Hyves-vraag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hyves-vraag
Als je in de buzz-page staat, dan kun je bij de items (als je er met de cursor op staat) zegmaar op een kruisje klikken om vervolgens geen updates meer van een bepaalde persoon te zien. Snappen jullie 'm? Mijn vraag was eigenlijk of het ook mogelijk is om die block op updates van die persoon t.z.t. weer ongedaan te maken?
Gast- Gast
Re: Hyves-vraag
Map: serieus ik heb zitten kijken bij hyves maar ik heb echt wat bedoel je nou?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Als je op de homepage staat, waar alle www's, foto's etc etc van vrienden staan, en je gata met je cursor op bijvoorbeeld een www van een hyvesvriend staan, dan verschijnt er een kruisje. Als je daarop klikt, kun je ervoor kiezen nieuwe updates van die persoon te blokkeren. Mijn vraag was of je dat ongedaan kon maken.
Maar ik ben er al uit, dat ongedaan maken kan via de buzz-instellingen Da's mooi, heb even twee mensen geblockt, werd gék van hun hysterisch gedoe op hyves. Over een paar weken kunnen ze vast weer normaal doen, dan unblock ik ze wel weer.
Maar ik ben er al uit, dat ongedaan maken kan via de buzz-instellingen Da's mooi, heb even twee mensen geblockt, werd gék van hun hysterisch gedoe op hyves. Over een paar weken kunnen ze vast weer normaal doen, dan unblock ik ze wel weer.
Laatst aangepast door Maple op ma 7 maa 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet wat je bedoelt.. Zegmaar gewoon op de homepage, dat je ziet staan : 'Paraplu is vrienden geworden met wandelstok' 'Paraplu heeft nieuwe foto's geplaatst in het album vrienden'.. dat bedoel je toch?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ja, dat! Maar ik ben er al uitParaplu schreef:Ik weet wat je bedoelt.. Zegmaar gewoon op de homepage, dat je ziet staan : 'Paraplu is vrienden geworden met wandelstok' 'Paraplu heeft nieuwe foto's geplaatst in het album vrienden'.. dat bedoel je toch?
Gast- Gast
Haha zag het!
Error- Prater
Ohh kan je dat blokkeren joh? Ga ik meteen even doen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maple schreef:Ik vraag me eigenlijk af of jij een oude forumster met een nieuwe naam bent?
Ik neem aan dat je mij bedoeld? Ja ben een oude forumster, maar was toen niet zo actief. Las vooral mee.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Nou, ik doelde eigenlijk op Paraplu. Maar jij mag me je oude naam ook wel PM-en hoorChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Ik vraag me eigenlijk af of jij een oude forumster met een nieuwe naam bent?
Ik neem aan dat je mij bedoeld? Ja ben een oude forumster, maar was toen niet zo actief. Las vooral mee.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Ohh kan je dat blokkeren joh? Ga ik meteen even doen!
Ja is echt een uitkomst haha!
Error- Prater
Maple schreef:
Nou, ik doelde eigenlijk op Paraplu. Maar jij mag me je oude naam ook wel PM-en hoor
Ik heb op het oude Yes forum vooral meegelezen, wel een accout gehad maar eigenlijk nauwelijks gepost...
Error- Prater
Ik snap het. Je reageert alsof je hier al jaren bent, dus je viel me (positief) op
Gast- Gast
Maple schreef:Ik snap het. Je reageert alsof je hier al jaren bent, dus je viel me (positief) op
Haha, nou dankje
Heb ook wel op een aantal andere fora gezeten en heel wat meegelezen.. Dus de kunst van het forummen ken ik wel een beetje
Error- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: