Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hollands Next Topmodel

+62
Zwoesj
Parisienne
rooss
girli
Eliesje
Kabouter
Tania
Vlinderjoy
Lady4
Chocoholic
Sterre
TukTuk
love
Antibes
Starla
Plien84
Cato
GreenGrass
Mystique
JD
ijsjemeisje
Aziraphale
Filoria
Muurvlindertje
RioolSpook
Phileine
flower
Aletta
Julia
Sneeuwvlok
LieveSterre
Saxy
Elsje
Possom
joyce0606
luisa
Rush
loura
Toet
silly-one
Supertalentje
Inge
Summerlovin
Arwyn
Rovine
Catwoman79
Caramba
PluDan
Serena
Pien
Zwerver
Lavendel
Marin
Nora
Jeanette
Sushi
Ellusss
patjuhhh
Lady Starstruck
Monte
Bliss
Lotus_
66 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Aletta di 25 okt 2011 - 7:12

toetje_ schreef:Aletta, sorry hoor maar ik snap niet wat er aan haar onbeleefde en respectloze gedrag uit te leggen valt.

Het is toch gewoon aanstellerij , Fred heeft van te voren duidelijk gezegd -wat in feite al voor zich spreekt- dat het onbeleefd is om dingen te weigeren. Het is toch zeker geen kleuter meer die alles wat ze niet kent niet wil proeven? Stel je niet zo aan, snij gewoon een minuscuul stukje af en proef het. Het is voedsel, geen stront of rattengif.
Ze is vegetariër. Ze eet dus geen vlees. Dan lijkt het me reuze normaal dat je wil weten of het vlees is of niet, voor je het eet. Sterker nog, ik vind het heel onbeleefd van die vrouw dat ze er geen rekening mee houdt dat er mensen zijn die geen vlees eten.

Ik krijg sowieso zo langzamerhand het idee bij dat programma dat je het alleen kan winnen als je je eigen mening en je principes zoveel mogelijk inslikt zodra je in de buurt bent van een jurylid. Het zijn vooral de modellen die heel liefjes doen als ze voor de jury staan, maar de hele tijd lullen achter andermans rug om, die complimenten krijgen van de jury. De hypocrieten dus.

En uitleggen dat je, je niet lekker voelt moeilijk? ''Sorry, ik ben een beetje misselijk, excuseer mij.'' ''Het spijt me maar ik vind het erg moeilijk om dingen te eten waarvan ik niet weet wat het is'' zo kan ik nog wel 10 voorbeelden bedenken.
Het gaat me er niet om dat ik niets kan verzinnen om te zeggen. Het gaat erom dat het verrekte moeilijk is om te praten als je maaginhoud naar boven schiet. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mij lukt het niet te praten en te kokhalzen op hetzelfde moment.

Ze had op z'n minst netjes aan die vrouw kunnen vrágen wat er op haar bord lag, maar ze trekt gelijk conclusies zonder er enige moeite voor te doen.
Ze heeft het ook gevraagd, ze heeft ook gezegd dat ze niet wilde eten als ze niet wist wat het was. Nogmaals, vrij logisch als je vegetariër bent (sowieso is het me een raadsel wat gekke maaltijden met modellenwerk te maken heeft. Het komt op mij over als een zielige poging van de programmamakers om het programma wat sensationeler te maken)

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 7:29

Ben het eigenlijk wel met Aletta eens, ik vind haar ook een grote aansteller, maar dit sloeg ook allemaal helemaal nergens op. Maar zo zijn er wel meer dingen die geen toegevoegde waarde hebben in mijn ogen, maar goed, het blijft tv, het moet wel kijkers trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Toet di 25 okt 2011 - 7:57

Aletta schreef: [..]
Ze is vegetariër. Ze eet dus geen vlees. Dan lijkt het me reuze normaal dat je wil weten of het vlees is of niet, voor je het eet. Sterker nog, ik vind het heel onbeleefd van die vrouw dat ze er geen rekening mee houdt dat er mensen zijn die geen vlees eten.

Dat had ze dan gewoon in het begin uit kunnen leggen aan die vrouw, dat heeft ze niet gedaan. Ze heeft alleen, in het Nederlands, aan de andere modellen gevraagd wat het was.

Ik krijg sowieso zo langzamerhand het idee bij dat programma dat je het alleen kan winnen als je je eigen mening en je principes zoveel mogelijk inslikt zodra je in de buurt bent van een jurylid. Het zijn vooral de modellen die heel liefjes doen als ze voor de jury staan, maar de hele tijd lullen achter andermans rug om, die complimenten krijgen van de jury. De hypocrieten dus.

Dat ben ik wel met je eens, hoewel het ook wel bij het modellenwereldje hoort, voor de buitenwereld perfect zijn.
[..]
Ze heeft het ook gevraagd, ze heeft ook gezegd dat ze niet wilde eten als ze niet wist wat het was. Nogmaals, vrij logisch als je vegetariër bent (sowieso is het me een raadsel wat gekke maaltijden met modellenwerk te maken heeft. Het komt op mij over als een zielige poging van de programmamakers om het programma wat sensationeler te maken)

Nou sorry, ik heb het haar niet horen zeggen. Het gaat niet om de gekke maaltijden, die overigens niet eens zo gek zijn maar het gaat om hoe je er mee om gaat. Laten zien dat je jezelf ten alle tijden professioneel op kan stellen.
Het ging er hierbij dus ook niet om het feit dat ze het niet eet maar om de manier hoe ze er mee omgaat, haar houding.

Maar goed, deze discussie lijkt me verder erg zinloos, aangezien jouw definitie van respectloos en onbeleefd duidelijk anders is dan die van mij. Ik denk niet dat we het eens gaan worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Antibes di 25 okt 2011 - 8:05

Ze spreekt toch ook geen (of heeeel slecht) Engels...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 8:12

Antibes schreef:Ze spreekt toch ook geen (of heeeel slecht) Engels...

Ja, maar die zijn er natuurlijk wel meer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Toet di 25 okt 2011 - 8:20

Antibes schreef:Ze spreekt toch ook geen (of heeeel slecht) Engels...

Klopt, dat is al niet goed als model. Daar kan ze mee oefenen. Ze had slechts een paar zinnetjes in kunnen studeren.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 9:06

Ze had ook aan die man kunnen vragen hoe ze het in het Engels moest zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 10:11

Aletta schreef:
Ze is vegetariër. Ze eet dus geen vlees. Dan lijkt het me reuze normaal dat je wil weten of het vlees is of niet, voor je het eet. Sterker nog, ik vind het heel onbeleefd van die vrouw dat ze er geen rekening mee houdt dat er mensen zijn die geen vlees eten.




Zeer onbeleefd van die vrouw, dat ze niet even terug in de tijd is gegaan en de Ijslandse tradities heeft aangepast omdat er iemand vegetariër is en te lomp is om dat op een normale manier te communiceren.
Rolling Eyes

Dit vind ik echt de grootste bullshit. Ik vind het pas onbeleefd om er van uit te gaan dat er voor jou wel een uitzondering wordt gemaakt in een traditioneel diner.
Moet ik wel bekennen dat ik een beetje anti-vegetarier ben geworden door de jaren heen, ik had vroeger van die vrienden die je dan boodschappen lieten doen en daarna niet op kwamen dagen zodat je met die vieze soja zat, of die gewoon jouw vis gingen opeten omdat hun tofu burger in dezelfde pan lag als een gewone burger...

Die mensen hebben het mij - en zichzelf - zo onnodig lastig gemaakt dat ik echt woedend zou worden als iemand dit tegen mij zou zeggen als ik gastvrouw was. Kom dan niet.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Antibes di 25 okt 2011 - 10:18

Ik zei dat alleen in reactie op toetje? die zei dat ze alleen maar in het Nederlands aan de andere meisjes vroeg wat het was. Ik kan me voorstellen dat dat met haar gebrek aan Engels te maken had.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Filoria di 25 okt 2011 - 10:29

Ach man, die hele scene met dat etentje en die Ijslandse vrouw was zo gescript als het maar kan. Het zou me niks verbazen als die vrouw een ingehuurde actrice is, of als ze op zn minst is gevraagd om bepaalde dingen te doen/zeggen.

Ik vond het zo'n pijnlijk nep gebeuren! Al die meiden helemaal gefocust op dat eten. Elkaar complimenteren als ze een hapje eten. Eigenlijk hebben ze allemaal gefaald, want niemand was zo beleefd om een praatje met de gastvrouw te maken. Ze waren alleen maar Riquelle aan het bashen.

Zo jammer, hoe ouder ik word, hoe minder ik kan genieten van dit soort programma's. Ik denk steeds: 'pfff wat een stelletje pubers'.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Filoria di 25 okt 2011 - 10:31

Suuske schreef:Ik heb soms echt een beetje te doen met Nancy. Ze ziet eruit of ze eigenlijk heel ongelukkig is, en hoe die andere meiden over haar praten. Wat onaardig.
En ik heb nog het meest met Nancy te doen omdat ik het gevoel krijg dat ze helemaal niet zo'n talent is (hoeveel fotografen of designers zijn heel positief over haar?), maar dat ze puur in de serie zit voor sensatie. Waarschijnlijk moest ze huilen bij de auditie en hebben ze haar meteen aangenomen. Drama, yay!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Filoria di 25 okt 2011 - 10:35

Oja en Tamara is inderdaad heel arrogant, maar ik vind Elise nog een tikkie naarder. In dat huis is iedereen bitchy, dat gebeurt er als je zoveel meiden in een huis stopt. Maar ik vind het zo tekenend hoe Elise zich gedraagt als ze naar huis mag bellen.

'Neeeeeee ik wil mijn papaa aan de telefoon! Geef me mijn papaaaa!'
'Mama ik weet het ik weet het. Mama stop met praten. Wacht nou wacht nou. Aa!'

Echt zo'n meisje dat denkt dat de wereld om haar draait.

Maar mijn observaties bleken eerder onjuist, want ik dacht dat Riquelle wel uit het Gooi zou komen die blijkt Gorinchems :P
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Marin di 25 okt 2011 - 10:47

Haha ja wat een programma inderdaad. Het is zo nep en gestaged.

Desalniettemin kan ik me zo kwaad maken hoe ze over Nancy zitten te roddelen. Ik vind haar ook niet leuk en een veel te erg commercieel tuttig model, maar ik vind het zo erg om te zien hoe ze achter haar rug om doen en ook gewoon haar uitlachen waar ze bij is. Ik kan daar zo slecht tegen.

Die hele discussie omtrent Riquelle vind ik trouwens ook raar. Het is duidelijk dat ze zich onwijs aanstelt. Het is zo onbeleefd hoe ze zich gedraagd, het kan gewoon echt niet. Niet alleen met het eten, maar haar hele houding. Naar Fred toe, naar de jury toe, naar de andere modellen toe. Ze is echt nog een piepjong naief meisje en lijkt mij nog veel te jong voor de keiharde modellenwereld. Eerst maar eens een cursusje Engels, cursusje manieren en een dikke survivalgids.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 19:54

Aletta schreef:
toetje_ schreef:Aletta, sorry hoor maar ik snap niet wat er aan haar onbeleefde en respectloze gedrag uit te leggen valt.

Het is toch gewoon aanstellerij , Fred heeft van te voren duidelijk gezegd -wat in feite al voor zich spreekt- dat het onbeleefd is om dingen te weigeren. Het is toch zeker geen kleuter meer die alles wat ze niet kent niet wil proeven? Stel je niet zo aan, snij gewoon een minuscuul stukje af en proef het. Het is voedsel, geen stront of rattengif.
Ze is vegetariër. Ze eet dus geen vlees. Dan lijkt het me reuze normaal dat je wil weten of het vlees is of niet, voor je het eet. Sterker nog, ik vind het heel onbeleefd van die vrouw dat ze er geen rekening mee houdt dat er mensen zijn die geen vlees eten.

Maar mevrouw eet wel vis, dat zegt ze zelf in die aflevering, maar het stukje vis voor haar neus wil ze niet proberen en ook het voedsel op haar bord, wat geen vlees/vis wat, probeerde ze niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  TukTuk di 25 okt 2011 - 20:06

Ik snap overigs die ophef niet over dat Nancy te dun zou zijn.. zo enorm dun is ze toch niet, zeker in vergelijking met andere meiden daar?
En zeker als dat dan uit de mond van Bastiaan komt.. Vind het echt ieder seizoen minder worden, het gaat alleen maar om de kijkcijfers en totaal niet om de modellen.

Overigs snap ik wel de eet opdracht heel goed. Als model kom je in allerlei culturen terecht en zal je ook wel eens in zulke situaties terug kunnen komen die niet altijd makkelijk zijn, of voor jou totaal raar maar waarbij je wel gewoon respectvol moet omgaan met de situatie en naar de persoon die jou uitnodigt.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  joyce0606 di 25 okt 2011 - 20:22

ik heb het ook wel te doen met Nancy, maar goed aan de andere kant moet ze wel wat ruggegraad laten zien, in het "echte" modellen wereldje wordt ze omver geblazen.

Het is natuurlijk wel allemaal show en voor de TV, maar wat zijn sommige bitches zeg! pfff
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  silly-one di 25 okt 2011 - 20:48

Voor de TV maken de de montage natuurlijk ook zo dat het interessant is. Wordt daar soms wel moe van want zo zetten ze iemand op een bepaalde manier voor de kijker weg die misschien totaal niet zo is. Kijk maar een paar jaar geleden naar Patricia. Ze moest er in de finale als eerste uit, maar eigenlijk was ze voor de jury de beste van het stel. Doordat ze de ziekte van Crone had en dat ze een beetje zeurderig in de kijker was gezet werd ze er als eerste uitgestuurd door de kijker.

Want als de jury zich echt zo ergerde aan het gedrag van Richelle was ze er allang uitgezet. Maar ze krijgt keer op keer een kans.
Ik ben benieuwd over 2 weken want volgende week zullen we wel een complicatie aflevering krijgen.
Weet iemand trouwens of de finale een kijkers beslissen finale is of een jury finale ( de laatste hoop ik wel want dat zijn de betere finales).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 20:53

AngelNyn schreef:Ik snap overigs die ophef niet over dat Nancy te dun zou zijn.. zo enorm dun is ze toch niet, zeker in vergelijking met andere meiden daar?
En zeker als dat dan uit de mond van Bastiaan komt.. Vind het echt ieder seizoen minder worden, het gaat alleen maar om de kijkcijfers en totaal niet om de modellen.

Overigs snap ik wel de eet opdracht heel goed. Als model kom je in allerlei culturen terecht en zal je ook wel eens in zulke situaties terug kunnen komen die niet altijd makkelijk zijn, of voor jou totaal raar maar waarbij je wel gewoon respectvol moet omgaan met de situatie en naar de persoon die jou uitnodigt.


Het zegt al genoeg dat ze eerder in de aflevering zaten te roddelen over haar dat ze wel een eetprobleem zal hebben. Allemaal opgezet dus inderdaad.

Ik moest wel lachten om Fred trouwens tegen Riquelle: "Wat pffft? Je pffft in mn gezicht!" Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 20:53

_MamaRosa_ schreef:

Ik moest wel lachten om Fred trouwens tegen Riquelle: "Wat pffft? Je pffft in mn gezicht!" Laughing
Hahahaha, en dat ging ook door he!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Sterre di 25 okt 2011 - 20:54

Ik vind het ook te triest voor woorden dat met name Elise meent Nancy echt in haar gezicht uit te kunnen lachen... Zooo laag en makkelijk scoren, bluch. Ik vind dat Nancy nog aardig overeind blijft hoor, ze bijt niet van zich af maar lijkt zich er ook niet veel meer van aan te trekken. Oh en ik vond het zo lief dat ze haar cadeautje me Riquelle deelde smile

Tamara vind ik echt heul lelijk, ik kan er niks aan doen. Die wenkbrauwen maken haar zo streng en mannelijk. Maar ze doet het natuurlijk wel goed, streber dat ze is.

Riquelle vind ik echt prachtig, ik vind het zelfs best cute hoeveel zelfvertrouwen ze heeft, haha. Niet terecht, ze moet zich leren gedragen maar ik vind het beter dan iemand die alleen maar ja en amen zegt en ondertussen heel hypocriet is (a la Elise).

Ik ben voor Michelle! Ze doet het ook erg goed en qua houding en karakter gun ik het haar het meeste.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 20:56

Ik vind Riquelle haar gezicht net een muisje ofzo, het klopt voor geen meter. En onnozel.

Ik wil haar domme uitspraken wel eens allemaal achter elkaar horen. silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Sterre di 25 okt 2011 - 21:01

Kennen jullie Ovo trouwens nog? Ik zat laatst bij haar in de tram, en ze kwam me zo bekend voor. Ik weet niet eens meer in welk seizoen ze zat en hoe ver ze het in het programma had geschopt. Ik moest haar naam ook opzoeken, maar volgens mij gaat het met haar ook wel goed:
Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Ovo-for-grazia-2

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 21:22

Filoria schreef:Oja en Tamara is inderdaad heel arrogant, maar ik vind Elise nog een tikkie naarder. In dat huis is iedereen bitchy, dat gebeurt er als je zoveel meiden in een huis stopt. Maar ik vind het zo tekenend hoe Elise zich gedraagt als ze naar huis mag bellen.

'Neeeeeee ik wil mijn papaa aan de telefoon! Geef me mijn papaaaa!'
'Mama ik weet het ik weet het. Mama stop met praten. Wacht nou wacht nou. Aa!'

Echt zo'n meisje dat denkt dat de wereld om haar draait.

Maar mijn observaties bleken eerder onjuist, want ik dacht dat Riquelle wel uit het Gooi zou komen die blijkt Gorinchems :P

Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 21:23

Oja, Ovo kreeg het aan de stok met Sylvia Geersen nerd


Ovo betekent ei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 21:24

Sterre schreef:Ik vind het ook te triest voor woorden dat met name Elise meent Nancy echt in haar gezicht uit te kunnen lachen... Zooo laag en makkelijk scoren, bluch. Ik vind dat Nancy nog aardig overeind blijft hoor, ze bijt niet van zich af maar lijkt zich er ook niet veel meer van aan te trekken. Oh en ik vond het zo lief dat ze haar cadeautje me Riquelle deelde smile

Tamara vind ik echt heul lelijk, ik kan er niks aan doen. Die wenkbrauwen maken haar zo streng en mannelijk. Maar ze doet het natuurlijk wel goed, streber dat ze is.

Riquelle vind ik echt prachtig, ik vind het zelfs best cute hoeveel zelfvertrouwen ze heeft, haha. Niet terecht, ze moet zich leren gedragen maar ik vind het beter dan iemand die alleen maar ja en amen zegt en ondertussen heel hypocriet is (a la Elise).

Ik ben voor Michelle! Ze doet het ook erg goed en qua houding en karakter gun ik het haar het meeste.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Next Topmodel - Pagina 10 Empty Re: Hollands Next Topmodel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum