Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Down under ..

+25
pitbullgup
Paper Crown
Rush
Flemy
Koetjeboe
Schism
pino101
Makamba
Floor
L!ND@
LMCurious
Novalee
Parisienne
Pussycat
Fiebje
Annie24
*Troela*
Thunder
koNijntje
Happydobby
studiebol
Tania
PapillonRose
Susan
Printje
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Down under ..  Empty Down under ..

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:48

Scheren voor de bevalling ja of nee?

Ik kan het daar beneden nauwelijks meer zien, ik doe het op de tast.
Als ik het eenmaal 'goed' bekijk, zie ik dat ik toch delen ben vergeten, maar vind het een fijn idee dat ik toch voor mijn gevoel zo netjes mogelijk ben daar. Ik blijf mijn benen en oksels ook gewoon doen, en hoop echt dat ik nog even de tijd heb om mezelf te scheren, voordat ik moet bevallen, dan lig ik daar toch fijner voor mijn gevoel ..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Down under ..  Empty Re: Down under ..

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 8:49

Ik heb dat wel gedaan, vond dat veel frisser en netter idd. Heb het zelf steeds op de tast gedaan maar mijn buik was op het einde ook niet zo groot dat ik het helemaal niet meer kon zien...gelooof ik... kan het me niet meer precies herinneren haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:50

Eerste keer wel gedaan, toen kon ik er nog redelijk bij. Tweede keer had ik zoveel last van mijn bekken dat ik me niet goed kon kantelen ed en ik deed het wel maar heel weinig, met als gevolg dat ik dus een aardig bosje had staan haha. Het kon me echt niet schelen toen en ik kon er ook gewoon niet bij en niet zien. Mijn vriend heeft het trouwens bij de eerste ook een keer gedaan maar dat was geen succes. Na de bevalling heb ik het wel weer opgepikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:50

Bij Ciske was mijn plan om een brazilian wax te doen zodra ik met verlof was maar ik haalde mijn verlof niet.
Ik had tijdens de bevalling wel wat haar maar niet veel omdat ik nog wel regelmatig schoor.

Bij Janneman heb ik me volgens mij 2 dagen voor de bevalling nog geschoren.

Laatst aangepast door Sunprincess op vr 9 sep 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 9 sep 2011 - 8:51

Ik heb het wel gedaan, maar toen ik bezig was dacht ik: ik lijk ook wel gek. Heb me ook een paar keer gesneden.

Dat was trouwens de tweede keer, toen ik zwanger was van Ezra heb ik het niet gedaan, toen stond mijn hoofd er niet naar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  PapillonRose vr 9 sep 2011 - 8:53

Ik ben het ook blijven doen, op de tast inderdaad laughcry Goed, het zal niet zo netjes geweest zijn als voor de zwangerschap omdat ik het niet meer goed kon zien.. Maar ik vond het wel zo fijn om gewoon door te gaan met scheren, idd ook met het oog op de bevalling. En mochten er toch her en der wat verdwaalde haartjes gezeten hebben, op het moment van de bevalling had ik toch echt heel wat anders aan mijn hoofd :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:53

Ik heb het een beetje half gedaan op de tast.

Maar geloof me, tijdens en na de bevalling wordt de boel week, vaak is het opgezet als je vocht vasthoud, dus charmant ziet de boel er toch niet uit Laughing

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 9 sep 2011 - 8:55

Ik was we van plan het nog te doen voor de bevalling. Maar toen ging ik met 36 weken al bevallen, ik heb er toen geen moment over nagedacht dat ik me had moeten scheren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:57

Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 8:58

Tea-Leaf schreef:Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?

Mijn man durfde het niet..was bang om me pijn te doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:59

mijn man vragen om me daar te scheren, laten we dat maar niet doen, ik denk dat ik gehavend uit die strijd kom Laughing

En ik heb het de hele zwangerschap wel bijgehouden, ook op de tast inderdaad. Toen de bevalling begonnen was kwam ik direct in een weëenstorm en heb toen niet eens nagedacht over scheren.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 9 sep 2011 - 9:00

Ik doe het ook op de tast en af en toe pak ik er een spiegeltje bij, maar helemaal netjes is het toch niet..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:00

ProudMama schreef:Ik heb het een beetje half gedaan op de tast.

Maar geloof me, tijdens en na de bevalling wordt de boel week, vaak is het opgezet als je vocht vasthoud, dus charmant ziet de boel er toch niet uit Laughing

Hahaha, hier moest ik wel om lachen!
Ik geloof best dat dat niet mn charmantste moment uit mn leven gaat zijn, en dat het daar beneden helemaal al niet om over naar huis te schrijven is, maar ja, als ik mezelf maar kan indenken dat ik in ieder geval mijn best heb gedaan om er zo charmant mee voor de dag te komen haha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:00

Ik heb me nog geschoren toen ik weeen had, moest er niet aan denken om met een poes vol haar te liggen bevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:01

Tea-Leaf schreef:Misschien een rare vraag, maar als je het graag netjes wil hebben daar en het zelf niet kan, kan je toch je vriend of man vragen om het te doen?

Die kans zit er bij mij ook nog in hoor, dat ik dat vraag!
Hij is er iig wel van op de hoogte dat die kans erin zit, en of hij nou wil of niet, op dat moment kan en mág hij me niks weigeren! Vind ik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:03

Na de bevalling heb ik me overigens ook een tijdje niet geschoren, dat leek me geen goed idee met hechtingen.

En dan komt de gyn/ verpleegkundige en thuis de vk/ kraamzorg ook iedere keer daar naar kijken... Met het verwijderen van de hechtingen ben je ook weer dagen verder zonder scheren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:05

Parels schreef:

Die kans zit er bij mij ook nog in hoor, dat ik dat vraag!
Hij is er iig wel van op de hoogte dat die kans erin zit, en of hij nou wil of niet, op dat moment kan en mág hij me niks weigeren! Vind ik Very Happy

Puf, puf, puf ... Schat, daar links nog een beetje scheren alsjeblieft... Puf, puf, puf... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 9 sep 2011 - 9:06

Storm schreef:Ik heb me nog geschoren toen ik weeen had, moest er niet aan denken om met een poes vol haar te liggen bevallen.

Very Happy +1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:09

Happydobby schreef:
Storm schreef:Ik heb me nog geschoren toen ik weeen had, moest er niet aan denken om met een poes vol haar te liggen bevallen.

Very Happy +1
Whahaha, zie het al helemaal voor me:

Tegen de verloskundige: Zie je al haartjes?

Verloskundige: Euh... ja... maar geen idee wat van jouw is en wat van de baby zou kunnen zijn...

Gast
Gast

Ik had altijd al best wel donker en veel haar, maar sinds ik zwanger ben heb ik echt een berenvachtje!
Dus als ik een bevalling heb die 24 uur of langer duurt is de kans dik dat er alweer haar op zit haha

En Storm, ik heb preciés hetzelfde!

Gast
Gast

Maar kun je het niet voelen dan :P ..

Ik heb -7.5 sterkte bij mijn ogen en sta zonder lenzen/bril onder de douche.. Ik zie nooit of ik de helft vergeet ja of nee, maar als ik er 'overheen strijk' (okee haha dit klinkt raar maar goed) dan voel ik nog goed waar haartjes zitten en waar niet.. :P (haha voel me echt een kneus dat ik dit zo typ laughcry )

Gast
Gast

Bericht  koNijntje vr 9 sep 2011 - 9:09

ik heb me nog geschoren (op de tast) toen ik met weeën onder de douche stond,
bedacht me op dat moment dat het nergens op sloeg en dat de verloskundige wel ergere dingen heeft gezien,
maar ik 'moest' het van mezelf doen! Wink

na de bevalling heb ik het de eerste tijd bij de hechtingen niet geschoren, de rest wel.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:13

Parels schreef:Ik had altijd al best wel donker en veel haar, maar sinds ik zwanger ben heb ik echt een berenvachtje!
Dus als ik een bevalling heb die 24 uur of langer duurt is de kans dik dat er alweer haar op zit haha

En Storm, ik heb preciés hetzelfde!

Haha ik zie dat berenvachtje ineens helemaal voor me :shock: hihi

Gast
Gast

Bericht  Thunder vr 9 sep 2011 - 9:30

[color=green]Beide keren niet gedaan. Kon er niet meer bij en ik laat het mijn man niet doen. Veel te bang dat hij me snijdt.[/color\

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:36

Beide keren kon ik er niet meer bij. De eerste keer kon me dat niet zoveel schelen. De tweede keer bedacht ik me dat het wel met een schaar kon.. :shock: Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: