Zijn er nog/al mensen wakker?
+2
Jazzlyn
Pandora
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zijn er nog/al mensen wakker?
Goeiemorgen,
Ik kan niet (meer) slapen, dus ben maar uit bed gegaan om een kopje thee te drinken. Hoop dat ik zo nog even wat kan slapen want heb nog niet veel slaap genoten. F. 3x wakker geweest en op de momenten die ik wel in bed lag, lag ik gigantisch te piekeren en mezelf op te fokken. Heb gedoe op mijn werk wat ik even niet handelen kan.
Waarom zijn jullie nog/al wakker?
Ik kan niet (meer) slapen, dus ben maar uit bed gegaan om een kopje thee te drinken. Hoop dat ik zo nog even wat kan slapen want heb nog niet veel slaap genoten. F. 3x wakker geweest en op de momenten die ik wel in bed lag, lag ik gigantisch te piekeren en mezelf op te fokken. Heb gedoe op mijn werk wat ik even niet handelen kan.
Waarom zijn jullie nog/al wakker?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Zijn er nog/al mensen wakker?
yes ik ben wakker.. kleine huilde dus werd wakker, daarna werd ik gelijk zo misselijk dat ik niet meer kan slapen
Balen pandora van je werk!
Balen pandora van je werk!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik ben ook evem wakker. Ben wakker door de vreselijke pijn op het moment....
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu wakker, omdat ik zo moet werken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Ik ben nu wakker, omdat ik zo moet werken.
+1
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Ik ben nu wakker, omdat ik zo moet werken.
+ 1
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook iemand die zo aan het werk moet...
Maar mocht ´uitslapen´ vandaag meestal begin ik om 6 uur al!
Maar mocht ´uitslapen´ vandaag meestal begin ik om 6 uur al!
Gast- Gast
Ook ik ben wakker.... :-) mag zo naar de HAP toe om urine weg te brengen.. ben gister bloed verloren en waarschijnlijk zit het probleem in de blaas/nieren.... Aangezien ik vannacht weer bloed ben verloren wilde ik niet wachten tot na het weekend en kan ik zo ff alles laten checken....
@ to, heb je nog kunnen slapen?
liefs
liefs
Gast- Gast
ik ben ook al wakker, ga vandaag verhuizen en moet nog wat dingen doen.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
BeeGee schreef:Ook ik ben wakker.... :-) mag zo naar de HAP toe om urine weg te brengen.. ben gister bloed verloren en waarschijnlijk zit het probleem in de blaas/nieren.... Aangezien ik vannacht weer bloed ben verloren wilde ik niet wachten tot na het weekend en kan ik zo ff alles laten checken....
liefs
Ik heb nog even kunnen slapen, helaas was F. om 07.15 weer present.... Nou ja, vanavond dan maar vroeg onder de wol.
Vervelend dat je bloed verliest! Vind je het zelf niet heel eng? Ik hoop dat alles goed is met jou en de baby, rustig aan meid!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
@ BeeGee Hoplijk is het niet ernstig zeg! Goed dat je meteen gaat en niet wacht tot maandag!
Ik ben vandaag ook al uren wakker. Was van plan uit te slapen na een drukke werkweek, maar neeee het is me weer niet gegunt. Na veel draaien toch maar opgestaan en ben nu op het forum aan het rondsnuffelen. Hopelijk wordt mijn man op tijd wakker, heb honger en we zouden samen ontbijten, anders ga ik hem dadelijk over een half uur wakker schudden
Ik ben vandaag ook al uren wakker. Was van plan uit te slapen na een drukke werkweek, maar neeee het is me weer niet gegunt. Na veel draaien toch maar opgestaan en ben nu op het forum aan het rondsnuffelen. Hopelijk wordt mijn man op tijd wakker, heb honger en we zouden samen ontbijten, anders ga ik hem dadelijk over een half uur wakker schudden
Gast- Gast
@ pandora en gefelicitass..
uit het urine onderzoek kwam naar voren dat er inderdaad bloed bij zit... verder was het niet helemaal schoon maar geen ontstekingswaarde die wijze op een blaasonsteking.. al met al nog geen steek verder... Heb ook geen buikpijn of last van mijn nieren ofzo...Maandag beginnen we weer met hetzelfde rideltje en even door geven of de HA contact wil leggen met de verlos om misschien toch een kuur voor te schrijven omdat ik nu al 4 weken rondloop met vage klachten
Nu dus beetje een klote dag hebben, ''gelukkig'' gaan de kindjes rond 14.00 naar mijn ouders toe ben echt niet gezellig vandaag.. wil even gewoon niets om me heen...
uit het urine onderzoek kwam naar voren dat er inderdaad bloed bij zit... verder was het niet helemaal schoon maar geen ontstekingswaarde die wijze op een blaasonsteking.. al met al nog geen steek verder... Heb ook geen buikpijn of last van mijn nieren ofzo...Maandag beginnen we weer met hetzelfde rideltje en even door geven of de HA contact wil leggen met de verlos om misschien toch een kuur voor te schrijven omdat ik nu al 4 weken rondloop met vage klachten
Nu dus beetje een klote dag hebben, ''gelukkig'' gaan de kindjes rond 14.00 naar mijn ouders toe ben echt niet gezellig vandaag.. wil even gewoon niets om me heen...
Gast- Gast
@ BeeGee Wat rot zeg dat je nu nog niks weet en je al zo lang rond sukkelt ermee. Een voor jou, hoop dat het snel beter gaat!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» Zijn er mensen om mee te kletsen?
» Vroeg wakker zijn
» Zijn jullie kindjes al wakker?
» Mensen zijn net...
» Zijn er mensen om mee te kletsen?
» Vroeg wakker zijn
» Zijn jullie kindjes al wakker?
» Mensen zijn net...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: