Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?
+12
Lovely
Lady Starstruck
Fayebella
Zwerver
Flippin' Bitch
_Lacey_
Sterre
Dennenappel
Shisha
Sylvana
Jezzie
Jeanette
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?
Pippi! Ik heb nog ergens een boekje van school en daar staat bij wat ik worden wil: pippi langkous :p
Oh en k vond die australische? serie met zo'n vliegende bus met kinderen ook heel erg leuk.
Oh en k vond die australische? serie met zo'n vliegende bus met kinderen ook heel erg leuk.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Zoooooooooooo Carlo en Irene!!
En ik vind ze nu nog steeds leuk haha
Maar Telekids, ik denk dat er nooit meer iets komt dat dat kan evenaren. Dat nieuwe telekids vind ik maar stom!
Ik zat echt op zaterdag om 7.00 uur achter de tv om telekids te kijken, en knutselde ook iedere week wat, stuurde het alleen nooit op hahahaha
En ik vind ze nu nog steeds leuk haha
Maar Telekids, ik denk dat er nooit meer iets komt dat dat kan evenaren. Dat nieuwe telekids vind ik maar stom!
Ik zat echt op zaterdag om 7.00 uur achter de tv om telekids te kijken, en knutselde ook iedere week wat, stuurde het alleen nooit op hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Carlo en Irene
Bassie en Adriaan, tot ik ze in het echt gezien had... wat een afknapper hoe onbeschoft ze tegen jonge kinderen waren (nou snap ik ook wel dat je niet altijd goed in je vel zit en ook bekende mensen wel eens een off day hebben... maar was toch een behoorlijke afknapper)
En verder; Edwin van der Sar, Marc Overmars, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert, Jari Litmanen
Bassie en Adriaan, tot ik ze in het echt gezien had... wat een afknapper hoe onbeschoft ze tegen jonge kinderen waren (nou snap ik ook wel dat je niet altijd goed in je vel zit en ook bekende mensen wel eens een off day hebben... maar was toch een behoorlijke afknapper)
En verder; Edwin van der Sar, Marc Overmars, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert, Jari Litmanen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Lovely schreef:
Vooral Ginger Spice!
+1 maar toen was ik al wel wat ouder. Ik geloof een jaar of 13/ 14. Mijn heldin was Baby spice.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Inge schreef:Carlo en Irene
+1 en dan vooral Bassie, ze traden bij ons op in een feesttent toen ons dorp 800 jaar bestond. Wat een chago was dat zeg! Iedereen wilde met hem op de foto en hij blafte alle kinderen af!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Wat zijn jouw interesses?
» Wat zijn jouw hobby's?
» Hoe zijn jouw buren?
» Wat is jouw definitie van ''arm zijn''
» Wat zijn jouw interesses?
» Wat zijn jouw hobby's?
» Hoe zijn jouw buren?
» Wat is jouw definitie van ''arm zijn''
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: