N.a.v. hoe heet jouw vriend
+22
ladycat
maiadebij
Jente10
PluDan
Lovely
Bliss
Makamba
Suus
Flippin' Bitch
Burn
Caroow
Niekske
Silver
Paper Crown
minoessepoes
Roxi3
Tullow
Rush
RYW
Jade
Marin
Ooh La La!
26 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: N.a.v. hoe heet jouw vriend
Ik kan ook wel afknappen op een naam! De namen die in dit topic genoemd worden, zijn idd niet woest aantrekkelijk. Sommige zou ik echt niet uit mn strot kunnen krijgen! Maar ja, ik vind t zelf tegelijkertijd ook weer té oppervlakkig, als t écht een leuke jongen is...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
RYW schreef:Hahaha oh ja, ik kan zeker afknappen op een naam.
Ik vind het rot om te zeggen omdat de naam in dat andere topic voorkwam, maar ik vind Egbert echt een afknapper, of Gerrit een vriendin van mij had een keer een Gerrit, nou, ik kan me echt niet voorstellen dat je in een moment van passie 'Oh Gerrit!' of een afgeleide daarvan uitroept, om heel eerlijk te zijn of Boudewijn, Eugene of Adelbert ofzo, nee, sorry, al is hij nog zo lekker, niemand die Adelbert heet komt ook maar in de buurt van mijn slaapkamer
Misschien oppervlakkig van me, maar ja, ik kan dat echt een enorme afknapper vinden.
Haha, ik heb eens gezoend met een Boudewijn. Leuke jongen ook verder.
Maar nee, ik zou niet kunnen afknappen op een naam. Ik vind sommige namen niet mooi, of zelfs suf, maar ik laat een leuke jongen echt niet staan om zijn naam.
Ik hoop dat het andersom ook zo is, want ik heb ook geen doorsnee naam.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik kan me niet voorstellen dat ik af zal knappen om een naam.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik ook niet, vind sommige namen echt verschrikkelijk, maar als de jongen heel leuk is dan wen ik daar vast wel aan en anders gebruik ik naam wel zo min mogelijk.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Dan noem ik hem wel anders .. A la Jerry Jerrod in sex and the city..
Die man noem ik dan gewoon Smith, Matt, Toby,, Ryannn hahah..
Nee even serieus. Ik knap eerder af op uiterlijke kenmerken denk ik.. Een naam kan ik niet wakker van liggen. Waarschijnlijk zou ik wel lachen als ik een gekke naam aan mijn vriendinnen vertel.. Maar als ik erachter aan vertel dat hij de lekkerste wip in tijden is dan is dat ook weer goed gepraat
Die man noem ik dan gewoon Smith, Matt, Toby,, Ryannn hahah..
Nee even serieus. Ik knap eerder af op uiterlijke kenmerken denk ik.. Een naam kan ik niet wakker van liggen. Waarschijnlijk zou ik wel lachen als ik een gekke naam aan mijn vriendinnen vertel.. Maar als ik erachter aan vertel dat hij de lekkerste wip in tijden is dan is dat ook weer goed gepraat
Gast- Gast
Nate84 schreef:Stel; je komt de man van je dromen tegen. Zijn hele verschijning is fantastisch.
Dan stelt hij zich voor; Oebele.
Zou jij kunnen afknappen op een naam? En zo ja, wat zijn dan echte afknappers volgens jou?
Ik zelf zou wel kunnen afknappen op namen als Oebele (het bestaat echt), Popke, Siert, Kees, Klaas, Jaap...
Haha dat is grappig ons reisleider heette oebele! En het was ook echt een oebele, beetje (veel) chaotische blonde jongen
Maar even OT ik zou er wel even aan moeten wennen, maar het zou geen afknapper zijn.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, want Oebele klinkt natuurlijk zo verschrikkelijk achterlijk en onderontwikkeld.. Evenals Achmed, Rachid of Juan...
Serieus als je een naam als afknapper beschouwd dan ben je behoorlijk bekrompen en xenofoob naar mijn idee..
Serieus als je een naam als afknapper beschouwd dan ben je behoorlijk bekrompen en xenofoob naar mijn idee..
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
ladycat schreef:Ja, want Oebele klinkt natuurlijk zo verschrikkelijk achterlijk en onderontwikkeld.. Evenals Achmed, Rachid of Juan...
Ehm dat heeft daar niets mee te maken. Ik kan een naam gewoon niet mooi vinden. Ik vind Oebele niet bepaald klinken alsof ik z'n naam vol trots uit zou spreken. Niet dat het me echt uit zou maken en het is geen dealbreker, maar ik heb liever een vent met een leukere naam.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:ladycat schreef:Ja, want Oebele klinkt natuurlijk zo verschrikkelijk achterlijk en onderontwikkeld.. Evenals Achmed, Rachid of Juan...
Ehm dat heeft daar niets mee te maken. Ik kan een naam gewoon niet mooi vinden. Ik vind Oebele niet bepaald klinken alsof ik z'n naam vol trots uit zou spreken. Niet dat het me echt uit zou maken en het is geen dealbreker, maar ik heb liever een vent met een leukere naam.
Eens, ik ben ook heel erg benieuwd wat dat met bekrompen en xenofoob te maken heeft zeker bij namen als Adelbert, Egbert, Kees en Job, bijvoorbeeld. Weinig 'xeno' aan hoor, ik vind dat je een beetje aan het invullen bent, ladycat.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, wat maakt het uit, hoewel.. Een koorballennaam vind ik om te kotsen. en als er dan ook nog zo'n studentenkop bij hoort, ren ik heel hard weg.
Geef mij dan maar een lekker nuchtere down to earth Friese Oebele! Ik heb zelf nl. ook een echte Friese naam waar ik heel lang niet blij mee ben geweest.. Nu heb ik 'm geaccepteerd omdat het nou eenmaal m'n enige naam is en mensen om me heen zeggen dat ze het wel een mooie naam vinden
Geef mij dan maar een lekker nuchtere down to earth Friese Oebele! Ik heb zelf nl. ook een echte Friese naam waar ik heel lang niet blij mee ben geweest.. Nu heb ik 'm geaccepteerd omdat het nou eenmaal m'n enige naam is en mensen om me heen zeggen dat ze het wel een mooie naam vinden
Gast- Gast
Joy_ schreef:
maar ik denk niet dat ik tijdens de seks 'Oh Oebele, lekker woebele' ga roepen.
Hahahaha
Gast- Gast
Ohhh ja daar kan ik écht op afknappen. Zo oppervlakkig ben ik dan wel.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik was er niet op afgeknapt, maar misschien dat ik wel even stiekem in de lach was geschoten als hij Oebele of Adelbert had geheten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Even lachen of achter je oren krabben, prima. Er zijn zat lelijke namen.
Maar sjeez... Ik vind iemand serieus heel oppervlakkig als een naam een afknapper is. Ja, dat vind ik echt ronduit belachelijk zelfs.
Maar sjeez... Ik vind iemand serieus heel oppervlakkig als een naam een afknapper is. Ja, dat vind ik echt ronduit belachelijk zelfs.
Gast- Gast
Sogood schreef:Ohhh ja daar kan ik écht op afknappen. Zo oppervlakkig ben ik dan wel.
Aaahw nee, dat geloof ik niet van jou. Volgens mij ga jij echt wel voor iemand ongeacht de naam.
Gast- Gast
Dat van dat schaamhaar in de vorm van de letter H... Wat dénkt zo iemand?
Mijn man heeft dezelfde voornaam als een bekend politicus waar ik niks van moet hebben, maar gelukkig is hij verder perfect
Mijn man heeft dezelfde voornaam als een bekend politicus waar ik niks van moet hebben, maar gelukkig is hij verder perfect
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
heb na 7 jaar mijn relatie verbroken maar niet om zijn naam hij heet FreddySerpentijn schreef:Ik denk dat ik uiteindelijk voor de persoon kies..
maar ik vind namen als K.evin, F.reddie, W.esley etc. echt vreselijk.
Maar als het echt mijn droomman is, laat ik hem niet staan om een naam.
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heet jouw vriend?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: