Hollands Next Topmodel
+62
Zwoesj
Parisienne
rooss
girli
Eliesje
Kabouter
Tania
Vlinderjoy
Lady4
Chocoholic
Sterre
TukTuk
love
Antibes
Starla
Plien84
Cato
GreenGrass
Mystique
JD
ijsjemeisje
Aziraphale
Filoria
Muurvlindertje
RioolSpook
Phileine
flower
Aletta
Julia
Sneeuwvlok
LieveSterre
Saxy
Elsje
Possom
joyce0606
luisa
Rush
loura
Toet
silly-one
Supertalentje
Inge
Summerlovin
Arwyn
Rovine
Catwoman79
Caramba
PluDan
Serena
Pien
Zwerver
Lavendel
Marin
Nora
Jeanette
Sushi
Ellusss
patjuhhh
Lady Starstruck
Monte
Bliss
Lotus_
66 plaatsers
Pagina 4 van 16
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Re: Hollands Next Topmodel
Lavendel schreef:Jildis zag ik geloof ik van de week gewoon fietsen in Nijmegen richting de uni dus denk niet dat zij het geworden is
Maar waarom zou het niet kunnen? Is toch allemaal al wat eerder opgenomen?
Ik dacht dat er altijd best een tijd tussen het huis en de finale zat.
Gast- Gast
Oh dat wel maar als het goed is heeft de winnares dan ineens zo'n druk bestaan dat colleges volgen er meestal niet meer inzit.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is alleen de finale live, dus dat moet nog komen.
En ik heb geen enkel idee hoeveel tijd er tussen de opnames en de finale in zit
En ik heb geen enkel idee hoeveel tijd er tussen de opnames en de finale in zit
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
ik kijk het wel maar weet eigenlijk niet alle namen, maar ik vond dat meisje die er gister uit is gegaan, wat hebben ze die toegetakeld zeg! op die foto waar ze allemaal op staan heeft ze prachtig lang blond haar en zo'n ander gezicht. en nu had ze kort rood vervaagd haar, en vond ik haar er niet echt "model" achtig uit zien!
voorderest is het wel weer lekker catfight achtig!! vrouwen
voorderest is het wel weer lekker catfight achtig!! vrouwen
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik hoop echt voor Riquelle dat ze gaat winnen, ik vind haar nu al het meest op een model lijken en als jongste gaat ze super met kritiek en die bitches om, dat toont karakter.
Nancy mag er van mij lekker worden uitgeknikkerd, wat een lompe boer is dat zeg! En een lelijk gebit!
Jildis vind ik ook een goede attitude hebben maar denk niet dat ze goed genoeg is. Haha, Tamara vond ik inderdaad ook op Brooke Shields lijken! Maar wel een hoop gehuil om 10cm hoor.
Waar ik me iedere jaar weer over verbaas is dat niemand Daphne verteld dat je meer dan 2 woorden aaneengesloten mag uitspreken, dat heel weinig meisjes op hakken kunnen lopen, en er zooo gebitcht wordt terwijl al je toekomstige werkgevers dit dus kunnen zien.
Wel lachen dat ze Bastiaan dit jaar niet meer uberstylist noemen maar modeman zou hij niet zo uber meer zijn?
Nancy mag er van mij lekker worden uitgeknikkerd, wat een lompe boer is dat zeg! En een lelijk gebit!
Jildis vind ik ook een goede attitude hebben maar denk niet dat ze goed genoeg is. Haha, Tamara vond ik inderdaad ook op Brooke Shields lijken! Maar wel een hoop gehuil om 10cm hoor.
Waar ik me iedere jaar weer over verbaas is dat niemand Daphne verteld dat je meer dan 2 woorden aaneengesloten mag uitspreken, dat heel weinig meisjes op hakken kunnen lopen, en er zooo gebitcht wordt terwijl al je toekomstige werkgevers dit dus kunnen zien.
Wel lachen dat ze Bastiaan dit jaar niet meer uberstylist noemen maar modeman zou hij niet zo uber meer zijn?
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Vandaag zag ik bij de etos een advertentie over haarverf ofzo, iets van een rode kleur. Op die foto stonden twee meisjes en een ervan leek mij riquelle, alleen dan met rood haar. Misschien ook een prijs uit HNTM.
Heeft iemand deze advertentie gezien?
Heeft iemand deze advertentie gezien?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
http://www.etos.nl/rood
Hier kan je die twee meiden zien.
Snap waarom je er Riquelle in ziet. Zou kunnen als die andere meid ook mee doet met HNTM, maar zou niet weten wie zij zou moeten zijn.
Hier kan je die twee meiden zien.
Snap waarom je er Riquelle in ziet. Zou kunnen als die andere meid ook mee doet met HNTM, maar zou niet weten wie zij zou moeten zijn.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ze lijkt er wel super op ja, vooral dat mondje! Maar als het Riquelle is heeft Etos volgens mij wel ruzie met HNTM...
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ja ze lijkt er idd erg op.
Zal die ander dan niet Roxanne zijn?
Zal die ander dan niet Roxanne zijn?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind Riquelle en Tamara het meest geschikt om topmodel te worden. Het zou me hoogst verbazen als ze de finale niet halen.
De andere meiden zouden misschien wel model kunnen worden, maar ik zie in geen van alleen een topmodel.
De andere meiden zouden misschien wel model kunnen worden, maar ik zie in geen van alleen een topmodel.
Gast- Gast
Benieuwd wat er vandaag weer gebeurd. Dacht te hebben gezien dat er iemand uitgestuurd wordt?
Gast- Gast
Oei Oei, wat dom van riquelle! Dit vindt de jury niet leuk denk ik..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Oei Oei, wat dom van riquelle! Dit vindt de jury niet leuk denk ik..
Heel erg dom, want ze deed het zoooow goed! Ze gooit haar eigen glazen in, zonde!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik vind Riquelle echt een mooie meid
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
PluDan schreef:Summerlovin schreef:Oei Oei, wat dom van riquelle! Dit vindt de jury niet leuk denk ik..
Heel erg dom, want ze deed het zoooow goed! Ze gooit haar eigen glazen in, zonde!
Ze komt er denk ik nu zonder HNTM ook wel. Maar ze is echt wel erg jong.
Nora- Prater
Wat doet Jildiz :o :o
Nora- Prater
Jeetje zeg, Daphne liet haar niet eens uitpraten...Nora schreef:Wat doet Jildiz :o :o
Ik vind het ook vreemd dat ze er nu mee komt dat er "meer" is dan modellenwerk, maar ze kreeg niet eens de kans om uitleg te geven.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
nee maar als je zoon kans krijg en door bent ga je er toch voor ookal wil je dit later niet fulltime doen
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Naja ik kon me eigenlijk ook wel in Daphne's argumenten vinden. Er is niks aan de hand en dan wordt er één keer verondersteld dat je misschien een drankje te veel op hebt en dan geef je het gewoon op.
Nu heeft iedereen een raarder beeld van je.
Nu heeft iedereen een raarder beeld van je.
Nora- Prater
Nora schreef:Wat doet Jildiz :o :o
Jaah idd
PluDan- Kletskop
Ik kan me enigzins wel voorstellen wat Jildiz(s) bedoelt.... En dat Riquelle gezoend heeft met die jongen, het is ook inderdaad nog maar een meisje van 16. Proffessioneel is het niet, maar we weten allemaal hoe we genoten van (enorm lekker) mannelijk gezelschap op ons 16e...
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Saxy schreef:Ik kan me enigzins wel voorstellen wat Jildiz(s) bedoelt.... En dat Riquelle gezoend heeft met die jongen, het is ook inderdaad nog maar een meisje van 16. Proffessioneel is het niet, maar we weten allemaal hoe we genoten van (enorm lekker) mannelijk gezelschap op ons 16e...
Niet alleen op je 16e hoor
Ik snapte niet zo goed waar Jildiz heen wilde. Was een beetje vaag waarom ze eruit stapte eigenlijk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Saxy schreef:Ik kan me enigzins wel voorstellen wat Jildiz(s) bedoelt.... En dat Riquelle gezoend heeft met die jongen, het is ook inderdaad nog maar een meisje van 16. Proffessioneel is het niet, maar we weten allemaal hoe we genoten van (enorm lekker) mannelijk gezelschap op ons 16e...
Tuurlijk geniet je daar dan van, zeker op die leeftijd. Maar als je model wilt worden dan kun je je toch niet zo losbandig gaan gedragen?
Ben trouwens benieuwd wat er volgende week nou weer gebeurd met die Nancy. Kan er niks aan doen, maar ze heeft gewoon iets waaraan ik me irriteer. Haar haar misschien...
PluDan- Kletskop
Ik vind het pas 'losbandig' als ze van de een naar de ander zou fladderen en op elk feestje compleet uit haar dak zou gaan. Ik snap dat de jury hier eenpunt van moet maken, maar ik kies toch de kant van Riquelle
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik vind Nancy een beetje asociaal overkomen qua stemgeluid ofzo.. Kan er niet echt de vinger opleggen, maar ik mag haar niet.
Ik vraag me ook af of Jildiz wel goed over haar beslissing heeft nagedacht. Ze heeft het bedacht in die 10 minuten tussen haar foto en de afvalronde. Ze had uiteindelijk niet echt een punt vond ik.
Ik vraag me ook af of Jildiz wel goed over haar beslissing heeft nagedacht. Ze heeft het bedacht in die 10 minuten tussen haar foto en de afvalronde. Ze had uiteindelijk niet echt een punt vond ik.
Nora- Prater
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Hollands Next Topmodel.
» Hollands Next Topmodel stopt!
» Hollands Next Topmodel komt terug.
» America's Next Topmodel.
» Holland Next Topmodel
» Hollands Next Topmodel stopt!