Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

peuterstreken

+10
Printje
rapa nui
Flemy
Kat1980
Leah
Filoria
Darius
Tania
Paper Crown
maiadebij
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

peuterstreken Empty peuterstreken

Bericht  maiadebij za 10 sep 2011 - 7:33

Ik had net toch wat...

Kinderen moesten naar bed, waren allebei ook enorm moe en ik was alleen thuis. Dus N.adeem in het badje gezet (zo'n babybadje) in de douche en ik met J.ennah naar zolder (waar zij en wij slapen) om haar te voeden en in bed te leggen. DAT had ik beter niet kunnen doen Cry ik kwam weer op de eerste verdieping en stapte letterlijk in 3cm water... N.adeem had dus zijn hele badje geleegd op de badkamervloer! Dat water is het halletje in gestroomd (waar laminaat ligt) de trap af gestroomd, de gang in beneden en zelfs de woonkamer in!! En het kwam zelfs beneden bij de lamp in de gang eruit en in de meterkast is ook alles nat.

Ik ben dus als een gek handdoeken gaan neerleggen en uitknijpen, begonnen bij het laminaat, en heb mijn broertje gebeld. Hij was er gelukkig snel en samen hebben we alles opgeruimd. Nu maar duimen dat het laminaat niet omhoog gaat komen.

Jeetje zeg dit vond ik echt geen grappige actie van hem. Laatste keer dus dat hij alleen in zijn badje mag spelen.

Jullie nog peuters met streken??

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterstreken Empty Re: peuterstreken

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 7:57

Jeutje.. dat is wel heel erg eigenlijk! Wat een stout kindje.. en sterk,want als er zoveel water de hele verdieping afdruipt dat is dan niet een badje waar net 5cm water in zit wat hij even omkiept,he?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  maiadebij za 10 sep 2011 - 8:10

2CKC2 schreef:Jeutje.. dat is wel heel erg eigenlijk! Wat een stout kindje.. en sterk,want als er zoveel water de hele verdieping afdruipt dat is dan niet een badje waar net 5cm water in zit wat hij even omkiept,he?

Dat heeft mij ook zo verbaasd!! Zo'n badje vol water moet hartstikke zwaar zijn toch?
Ja dit was echt wel een stoute streek. Hij heeft zich ook een keer volgesmeerd met vaseline en daar kon ik nog wel om lachen. Nu stond ik eerder te huilen als te lachen.

Maarja als ik vanuit hem denk... misschien was hij uitgebadderd en hij ziet mij hem ook omkiepen als hij klaar is. Hij wilde misschien gewoon alvast voor me opruimen en heeft natuurlijk nooit kunnen overzien hoeveel water erin zit.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:11

Stiekem moest ik wel een klein beetje lachen, maar ik zou ook gaan huilen als me dat zou gebeuren laughcry Wel heel knap van hem eigenlijk. Hoe reageerde je op hem toen je het zag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:11

Oeps. :shock: Dat was dan wel heel veel water. Wat kunnen ze ook een hoop dingen bedenken in een paar minuten he. Ben je voor dit soort dingen eigenlijk verzekerd? (voor laminaat etc)

N.ali heeft een keer de hele vloer in de gang ingesmeerd met shampoo. Krijg dat maar weer eens schoon haha.

Laatst aangepast door yvonne op za 10 sep 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:15

Ja, volgens mij kiep je niet zonder moeite het badje om hoor.. en bovendien, thank God dat ie niet is gevallen met die kleine voetjes op de natte badkamer vloer! Kleine Hercules! Pff, ik hoop dat je laminaat niet gaat staan.. was het veel water? Als het toch gebeurd, moet je de verzekering erop loslaten. Hebben jullie geen groot bad? Dan doe je daar gewoon het water in een dun laagje en kan ie daar lekker spelen/badderen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:16

Dat zou ik dan weer eng vinden als die alleen is CKC2, ivm met verdrinken.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:17

yvonne schreef:Oeps. :shock: Dat was dan wel heel veel water. Wat kunnen ze ook een hoop dingen bedenken in een paar minuten he. Ben je voor dit soort dingen eigenlijk verzekerd? (voor laminaat etc)

Nali heeft een keer de hele vloer in de gang ingesmeerd met shampoo. Krijg dat maar weer eens schoon haha.

laughcry Waarom wilde ik ookal weer kinderen....
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:17

Pippa schreef:Dat zou ik dan weer eng vinden als die alleen is CKC2, ivm met verdrinken.

Als je een laagje van 20 cm doet verdrinkt hij niet hoor. Maar sowieso moet je kinderen nooit alleen laten met water of badjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 10 sep 2011 - 8:19

2CKC2 schreef:
Pippa schreef:Dat zou ik dan weer eng vinden als die alleen is CKC2, ivm met verdrinken.

Als je een laagje van 20 cm doet verdrinkt hij niet hoor. Maar sowieso moet je kinderen nooit alleen laten met water of badjes.

In een laagje van 20 cm verdinkt hij net zo makkelijk hoor.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:19

yvonne schreef:[...]
Nali heeft een keer de hele vloer in de gang ingesmeerd met shampoo. Krijg dat maar weer eens schoon haha.

ik heb eens een shampoofles kapot laten vallen op de vloer, volgens mij schuimde de vloer na een half jaar nog steeds met dweilen.

Hier heeft kind+bed al wel eens onder de sudocrème gezeten. Kind had potje sudocrème op het hoofdbord van het bed gevonden toen ik even weer was ingedommeld (het was 5.15 uur). Was ook niet grappig.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:21

Tania schreef:
2CKC2 schreef:

Een kind van bijna 3? Nee, dat lijkt me echt niet zo easy. Maar goed,zoals ik al zei: dan moet je ze ook niet in een vol kinderbadje alleen laten aangezien ze daarin ook kunnen verdrinken...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Darius za 10 sep 2011 - 8:22

Mijn neefje is op 2,5 jarige leeftijd verdronken in een badje van 10 cm.

Gevaarlijk zeg, zeker met die meterkast! Had je wel de hoofdschakelaar omgedraaid?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:23

Darius schreef:Mijn neefje is op 2,5 jarige leeftijd verdronken in een badje van 10 cm.

Gevaarlijk zeg, zeker met die meterkast! Had je wel de hoofdschakelaar omgedraaid?

Vervelend zeg. Hoe dan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 10 sep 2011 - 8:25

2CKC2 schreef:
Tania schreef:
2CKC2 schreef:

Een kind van bijna 3? Nee, dat lijkt me echt niet zo easy. Maar goed,zoals ik al zei: dan moet je ze ook niet in een vol kinderbadje alleen laten aangezien ze daarin ook kunnen verdrinken...

Daar heb je gelijk in, dat zou ik ook niet doen inderdaad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:27

Tania schreef:
2CKC2 schreef:

Oh ja een kindje alleen in bad zetten zo lang zou ik ook nooit doen. Een kindje bij ons uit de buurt is ook zo verdronken toen ik jonger was. Ze hoeven maar in paniek te raken omdat ze uitglijden oid en dan kunnen ze zichzelf niet meer omhoog krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Darius za 10 sep 2011 - 8:29

2CKC2 schreef:
Darius schreef:Mijn neefje is op 2,5 jarige leeftijd verdronken in een badje van 10 cm.

Vervelend zeg. Hoe dan?

Vervelend??? Het allerergste ter wereld wat er kan gebeuren volgens mij. Het is gewoon verschrikkelijk.

Hij speelde in het zwembadje met een laagje van 10 cm water. Oma pastte op en ging even naar de wc, is nog geen vijf minuten naar binnen geweest. En kwam terug en hij lag met zijn gezicht in het water.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:30

Pf, jeetje, dan krijg je ook de schrik van je leven Sad

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:36

Ja heel erg inderdaad, een verkeerde woordkeus. Voor die oma ook,die zal zich ook d'r levenlang schuldig voelen. Bah,water is gewoon wel gevaarlijk met kleintjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:38

2CKC2 schreef:Ja heel erg inderdaad, een verkeerde woordkeus. Voor die oma ook,die zal zich ook d'r levenlang schuldig voelen. Bah,water is gewoon wel gevaarlijk met kleintjes.

Inderdaad, je kunt ze op zo'n moment ook geen seconde alleen laten dus Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:39

Daarom zou ik dus nooit een kindje van deze leeftijd alleen in bad laten.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 10 sep 2011 - 8:48

Darius, jeetje zeg wat een ramp. Ongelofelijk hoe dat zo snel zo fout kan lopen, ik word er helemaal raar van hier achter de laptop. Ik wilde een tijdje geleden al eens een topic openen met de vraag vanaf welke leeftijd je ze een beetje veilig alleen in bad kan laten (als je bijv even de was op gaat hangen oid) maar nu heb ik mijn antwoord al.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hoe ik op mijn zoontje reageerde? Ik heb eerst vertwijfeld gezegd "Oh N. hier is mama echt niet blij mee hoor, ojee waar moet ik beginnen?" en hem toen naar zijn kamer gebracht en ben gaan opruimen. Hij was wel verdrietig, schrok ook vast van wat hij veroorzaakt had.

Ohja en ik ben ervoor verzekerd hoor, dus mocht er schade zijn dan kan ik dat claimen.

En over de meterkast, alles doet het gewoon nog qua electra, moet ik dan evengoed de schakelaar omzetten?

Goh... voel me nu echt een onverantwoorde moeder Cry

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 8:54

Sja...moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook best onverantwoordelijk vind..

Gast
Gast

Bericht  Darius za 10 sep 2011 - 8:54

2CKC2 schreef:Ja heel erg inderdaad, een verkeerde woordkeus. Voor die oma ook,die zal zich ook d'r levenlang schuldig voelen. Bah,water is gewoon wel gevaarlijk met kleintjes.

Tis goed het schoot me even verkeerd! smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Darius za 10 sep 2011 - 8:57

Ach, het kannu een zeiktopic worden over hoe onverantwoord het is, maar ooit gaan je kinderen toch wel een keer alleen onder de douche.

Ik denk vanaf een jaar of vier alleen onder de douche en vanaf een jaar of zes alleen in bad? Ik zou dan als ouder denk ik wel steeds op de verdieping van de badkamer blijven denk ik.

Edit: toen ik 20 was en bij mijn ouders ging badderen riep mijn moeder ook wel of het nog goed ging!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud