Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

+12
Lovely
Lady Starstruck
Fayebella
Zwerver
Flippin' Bitch
_Lacey_
Sterre
Dennenappel
Shisha
Sylvana
Jezzie
Jeanette
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Starla vr 9 sep 2011 - 22:31

Pippi! Ik heb nog ergens een boekje van school en daar staat bij wat ik worden wil: pippi langkous :p

Oh en k vond die australische? serie met zo'n vliegende bus met kinderen ook heel erg leuk.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:33

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Macgyver-the-movie

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 70019065

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Lejow vr 9 sep 2011 - 22:36

Zoooooooooooo Carlo en Irene!!
En ik vind ze nu nog steeds leuk haha
Maar Telekids, ik denk dat er nooit meer iets komt dat dat kan evenaren. Dat nieuwe telekids vind ik maar stom!
Ik zat echt op zaterdag om 7.00 uur achter de tv om telekids te kijken, en knutselde ook iedere week wat, stuurde het alleen nooit op hahahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Inge vr 9 sep 2011 - 23:48

Carlo en Irene

Bassie en Adriaan, tot ik ze in het echt gezien had... wat een afknapper hoe onbeschoft ze tegen jonge kinderen waren (nou snap ik ook wel dat je niet altijd goed in je vel zit en ook bekende mensen wel eens een off day hebben... maar was toch een behoorlijke afknapper)

En verder; Edwin van der Sar, Marc Overmars, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert, Jari Litmanen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Lady Starstruck vr 9 sep 2011 - 23:54

Lovely schreef:Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Spice_girls

Vooral Ginger Spice!

+1 maar toen was ik al wel wat ouder. Ik geloof een jaar of 13/ 14. Mijn heldin was Baby spice.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Lejow vr 9 sep 2011 - 23:55

Inge schreef:Carlo en Irene

Bassie en Adriaan, tot ik ze in het echt gezien had... wat een afknapper hoe onbeschoft ze tegen jonge kinderen waren (nou snap ik ook wel dat je niet altijd goed in je vel zit en ook bekende mensen wel eens een off day hebben... maar was toch een behoorlijke afknapper)

En verder; Edwin van der Sar, Marc Overmars, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert, Jari Litmanen smile

+1 en dan vooral Bassie, ze traden bij ons op in een feesttent toen ons dorp 800 jaar bestond. Wat een chago was dat zeg! Iedereen wilde met hem op de foto en hij blafte alle kinderen af!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)? - Pagina 2 Empty Re: Wie is/zijn jouw jeugdheld(en)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum