www. hyves
+12
Lady4
Jeanette
Happy
MissD
Happydobby
Catwoman79
Sushi
mzcharlotte
ijsjemeisje
patjuhhh
Rush
_Mashimaro_
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: www. hyves
Onzin. Ik snap echt niet de link tussen zo'n berichtje en pinkribbon.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond 't het eerste jaar met die bh kleur wel echt leuk! En bh's kan ik nog redelijk linken aan borstkanker. Maar vorig jaar met je handtas, en nu met zwanger? Wat heeft dat met borstkanker en pink ribbon te maken? Die vind ik stom. Doe er dan dus ook niet aan mee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Volgens mij is er totaal niet over na gedacht.Joy_ schreef:Ik vond 't het eerste jaar met die bh kleur wel echt leuk! En bh's kan ik nog redelijk linken aan borstkanker. Maar vorig jaar met je handtas, en nu met zwanger? Wat heeft dat met borstkanker en pink ribbon te maken? Die vind ik stom. Doe er dan dus ook niet aan mee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Volgens mij is er totaal niet over na gedacht.Joy_ schreef:Ik vond 't het eerste jaar met die bh kleur wel echt leuk! En bh's kan ik nog redelijk linken aan borstkanker. Maar vorig jaar met je handtas, en nu met zwanger? Wat heeft dat met borstkanker en pink ribbon te maken? Die vind ik stom. Doe er dan dus ook niet aan mee.
Nee, idd. Ik vind het pijnlijk overkomen. Met die handtas vond ik ook al een beetje flauw. Ik doe er idd ook nooit aan mee, stort dan liever geld, daar hebben ze meer aan.
Gast- Gast
@MissD Dank je wel. Ik denk al zijn er zoveel Facebook vrienden van mij zwanger
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Oh, nu 'snap' ik zie onzin die ik steeds voorbij zag komen. Vind het erg vergezocht.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vorig jaar was het toch iets met kleuren, welke kleur bh je aan hebt, dat snap ik nog wel, maar dat was ze nu hebben. Vind het ook sneu voor de mensen die al langer zwanger proberen te worden en opeens heeft je hele timeline; "Ik ben .... weken". Komt niet leuk over.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Schaapjesgedoe.
Ja, ik vind het ook zielig. Steun gewoon t goede doel door te geven bij collecte en het Pink Ribbon blad te kopen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: