N.a.v. hoe heet jouw vriend
+22
ladycat
maiadebij
Jente10
PluDan
Lovely
Bliss
Makamba
Suus
Flippin' Bitch
Burn
Caroow
Niekske
Silver
Paper Crown
minoessepoes
Roxi3
Tullow
Rush
RYW
Jade
Marin
Ooh La La!
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: N.a.v. hoe heet jouw vriend
Als ie nog steeds mee leest wel, maar anders niet Maar ach, even geintje er over moet kunnen. De rest houd ik uiteraard privé
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Graag zodra je begint over schaamhaarstatus ben ik hier weg hoor, dat hoef ik werkelijk waar van niemand te weten
Nou moet ik echt opletten dat ik jou komende kerst geen 'Hairy X-mas' ga wensen op facebook, nu ik dit van je weet
Nou moet ik echt opletten dat ik jou komende kerst geen 'Hairy X-mas' ga wensen op facebook, nu ik dit van je weet
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha. Ik wil best wel weten wat hip is voor schaamhaar bij mannen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hou ik je aan RYW!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nou, ik geloof best dat de schaamhaarstatus een afknapper kan zijn. En ook dat het mogelijk in verhouding staat tot de rughaarstatus maar dat is dus iets waar ik bij individuen liever niet achterkom beetje op het niveau van die bilspleet van jou (nou ja, niet van jou, van je collega dan)
RYW- Ratel
Ik wou net zeggen, mijn bilspleet is niks mis mee
Maar bedankt, nu denk ik aan het schaamhaar van de bilspleet.
Maar bedankt, nu denk ik aan het schaamhaar van de bilspleet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga helemaal stuk hier. IK moet hardop lachen, en dat gaat toch goed met een verdoving in je wang
Ik ken iemand wiens vriend W.ierd heet. Nou, hij kan naakt voor de deur gaan staan, die komt er niet in.
Ik ken iemand wiens vriend W.ierd heet. Nou, hij kan naakt voor de deur gaan staan, die komt er niet in.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahahaha Rush, ben benieuwd wat jij voor je ziet zodra je Bilspleet weer ziet
Nou dames, het was me eenhaar waar genoegen, ik ga mijn kinders halen en voor mijn zieke vent zorgen
Nou dames, het was me een
RYW- Ratel
Dames, en bedankt!
Ik lees hier ff stiekem, maar kom niet meer bij!
Ik lees hier ff stiekem, maar kom niet meer bij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wahaha, prachttopic!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
RYW schreef:Hahahaha Rush, ben benieuwd wat jij voor je ziet zodra je Bilspleet weer ziet
Nou dames, het was me eenhaarwaar genoegen, ik ga mijn kinders halen en voor mijn zieke vent zorgen
Bilspleet met een hoofdletter, betekend dat dat bilspleet nu is gebombardeerd als de naam van de collega van Rush. haha Want in dat geval zou ik een naam toch wel een afknapper kunnen vinden.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow schreef:Ik ga helemaal stuk hier. IK moet hardop lachen, en dat gaat toch goed met een verdoving in je wang
hmmm ik denk dat de meeste kerels die naakt voor mijn deur staan er niet in komen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Caroow schreef:Ik ga helemaal stuk hier. IK moet hardop lachen, en dat gaat toch goed met een verdoving in je wang
hmmm ik denk dat de meeste kerels die naakt voor mijn deur staan er niet in komen
Ik vergeleek het even met mijn vriend, die sleur ik wel naar binnen als hij naakt voor de deur staat
Caroow- Lady Post-a-lot
RYW schreef:Nou, ik geloof best dat de schaamhaarstatus een afknapper kan zijn. En ook dat het mogelijk in verhouding staat tot de rughaarstatus maar dat is dus iets waar ik bij individuen liever niet achterkom beetje op het niveau van die bilspleet van jou (nou ja, niet van jou, van je collega dan)
Nou ik kan je zeggen die jongen die best leuk was maar helaas H.e.i.n.r.i.ch. heette waarmee ik toch in bed belandde want hij zoende echt heel lekker maar toen ik zijn piemel,nee eigenlijk zijn schaamhaar, zag wist ik niet hoe snel ik weg moest.. Hij was zo vol van zijn naam blijkbaar dat hij van zijn schaamhaar een letter 'H' had gemaakt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:RYW schreef:Nou, ik geloof best dat de schaamhaarstatus een afknapper kan zijn. En ook dat het mogelijk in verhouding staat tot de rughaarstatus maar dat is dus iets waar ik bij individuen liever niet achterkom beetje op het niveau van die bilspleet van jou (nou ja, niet van jou, van je collega dan)
Nou ik kan je zeggen die jongen die best leuk was maar helaas H heette waarmee ik toch in bed belandde want hij zoende echt heel lekker maar toen ik zijn piemel,nee eigenlijk zijn schaamhaar, zag wist ik niet hoe snel ik weg moest.. Hij was zo vol van zijn naam blijkbaar dat hij van zijn schaamhaar een letter 'H' had gemaakt.
Caroow- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:RYW schreef:Nou, ik geloof best dat de schaamhaarstatus een afknapper kan zijn. En ook dat het mogelijk in verhouding staat tot de rughaarstatus maar dat is dus iets waar ik bij individuen liever niet achterkom beetje op het niveau van die bilspleet van jou (nou ja, niet van jou, van je collega dan)
Nou ik kan je zeggen die jongen die best leuk was maar helaas H.e.i.n.r.i.ch. heette waarmee ik toch in bed belandde want hij zoende echt heel lekker maar toen ik zijn piemel,nee eigenlijk zijn schaamhaar, zag wist ik niet hoe snel ik weg moest.. Hij was zo vol van zijn naam blijkbaar dat hij van zijn schaamhaar een letter 'H' had gemaakt.
Proest!!!!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Caroow schreef:2CKC2 schreef:RYW schreef:Nou, ik geloof best dat de schaamhaarstatus een afknapper kan zijn. En ook dat het mogelijk in verhouding staat tot de rughaarstatus maar dat is dus iets waar ik bij individuen liever niet achterkom beetje op het niveau van die bilspleet van jou (nou ja, niet van jou, van je collega dan)
Nou ik kan je zeggen die jongen die best leuk was maar helaas H heette waarmee ik toch in bed belandde want hij zoende echt heel lekker maar toen ik zijn piemel,nee eigenlijk zijn schaamhaar, zag wist ik niet hoe snel ik weg moest.. Hij was zo vol van zijn naam blijkbaar dat hij van zijn schaamhaar een letter 'H' had gemaakt.
Oh ik vergeet te zeggen!!!!! Hij had een bozershort van wit gaas aan.. What a bullshit..hahaha, ik vraag me af waarom. Niet van dat witte,maar waarom ik in hemelsnaam bij hem in bed belandde.
Edit: dus zijn eh slurf hing tussen de onderste deel van die H snappie?
Uiterlijke kenmerken en foute kleding; ja, daar kan ik ook zwaar op afknappen. Maar het ging toch om namen? Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat een naam een afknapper voor je kan zijn
Verder wel hilarische reacties hier
Verder wel hilarische reacties hier
Gast- Gast
Hahaha, hilarisch topic!
Maar nee, ik zou nooit afknappen op een naam. En als je zijn naam echt zo vreselijk vindt, noem je hem toch gewoon anders? Meestal wen ik wel aan namen.
Moest ook wel lachen trouwens dat de naam van mijn vriend al twee keer wordt genoemd op pagina 1 van dit topic, ik kan er ook niks aan doen dat hij zo heet
Maar nee, ik zou nooit afknappen op een naam. En als je zijn naam echt zo vreselijk vindt, noem je hem toch gewoon anders? Meestal wen ik wel aan namen.
Moest ook wel lachen trouwens dat de naam van mijn vriend al twee keer wordt genoemd op pagina 1 van dit topic, ik kan er ook niks aan doen dat hij zo heet
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pippa schreef:Ik zou onwijs afknappen op de naam ARNOLD.
Whahaha ik ook!
Of Ulrik.. Ik kan er niks aan doen...
Ooit es gezoend met een Ulrik, maar zelfs m'n vriendinnen vielen over z'n naam...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Suus schreef:Hahaha, hilarisch topic!
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Vriend van iemand waarmee ik in de klas zat, stoere gast type petje, skatekleding en tunnels in zijn oren, stoere naam. Kom ik er een paar maanden terug achter op facebook dat hij een oerhollandse kakkersnaam heeft. Toen heb ik wel even zitten lachen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op di 6 sep 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heet jouw vriend?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: