Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt..

3 plaatsers

Ga naar beneden

pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt.. Empty pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt..

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 23:52

Wat gebeurd er als ik de aankomende 2 weken het pakketje niet op kan halen bij het kiala punt?

Wordt het dan kosteloos terug gestuurd naar esprit?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt.. Empty Re: pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt..

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 0:52

Ja, dan wordt het teruggestuurd. En kosteloos, dat is het toch altijd als een pakketje wordt teruggestuurd? Maar je bent verzendkosten uiteraard wel kwijt.

Gast
Gast

pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt.. Empty Re: pakje van esprit niet op kunnen halen bij kiala punt..

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 1:49

oh dat weet ik niet hoor pippa heb dit nog nooit gehad.

Had een bestelling bij esprit gedaan en meestal is dat redelijk snel binnen. Nu kreeg ik een mail dat het waarschijnlijk iets later wordt verstuurd maar dan ben ik 2 weken op vakantie.

Verzendkosten waren al gratis.

Gast
Gast

Bericht  girli do 8 sep 2011 - 2:24

Iemand anders vragen het op te halen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 2:27

mag niet moet je legitimeren.

Gast
Gast

Bericht  Primrose do 8 sep 2011 - 4:28

Katie_ schreef:mag niet moet je legitimeren.
Ik bestel ook wel eens pakketjes op het pasje dat op naam staat van mijn vriend. (heb ik aangevraagd toen ik zelf teveel had teruggestuurd en niet meer mocht bestellen laughcry ) Daar doen ze hier nooit moeilijk over, dan moeten ze gewoon een andere ophaal-naam intoetsen voor zover ik weet. En wij zijn niet getrouwd oid, dus hebben een hele andere naam.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 4:47

Mijn vriend haalt ook wel eens zulke pakketjes voor mij op en wij hebben ook niet dezelfde naam.
Bij dit soort bestellingen doen ze nooit zo moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Plien84 do 8 sep 2011 - 4:53

en anders voor de zekerheid gewoon even een machtiging maken!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: