Down under ..
+25
pitbullgup
Paper Crown
Rush
Flemy
Koetjeboe
Schism
pino101
Makamba
Floor
L!ND@
LMCurious
Novalee
Parisienne
Pussycat
Fiebje
Annie24
*Troela*
Thunder
koNijntje
Happydobby
studiebol
Tania
PapillonRose
Susan
Printje
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Down under ..
Ik kan er nu nog goed bij maar als dat straks minder word maar met spiegeltje er bij hoor... En af en toe goed met de ladyshave er overheen kan ik me ook niet snijden
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
IK heb hierover dus enorm gelachen in het ziekenhuis, naast mij lag een vrouw die 's ochtends tegelijkertijd als mij een veter had gekregen, zij had bijna genoeg ontsluiting dus dat vetertje moest het laatste stukje veroorzaken. Tegen het einde van de ochtend braken haar vliezen en bleek de kleine in het vruchtwater gepoept te hebben. De verloskundige kwam haar dus vrij snel ophalen, ze moest haar spullen pakken en mee naar de verloskamers.
DIt wou ze niet, ze wilde zich eerst even scheren... Die verloskundige begon keihard te lachen en moest haar zowat mee sleuren naar de verloskamer..
Over mezelf, ik heb het gewoon bijgehouden om de 2 dagen. DIt ging prima. Heb ook een hele fijne scheermes dus kan het gewoon helemaal op de tast!
DIt wou ze niet, ze wilde zich eerst even scheren... Die verloskundige begon keihard te lachen en moest haar zowat mee sleuren naar de verloskamer..
Over mezelf, ik heb het gewoon bijgehouden om de 2 dagen. DIt ging prima. Heb ook een hele fijne scheermes dus kan het gewoon helemaal op de tast!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hier ook op de tast, maar wel heel voorzichtig, weet zeker dat het er eigenlijk niet uit ziet, maar vind het toch fijner zo. Zelf ga ik niet in de spiegel kijken, dan zie ik ook steeds de striemen op mijn buik en bovenbenen en daar heb ik geen behoefte aan!
Scheren doe ik ook altijd onder de douche, dus dan kan ik er toch geen spiegeltje bij gebruiken.
Mijn benen heb ik al maanden niet meer geschoren, heb toch hele lichte haartjes, dus die moeite ga ik niet doen!
Scheren doe ik ook altijd onder de douche, dus dan kan ik er toch geen spiegeltje bij gebruiken.
Mijn benen heb ik al maanden niet meer geschoren, heb toch hele lichte haartjes, dus die moeite ga ik niet doen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Tea-Leaf schreef:Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?
Nee, dank je. Zo'n bevalling verbouwt de boel daar beneden al genoeg, daar kan ik niet ook nog eens mijn man met een scheermes bij gebruiken
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Tea-Leaf schreef:Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?
Nee, dank je. Zo'n bevalling verbouwt de boel daar beneden al genoeg, daar kan ik niet ook nog eens mijn man met een scheermes bij gebruiken
Maar ik bedoelde vóór de bevalling. Uiteraard niet tijdens, dan wil je zo min mogelijk gedoe daar lijkt me.
Ik zou het zelf wel vragen, mocht mijn hoofd er naar staan. Hij doet het nu ook wel eens, hij heeft toch beter zicht dan ik
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Yasmine schreef:Tea-Leaf schreef:Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?
Maar ik bedoelde vóór de bevalling. Uiteraard niet tijdens, dan wil je zo min mogelijk gedoe daar lijkt me.
Ik zou het zelf wel vragen, mocht mijn hoofd er naar staan. Hij doet het nu ook wel eens, hij heeft toch beter zicht dan ik
Heb het misschien een beetje krom geformuleerd, maar bedoelde ook niet tijdens de bevalling scheren hoor
Bedoelde meer dat mijn man vooraf nog geen beginnetje hoeft te maken met de verbouwing...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hahah, das ook een goede Yasmin!
Hier heb ik het toevallig op de ochtend dat de bevalling begon nog gedaan, een goed uur later kreeg ik weeën (zonder dat ik het merkte, waren wel op CTG te zien). Dus ik lag er netjes bij.
Ik schoor dan onder de douche en als ik dacht dat ik klaar was checkte ik met een spiegeltje of 'aaide' ik met mijn hand om te voelen waar er nog stoppeltjes en/of haartjes zaten.
Hier heb ik het toevallig op de ochtend dat de bevalling begon nog gedaan, een goed uur later kreeg ik weeën (zonder dat ik het merkte, waren wel op CTG te zien). Dus ik lag er netjes bij.
Ik schoor dan onder de douche en als ik dacht dat ik klaar was checkte ik met een spiegeltje of 'aaide' ik met mijn hand om te voelen waar er nog stoppeltjes en/of haartjes zaten.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hield t bij op gevoel... Poes met haar no way!!
Kreeg na de bevalling een compliment van de verpleegkundige dat ik zo netjes geschoren was! Haha dus ze letten er wel degelijk op!
Kreeg na de bevalling een compliment van de verpleegkundige dat ik zo netjes geschoren was! Haha dus ze letten er wel degelijk op!
Gast- Gast
Hahahahaha Laurientje, dan sta je ook wel even te kijken denk ik hahaha
Gaat het trouwens goed met deze zwangerschap nu?
Gast- Gast
Parels schreef:Hahahahaha Laurientje, dan sta je ook wel even te kijken denk ik hahaha
Ja ik dacht wel meteen zoo jij hebt goed gekeken haha!
Met de zwangerschap gaat t goed gelukkig! Vanmorgen een mooie echo gehad!!
En tja moe en goed misselijk maar dat hoort erbij hè!
Jij gaat ook al opschieten hè! Spannend!
Gast- Gast
Ah fijn, Laurientje!
Hier gaat het zeker opschieten, nog 4 weken tot mijn verlof én ik heb sinds vandaag officieel een 3tje hahah
Hier gaat het zeker opschieten, nog 4 weken tot mijn verlof én ik heb sinds vandaag officieel een 3tje hahah
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: