - 20:35

Jeetje Darius, die hebben echt geluk gehad dat die man de kurkjes was vergeten!
Ja vond het ook wel grappig staan, peutersurvivallen haha. Maar ze leren daar de basis hoe ze zich moeten redden in het water. Je kan daar eigenlijk steeds doorstromen, baby/peuter zwemmen, dan survival en daarna de gewone zwemles.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3