Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

+9
Qiara
Inge
Bliss
ekiaam87
Zininzon
Luthien
Zwerver
tayce
Lejow
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 5:08

Hallo allemaal!

Iemand die ik ken heeft het idee opgevat een Flash Mob te organiseren (als je niet weet wat het is, zoek even op youtube op "oprah flashmob"). De datum is 19 februari 2011. Een flashmob met 30 mensen is natuurlijk een fiasco van hier tot tokio, dus we zoeken mensen, véél mensen! De bedoeling is dat we in regiogroepjes gaan oefenen, zodat we (welke locatie het ook zal worden) in één keer de Flash Mob kunnen uitvoeren.

Heb je interesse? Mail dan naar ikdoemeeaandeflashmob@gmail.com dan krijg je z.s.m. antwoord en meer informatie!

groetjes,

Wolletje


Laatst aangepast door wolletjes op za 8 jan 2011 - 0:36; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:55

Het lijkt me echt super leuk, heb alleen niet veel tijd om te oefenen dus ik laat het aan me voor bij gaan. :-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Lejow zo 21 nov 2010 - 8:38

Het lijkt me ook super, en ik las dat het aan een goed doel gekoppeld is.. Wat ik ook super gaaf vind. Ik vind het alleen zo 'jammer' dat er voor een doel als het KWF gekozen wordt. Deze wordt al zo ontzettend veel gesponsord. Ik zou het zo mooi vinden als er eens gekozen wordt voor (bijvoorbeeld) Stichting Ambulance wens. Deze stichting laat wensen uitkomen van (terminaal) zieke mensen, die vervoerd moeten worden per ambulance.
Sterremaan kan meepraten over hoe geweldig deze stichting is. Helaas hebben ze een stuk minder naamsbekendheid als bijvoorbeeld de KWF en worden ze dus ook een stuk minder gesponsord..

Verder zou ik wel graag mee willen doen, maar durf ik niet zo goed haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:54

Lejow, ik ben het deels met je eens, maar het is niet mijn idee geweest, zeg maar.
Bang hoef je niet te zijn, wat kan jou het schelen! Als je niet zo veel wilt dansen, zorg je er gewoon voor dat je ergens aan het einde invalt?!

Auxo, op zich hoef je niet vaak te oefenen. We zijn ook niet aan het plannen om allemaal tegelijk te oefenen ofzo. In principe komt de muziek met de choreografie op youtube te staan oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Lejow ma 22 nov 2010 - 7:35

Nee I know, jij kan er verder ook niet zoveel aan doen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 6:28

wolletjes schreef:Lejow, ik ben het deels met je eens, maar het is niet mijn idee geweest, zeg maar.
Bang hoef je niet te zijn, wat kan jou het schelen! Als je niet zo veel wilt dansen, zorg je er gewoon voor dat je ergens aan het einde invalt?!

Auxo, op zich hoef je niet vaak te oefenen. We zijn ook niet aan het plannen om allemaal tegelijk te oefenen ofzo. In principe komt de muziek met de choreografie op youtube te staan oid.

Ah oke, dus er zou eventueel ook gewoon thuis geoefend kunnen worden?
Ik denk er nog even over na, lijkt me wel heel gaaf om zoiets een keer mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:12

Ja hoor Auxo, je kunt ook gewoon thuis oefenen als het niet uitkomt om bij een oefengroepje langs te gaan! Geen probleem!

Lejow, het is mij nu wat duidelijker waarom er voor het KWF gekozen is. De twee organisatoren hebben allebei een familielid dat inmiddels ongeneeselijk ziek is door die rotziekte. Dan is het (in ieder geval voor hun) logisch dat ze voor een stichting als KWF kiezen dan voor bijvoorbeeld Ambulancewens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  tayce di 23 nov 2010 - 23:49

super leuk initiatief is dat zeg!!! Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me ook leuk om mee te doen maar het zal vast te ver weg van mij zijn.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Zwerver wo 24 nov 2010 - 11:13

tayce schreef:super leuk initiatief is dat zeg!!! Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me ook leuk om mee te doen maar het zal vast te ver weg van mij zijn.
Hier zit ik dus ook mee, is er al een regio bekend? Of moeten we hiervoor even mailen?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 12:23

Het lijkt mij ook erg gaaf om er een keer aan mee te doen, ik vind FlashMobs echt zo leuk! Ben inderdaad ook erg benieuwd waar het gaat plaatsvinden, daar hangt namelijk mijn keus van af of ik meedoe... Als het ver weg is moet ik het namelijk even met iets zien te combineren en weet niet zeker of dat gaat lukken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Luthien wo 24 nov 2010 - 21:32

wc-eend schreef:
tayce schreef:super leuk initiatief is dat zeg!!! Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me ook leuk om mee te doen maar het zal vast te ver weg van mij zijn.
Hier zit ik dus ook mee, is er al een regio bekend? Of moeten we hiervoor even mailen?

Het is dit moment een nek aan nek race tussen Schiphol en Utrecht CS.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 0:13

idd, het gaat nu tussen Utrecht en Schiphol. Maar, als je echt mee wilt doen zal de afstand er toch niet toe doen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  tayce do 25 nov 2010 - 0:14

welja ik moet helemaal uit zuidlimburg komen dus dan maakt de afstand voor mij wel wat uit.

maar het blijft een goed idee!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:49

wolletjes schreef:idd, het gaat nu tussen Utrecht en Schiphol. Maar, als je echt mee wilt doen zal de afstand er toch niet toe doen? smile

Nouja Schiphol is toch een behoorlijk eind vanaf Enschede Wink Maar misschien kan ik met een vriendin meedoen die ergens in de buurt woont en dan kan ik met haar afspreken. Vind het echt een super idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:55

Beide locaties trekken me dan wel weer heel erg aan. Doe ik niet meer dan kom ik zeker even 'toevallig' kijken. Ik wil ook zo graag nog een keer een lipdub maken.

Maar, kan zoiets soepel verlopen zonder bij elkaar te komen en te oefenen? En hoe weten ze dan hoeveel mensen er rondlopen die ook mee gaan doen? Straks start je het hele gebeuren in met zijn 2e en springt er niemand bij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Zwerver za 27 nov 2010 - 5:23

wolletjes schreef:idd, het gaat nu tussen Utrecht en Schiphol. Maar, als je echt mee wilt doen zal de afstand er toch niet toe doen? smile
Vanaf groningen is het toch gauw 2,5 uur naar Schiphol. Vind dat de afstand er wel zeker toe doet.

Ik stem voor utrecht!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Zininzon za 27 nov 2010 - 5:59

Sannanas schreef:Nouja Schiphol is toch een behoorlijk eind vanaf Enschede Wink Maar misschien kan ik met een vriendin meedoen die ergens in de buurt woont en dan kan ik met haar afspreken. Vind het echt een super idee!

We kunnen in ieder geval samen reizen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:28

UPDATE!!!
locatie is nog niet bekend, maar dat wordt wel snel vrij gegeven!

recht van het forum gekopieerd:

Beste allemaal,

Het lijkt misschien alsof er de laatste tijd weinig is gebeurd, maar we hebben bepaald niet stilgezeten achter de schermen. Met trots kunnen we jullie melden dat we een bekende groep hebben weten te strikken om ons live te begeleiden tijdens de flashmob!!!
We houden nog even als verrassing wie dat zijn omdat de besprekingen nog in volle gang zijn. Maar we hebben al wel de toezegging dat ze met ons meedoen. Verder zijn we ook in onderhandeling om een grote groep professionele dansers aan te trekken. Al met al, een hoop nieuwe ontwikkelingen waarover wij hopen jullie zo spoedig mogelijk meer over te kunnen vermelden!!

Dus....blijf vooral meelezen omtrent de ontwikkelingen. En nieuwe deelnemers kunnen zich nog steeds aanmelden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Zwerver wo 8 dec 2010 - 11:36

Ik zou wel wat meer informatie willen wolletje, of wat precies de bedoeling is. Als de locatie bekend is kan ik altijd nog kijken wat ik wil.. Mijn vriend wil ook mee doen! haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:49

Wc-eend, je kunt mailen naar ikdoemeeaandeflashmob@gmail.com voor meer informatie! Vraag wat je wilt en dan krijg je antwoorden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:36

Een nieuwe update!

De locatie wordt Leiden CS ipv Utrecht, want voor Utrecht kwam er geen toestemming voor een actie + optreden.
Als het goed is wordt de choreo na het weekend online gezet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  ekiaam87 za 8 jan 2011 - 1:09

damn waarom ga ik net die zaterdag een weekend weg, dichterbij huis kan gewoon niet :S
Is er al een tijdstip bekend?
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 1:18

Stiekem had ik Utrecht of Schiphol echt veel leuker gevonden... Ik wacht het filmpje af!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Bliss za 8 jan 2011 - 1:56

Oh dat is lekker dichtbij! Ik hou het even in de gaten, lijkt me wel supergaaf om een keer aan zoiets mee te doen Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:19

@ Maple, wij hadden ook graag Utrecht gedaan, maar door de live performance moest er toestemming gevraagd worden en dat is afgewezen. Bij Schiphol voorzagen we ook te veel problemen, maar Leiden gaf wel direct toestemming.

@ Ekiaam, we willen vooraf toch wel graag met z'n allen oefenen. Dit zal gebeuren in een hotel/restaurant vlakbij Leiden CS, in Four Reasons. Vermoedelijk beginnen we met oefenen rond 11.30 en gaan we performen om 14.00, maar dit staat nog niet vast.
Reden dat we willen oefenen is omdat we af moeten/willen gaan spreken wie wanneer in gaat vallen, je kunt niet allemaal in 1x gaan beginnen, dan zijn we namelijk een FlashFlop ;-)

@ Bliss, als je daadwerkelijk interesse hebt, mail dan even naar ikdoemeeaandeflashmob@gmail.com we hebben graag dat iedereen die ook maar een beetje interesse heeft even zijn/haar gezicht laat zien via de mail/forum, zodat de orga een indicatie heeft van hoeveel mensen er ongeveer zullen mee doen. Als ik me niet vergis, hebben we nu al ruim 200 aanmeldingen en streven we naar de 300!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE* Empty Re: FlashMob 19 februari 2011 *NIEUWE UPDATE*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum