N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
+19
Jeanette
Qiara
SuperGrover
Chloe
Lotus
Teddyaapje
Serena
Winegum
VeryCherry
Luthien
Rovine
Merai
Flippin' Bitch
Toet
Shisha
Sterre
Blair
Tania
nina
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Ik ben een stuk anoniemer dan op het oude forum.
Heb hier nog geen foto's geplaatst en ook geen prive info neer gezet.
Maar een paar van hier weten wel wie ik ben.
Heb hier nog geen foto's geplaatst en ook geen prive info neer gezet.
Maar een paar van hier weten wel wie ik ben.
Gast- Gast
Ik geloof niet dat ik hier geheel anoniem ben. Ik plaats immers foto's van mezelf en mijn woning. Maar ik geloof ook van harte dat ik geen meelezers heb, dus dat scheelt wel een hele hoop.
Gast- Gast
Ik ben niet anoniem omdat ik wel eens foto's post maar maakt me niet zo heel veel uit.
Gast- Gast
Op het oude forum zat ik onder de nickname wat ook mijn eigen bijnaam is, en postte ik ook gewoon foto's.
Nu blijf ik liever wat meer anoniem.
Nu blijf ik liever wat meer anoniem.
Gast- Gast
Ik denk dat ik wel redelijk anoniem ben. plaats geen foto's van mezelf en post ook niet te specifieke details.
Chloe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10
Een foto wil ik best plaatsen. Dit heb ik op het oude forum ook wel eens gedaan. Maar te diepe info over mezelf zal ik niet zo snel plaatsen maar dit is ook meer omdat ik het erg moeilijk vind om over mijn eigen gevoellens te praten. Laat staan dat ik het op dit forum zet.
Gast- Gast
Ik denk ook dat ik redelijk anoniem ben. Van het oude forum wist 1 persoon mijn echte naam, maar die is geloof ik niet mee naar het nieuwe forum. Donnaa weet in welk dorp ik woon, en Lillith en Jipster weten hoe ik eruit zie. Ik plaats hier geen foto's, heb ik ook nooit gedaan, en ik ben wat terughoudender met specifieke, persoonlijke informatie. Maar ik denk dat echt bekenden mij er qua schrijfstijl en onderwerpen toch wel uit halen (en dat zou me ook niet veel uitmaken eigenlijk).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik ben hier niet anoniem. Als er bekende van mij op het forum zouden zitten, zouden deze mij wel herkennen. verder plaats ik ook foto's, woonplaats en info over studie enz. Er zijn wel dingen die ik niet meer plaats nu ik wat langer op het forum kom. Juist omdat ik niet zo anoniem meer ben. De dingen die ik plaats zouden bekende dus van me mogen weten.
Ik heb forummers op facebook en ik geef mijn adres in kaartjestopic enz.
Edit: Is bekendeN met een N? Het gaat om meerdere mensen.
Ik heb forummers op facebook en ik geef mijn adres in kaartjestopic enz.
Gast- Gast
Ik denk redelijk anoniem te zijn. Heb (nog) geen foto's geplaatst van mijzelf of zo.
Gast- Gast
Ik denk dat ik wel redelijk anoniem ben. Ik plaats nooit foto's en ik kijk uit met wat ik post. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat iemand mij er toch uit herkent. Ik zou het niet leuk vinden, maar ook niet heel erg omdat er niet echt persoonlijke info van mij opstaat.
Ik ben overigens wel naar meetings geweest, dus voor die mensen ben ik niet anoniem.
Ik ben overigens wel naar meetings geweest, dus voor die mensen ben ik niet anoniem.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, ik ben hier niet anoniem. Als er bekende van mij op het forum zouden zitten, zouden deze mij wel herkennen.
Ja, niet als je zou typen: bekende mensen, maar in deze zin is het wel met een 'n'.
OT: Ik probeer redelijk anoniem te zijn, maar ben dat denk ik niet. Ik zeg best vaak in welke stad ik woon en wat ik studeer en er zijn maar 200 mensen op mijn studie. Ik heb twee keer een foto geplaatst, maar wel vrij snel weer weggehaald. Ik wil graag anoniem zijn, maar het lukt gewoon niet zo goed..
Gast- Gast
Jaa, en ik vond je foto heel erg leuk.June schreef:Smikkell schreef:Nee, ik ben hier niet anoniem. Als er bekende van mij op het forum zouden zitten, zouden deze mij wel herkennen.
Ja, niet als je zou typen: bekende mensen, maar in deze zin is het wel met een 'n'.
OT: Ik probeer redelijk anoniem te zijn, maar ben dat denk ik niet. Ik zeg best vaak in welke stad ik woon en wat ik studeer en er zijn maar 200 mensen op mijn studie. Ik heb twee keer een foto geplaatst, maar wel vrij snel weer weggehaald. Ik wil graag anoniem zijn, maar het lukt gewoon niet zo goed..
Ik ken die regel inderdaad, vandaar dat ik opeens twijfelde. Het ging immers wel over mensen en niet over dieren/spullen.
Gast- Gast
maar voor de mensen die anoniem zijn. Ben je anoniem omdat je niet wilt dat anderen weten dat je op een forum komt (dat blijft toch een beetje een taboe?!) of wil je gewoon niet dat bekenden lezen wat je schrijft/kwijt wilt?
Ik krijg soms best wel suffe reacties als ik mensen vertel dat ik op een forum kom.
Ik krijg soms best wel suffe reacties als ik mensen vertel dat ik op een forum kom.
Gast- Gast
Nou ja nee weet niet wat het is. Maar soms is het wel fijn om iets anoniem kwijt te kunnen zonder dat iemand je kent. Dan kijkt men toch soms anders tegen iets aan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jaa, en ik vond je foto heel erg leuk.
Wat lief, dank je .
Ik wil trouwens graag anoniem zijn, omdat niet iedereen hoeft te weten wat ik hier vertel. Ik vertel ook nooit aan iemand dat ik hier kom, maar ik denk dat mijn huisgenoten deze pagina vast weleens open hebben zien staan..
Gast- Gast
Ik vertel mensen ook niet dat ik op dit forum zit. Sommigen weten dat ik op een forum zit, maar niet welke. Ik forum wel alleen vanaf mijn eigen laptop en nooit vanaf die van anderen of vanaf mijn werk. Zo makkelijk wil ik het ze ook niet maken. Maar ik merk dat het soms lastig is om te vertellen waar ik mensen van ken. Meestal link ik ze wat aan elkaar en ik snap eigenlijk niet waarom. De laatste tijd zeg ik dan ook gewoon dat ik ze ken van internet. Op facebook wordt ook wel eens over het forum of over 'topics' gesrpoken. Als mensen me echt willen vinden dan kan dat. Daarnaast wordt mijn forumnaam 'smikkell' ook veel gebruikt door mensen in mijn omgeving.
Gast- Gast
Nou, ik heet gewoon Trisha ennn als ik een beetje leuke foto van mezelf heb, ooit, dan plaats ik die gerust. Ik ben totaal niet anoniem maar dat hoeft ook niet!
Gast- Gast
Tot nog toe ben ik ook wel anoniem, ook nog geen foto's gepost. Ik vertel het niet echt in mijn omgeving dat ik op een forum zit. Zou ik best kunnen doen, maar ik vind het wel prettig om dingen kwijt te kunnen zonder dat mensen het gelijk aan een persoon koppelen. Niemand weet verder ook dat ik hier zit, behalve mijn moeder. Ik heb haar verteld dat Yes en het forum ermee ophouden, maar ik denk niet dat zij weet wat het precies inhoudt.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zelf ben ik volgens mij nog best wel anoniem. Ik denk niet dat mensen me zouden kunnen herkennen uit wat ik hier allemaal typ.
Gast- Gast
Nee, maar ik post ook geen geheime info ofzo.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een goede vriendin van mij leest hier mee. Ze las één post van mij en wist direct dat ik het was. De illusie dat ik hier anoniem ben heb ik dus niet echt.
Maar om enigzins privacy te bewaren plaats ik geen foto's van mezelf.
Maar om enigzins privacy te bewaren plaats ik geen foto's van mezelf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb nog nooit een foto van mezelf gepost en zat er ook geen personlijke dingen neer. Dus ik ben volgens mij wel anoniem.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik was tot een paar jaar geleden redelijk anoniem op het oude forum, inmiddels weet ik dat er enkele forummers hier actief zijn (en op het oude forum actief waren), die ik mij ook in real life kennen, of in ieder geval mijn posts herkennen.
Jammer genoeg post ik vanwege dat idee minder dan ik eerst deed, omdat ik bang ben dat informatie die ik post in real life de ronde gaat doen. Dus voorheen was het forum een beetje een uitlaatklep, maar nu houd ik mij om die reden in en post ik minder actief.
Jammer genoeg post ik vanwege dat idee minder dan ik eerst deed, omdat ik bang ben dat informatie die ik post in real life de ronde gaat doen. Dus voorheen was het forum een beetje een uitlaatklep, maar nu houd ik mij om die reden in en post ik minder actief.
Laatst aangepast door Xanna op vr 24 dec 2010 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:maar voor de mensen die anoniem zijn. Ben je anoniem omdat je niet wilt dat anderen weten dat je op een forum komt (dat blijft toch een beetje een taboe?!) of wil je gewoon niet dat bekenden lezen wat je schrijft/kwijt wilt?
Ik vertel soms wel dingen op het forum die bijvoorbeeld mijn buurvrouw niet hoeft te weten. Dus daarom wil ik graag redelijk anoniem blijven. Echte vrienden kennen me goed genoeg om me te herkennen, en zullen hier ook niks nieuws lezen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben nog nooit anoniem geweest, ben meteen foto's gaan plaatsen.
Maakt me ook helemaal niet uit eigenlijk, zoveel bijzondere dingen vertel ik hier niet
Maakt me ook helemaal niet uit eigenlijk, zoveel bijzondere dingen vertel ik hier niet
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb je echt vriendinnen hier?
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem gebeld
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem gebeld
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: