Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

+9
Qiara
Inge
Bliss
ekiaam87
Zininzon
Luthien
Zwerver
tayce
Lejow
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:19

Ahhh nu zie ik het. Ben wel benieuwd naar het filmpje van de flashmob zelf dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:36

Dit was de 2e keer op Stationsplein. De eerste keer was wel spontaner Wink Er stonden wel wat mensen, maar er stonden bijv ook mensen van Groenlinks, dus 't was niet duidelijk dat 't een flashmob betrof! Op een gegeven moment stormden er een groepje dansers 't plein over en zij begonnen met dansen en toen sprong dus opeens iedereen in. Was écht supergaaf, mooie opkomst, iedereen heeft volgens mij wel genoten! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:36

laat ik het anders uitleggen:
het is wel de choreo ed en hoe de flashmob is uitgevoerd. MAARRR, dit is niet hoe we zijn begonnen!
2 brothers on the 4th floor wilde graag nog een keer de uitvoering zien, dus op hun verzoek hebben ze de dans nogmaals uitgevoerd.

Dus het is wel de FlashMob-dans, maar niet de echte uitvoering zeg maar. Snappie 'm nog? smile
Overigens staat dat filmpje nog niet online, er zijn professionele filmers gekomen om de hele boel te filmen (met 3 man, echt zo gaaf!) en zodra dat klaar is komt het vanaf het vanaf het oefenen tot de uitvoering online te staan! En dan hopen dat mensen geld gaan doneren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Luthien zo 20 feb 2011 - 9:14

@ wolletjes, wij waren idd gebracht door mijn man. Ik was die lange blonde met een zwarte jas. Ik had je ook eigenlijk aan moeten spreken, maar het is er niet zo van gekomen en daar buiten was ook eigenlijk het enige moment dat het kon. En naderhand gingen we alweer snel weg (man had ergens geparkeerd waarvan hij niet wist of dat wel mocht).

Er staan inmiddels 3 filmpjes op youtube, maar volgens mij allemaal van de tweede keer.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Zwerver zo 20 feb 2011 - 9:30

Oooo ik snap 'm nu ook! ik blijf blond he :P

Ben heel benieuwd dan naar het 1e keer filmpje Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 11:00

hét filmpje is (nog steeds) niet online, maar wel een andere van de eerste dans.
En tering allemachtig, ik ben echt TE VAAK in beeld met mijn kop!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:47

EDIT: helaas heb ik het filmpje op verzoek van de organisatie nog (even) offline gehaald. Sorry!


Laatst aangepast door wolletjes op vr 25 feb 2011 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:07

Ik vind het echt een superleuk initiatief, maar het is toch geen flashmob? Ook bij het 2e filmpje staan er al allemaal mensen omheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:11

Vind het ook geen echte flashmob, althans, als ik het vergelijk met andere filmpjes die ik gezien heb van flashmobs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:55

ja, die mensen staan te kijken. Maar die mensen wisten echt niet (allemaal) dat er door het publiek gedanst ging worden.
Een flashmob met een live-act is praktisch onmogelijk, maar er zat zéker wel een verrassingselement in het geheel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 11:08

Hebben jullie nog veel geld weten op te halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:36

wolletjes schreef:ja, die mensen staan te kijken. Maar die mensen wisten echt niet (allemaal) dat er door het publiek gedanst ging worden.
Een flashmob met een live-act is praktisch onmogelijk, maar er zat zéker wel een verrassingselement in het geheel!
Waar dan precies? Op het filmpje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:44

Jen_ schreef:
wolletjes schreef:ja, die mensen staan te kijken. Maar die mensen wisten echt niet (allemaal) dat er door het publiek gedanst ging worden.
Een flashmob met een live-act is praktisch onmogelijk, maar er zat zéker wel een verrassingselement in het geheel!
Waar dan precies? Op het filmpje?

Op 't filmpje komt 't misschien niet over, maar die dag liepen er al collectes van KWF maar ook bijv GroenLinksers die om aandacht vroegen. Voor publiek was 't dus niet heel duidelijk wat er ging gebeuren of zo...

Ik vond 't in ieder geval supergaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Luthien do 24 feb 2011 - 21:24

Ik heb zelfs iemand omver gelopen, omdat ze niet door hadden dat er nog meer mensen bij kwamen.

Als je het vergelijkt met andere flashmobs, waarbij opeens muziek begint te spelen en iemand begint te dansen, dan is dit wel anders inderdaad. Maar bedenk wel dat het voor een goed doel was en dan is iedere omstander een mogelijke donateur (en daar is het uiteindelijk om te doen). Daarbij moeten instanties natuurlijk ook wel meewerken. Voor muziek in een stationshal heb je pro-rail nodig, daarvoor heb je weer vergunningen nodig van de gemeente, ga zo maar door. Als 1 instantie niet mee werkt, gaat het hele feest niet door. Vind het al heel knap dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen.

Ik vond het ook ontzettend gaaf. Vooral de hele dag op zich. 's Ochtends met z'n allen oefenen, het verrassingseffect voor ons wie de live-act was. Voor jullie misschien geen perfecte flashmob, voor ons (als ik voor de groep mag spreken) een enorm leuke ervaring.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Inge vr 25 feb 2011 - 1:20

Daarbij is de plek waar het was ook altijd druk natuurlijk.
Voor het station en bij de bushaltes.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* - Pagina 3 Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum