Onze poes is ( te ) dik
+6
Minx
Clapperdie
dharma
Jade
Inge
TukTuk
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Onze poes is ( te ) dik
Onze kater is ook iets aan de dikke kant maar het is ook echt een vreetzak! Ik was laatst de rattenkooi aan het verschonen en het voerbakje stond op de grond. Ik let even niet op en meneer zit dat rattenvoer naar binnen te werken.
Ik geef hem ook altijd minder dan onze poes, die is juist weer wat ielig. En ik geef ze apart te eten anders eet Zen ook het eten van Zoë op.
Ik geef hem ook altijd minder dan onze poes, die is juist weer wat ielig. En ik geef ze apart te eten anders eet Zen ook het eten van Zoë op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Je zou ook light voer aan de dikkerd kunnen geven. Hoe oud zijn je katen? ALs ze boven de 7/8 zijn mogen ze dat gewoon allebei hebben. Light voer is qua eiwitgehalte wel gelijk aan seniorenvoedsel, vandaar.
Wat ook goede lichaamsbeweging voor (dikke) katten is is een speelbal, hier doe je de brokjes in en doordat de kat de bal moet omrollen om er eten uit te krijgen zijn ze in beweging. Dit voorkomt ook het schrokken dat je kat doet!
Je zou dan je gewone kat ergens apart eten kunnen geven en het lightvoer in de speelbal voor je dikkerd!
Die dingen zijn iets van 6 euro ofzo.
Wat ook goede lichaamsbeweging voor (dikke) katten is is een speelbal, hier doe je de brokjes in en doordat de kat de bal moet omrollen om er eten uit te krijgen zijn ze in beweging. Dit voorkomt ook het schrokken dat je kat doet!
Je zou dan je gewone kat ergens apart eten kunnen geven en het lightvoer in de speelbal voor je dikkerd!
Die dingen zijn iets van 6 euro ofzo.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Hey, die bal lijkt me wel wat! Maar eens even voor gaan kijken dan.
Gast- Gast
Die bal Is idd leuk wij hebben hem Ook ergens... Zo leuk katten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Onze poes
» Onze poes is kwijt/weggelopen?
» poes kwijt