Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

+8
Lady4
Polly
Jeanette
Kabouter
Lotus
Jezzie
M_as
Caro
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:00

Sinds gister kunnen we hier op de vaart schaatsen.
Wil ook wel graag schaatsen maar ik kan niet zo goed schaatsen en m´n vriend komt met donker pas thuis Sad
Misschien dat we zaterdag even gaan maar dan gaan we ´s middags ook al naar mijn ouders en wil het liefst even uitslapen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Caro do 23 dec 2010 - 3:03

Ik kan niet schaatsen. Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:04

Ik HAAT schaatsen!
"Vroegah" op school gingen we rond deze tijd altijd schaatsen en ik vervalste altijd een briefje uit naam van mijn moeder dat ik naar de dokter moest ofzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  M_as do 23 dec 2010 - 3:04

Ik ben veel te lomp en onbenullig voor dat soort dingen. Schaatsen en skien etc doe ik niet aan voor m'n eigen veiligheid 🐰
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Jezzie do 23 dec 2010 - 3:05

Ik heb dinsdag heel even geschaatst op de veel te grote schaatsen van mijn schoonvader.
Gister heb ik zelf schaatsen gekocht en heb ik weer geschaatst...toen ging het veel fijner!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:06

Caro schreef:Ik kan niet schaatsen. Very Happy

Dat riep ik ook altijd.
Totdat ik vorig jaar een keer met goede schoenen en goede schaatsen op pad ging...
Oké het gaat nog niet zo snel maar ik val ook niet.
Heb zelfs vorig jaar van mijn schoonouders nieuwe schaatsen gekregen Very Happy (die zoveel gewoon als klap kunnen)
Ben er echt super trots op, heb vroeger nooit echte nieuwe schaatsen gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:07

Ik kan het niet, maar bij ons achter op de sloot zijn kinderen al heel druk aan het schaatsen. Een van de vaders heeft een gigantische bouwlamp geplaatst, dus dat is na het avondeten ook nog leuke pret..
Bij ons achter loopt een sloot en die loopt heel breed uit in een soort van rondje, dus het lijkt wel een soort ijsbaan eigenlijk, wel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:07

Ik zou het trouwens wel kunnen hoor, maar ik breek heel snel iets en ben heel bang om te vallen en iets te breken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Lotus do 23 dec 2010 - 3:27

Ik heb al heeel lang niet meer op natuurijs geschaatst. Durf ook niet meer goed, nadat ik twee jaar geleden op de ijsbaan een paar keer heel hard ben gevallen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Kabouter do 23 dec 2010 - 3:30

Ik durf het niet..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:34

Lise wel al en mijn vriend ook, maar ik heb zelf nog niet op mijn schaatsen gestaan want mijn buurjongen had ze geleend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:37

Nee ik schaats toch liever op een schaatsbaan dan op natuurijs :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:52

Ja, op het meer hier. Er waren banen sneeuwvrij gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:56

Ik heb geen schaatsen, en als ik ze zou aanschaffen ben ik bang dat de winter over is Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Jeanette do 23 dec 2010 - 7:30

Ik kan niet schaatsen. Embarassed Tenminste, ik lig dan meer op het ijs dan dat ik er op zou staan haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Polly do 23 dec 2010 - 7:33

Nadat ik vorig jaar vol goede moed ging schaatsen en binnen 5 minuten met een gebroken pols bij de eerste hulp lag, ben ik er dit jaar toch een beetje huiverig voor. Jammer, want ik zou het wel weer graag willen kunnen!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:40

Ik heb vorig jaar tijdens mijn stage in Engeland een schaatsbaan gerund, dus toen heb ik geregeld geschaatst, maar dit jaar nog niet een keer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:41

Schaatsen vind ik echt helemaal niet meer leuk. Ik kan wel schaatsen, maar het is zo koud! Zeker als ik op natuurijs schaats heb ik in no time koude voeten. Nee, laat mij maar lekker langs de kant met warme snowboots en warme chocomel toekijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Lady4 do 23 dec 2010 - 10:33

Jaah, gisteravond. Voor het eerst sinds jaren. Ik vond het echt heerlijk! Was overigens wel op een ijsbaan, want in het donker durfde ik het niet aan om op de Bonkevaart of een grote plas te gaan schaatsen. En ik ben slechts 1 keer (flink) onderuit gegaan.. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 0:46

Ik zou wel willen, maar ik zit op het moment met een zwaar gekneusde teen en dan kan je niet echt schaatsen. Bovendien moet ik dan ook mn schaatsen bij mn moeder op gaan halen en die woont niet bepaald dichtbij Laughing
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:47

Ik wil wel maar ik heb geen schaatsen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Silver vr 24 dec 2010 - 0:54

Ik kan niet schaatsen, maar mijn vriend heeft al bijna elke dag geschaatst op open water (nannewiid) maar ik denk wel dat ik na deze winter een paar schaatsen goedkoop ga aanschaffen, iedereen zou het wel heel leuk vinden dus ik denk dat ik mezelf er wel toe ga zetten Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Toet vr 24 dec 2010 - 1:30

Hier kan helemaal niet worden geschaatst, er ligt veel te veel sneeuw.

Erg jammer want vorig jaar en het jaar ervoor hebben we heel veel geschaatst, bouwlamp erbij, unit waar ze warme chocomel, bier, jagermeister, gluwein etc. verkochten. Super gezellig! Toen gingen we op zaterdag avond niet stappen maar schaatsen Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  M-G vr 24 dec 2010 - 2:02

Nee en dat zal ik niet doen ook. Ik heb een hekel aan kou, winter en dus ook an schaatsen...
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan) Empty Re: Hebben jullie al geschaatst?(behalve op de ijsbaan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum