Naar de kermis met een 1 jarige?
+7
Printje
M@niek
Tania
Dora
Jelin
Susan
Julia
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Naar de kermis met een 1 jarige?
Vrienden van ons zijn laatst naar de kermis gegaan met hun 1 jarige zoontje en nu zat ik me af te vragen of wij ook zullen gaan. Vinden kinderen van 1 dat (gemiddeld) al leuk eigenlijk? Onze dochter is wel gek op drukte end en niet snel overprikkeld. Maar of ze een draaimolen bv al leuk zal vinden kan ik moeilijk inschatten. We gaan denk ik wel eventjes kijken, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Naar de kermis met een 1 jarige?
Hangt van het kind af denk ik. Onze dochter vond het leuk met 1 jaar (die is van september en het is hier in september kermis) maar onze zoon vond het met 1,5 jaar niet zo boeiend nog.
Gast- Gast
Ik denk dat er op zich wel leuke dingen kunnen zijn op een kermis, maar het is vaak zo loeidruk, daarom vind ik het niks.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja daarom willen we ook zo even gaan, op zaterdag en zondag is het helemaal druk lijkt me!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn dochter vond het leuk toen wel leuk. Alleen als het druk is, is het niet fijn voor zo'n kleintje. Paar weken terug was hier de kermis en ze vraagt nu nog steeds of we nog gaan kermissen, terwijl die allang weg is .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
A. vond het gisteren helemaal geweldig.
Ze is wel in de draaimolen geweest en in een soort treintje en dat was prima. Als ze nergens in was geweest en het alleen maar bij kijken (vooral de lichtjes etc) was het ook goed geweest.
Mocht het niet gaan kun je toch altijd nog omdraaien?
Ze is wel in de draaimolen geweest en in een soort treintje en dat was prima. Als ze nergens in was geweest en het alleen maar bij kijken (vooral de lichtjes etc) was het ook goed geweest.
Mocht het niet gaan kun je toch altijd nog omdraaien?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik ben nog niet naar de kermis geweest met mijn zoon. Ik vind dat niks. Ik erger me persoonlijk altijd aan die buggy's en aan de drukte. Ook vind ik de muziek veel te hard, ik kan me bijna niet voorstellen dat er kindjes zijn (zo klein) die dat leuk vinden.
Gast- Gast
Toen S 1 was ben ik niet gegaan. Maar hij kon ook niet echt tegen al die indrukken en plus dat ik een kermis freak ben moet ik wel overal in kunnen he haha.
Dit jaar zijn we wel geweest. De lampen en muziek vond hij fascinerend. Hij heeft de hele tijd met grote ogen zitten kijken.
Toen we voor de booster stonden keek hij verbaasd en een beetje bang. Ik vroeg hem "leuk he schat" Waarop hij heel snel nee knikte hahaha.
Het eerste ritje in de carrousel heeft hij me zowat gestikt door het vast grijpen bij mijn jas.
Het 2e ritje een dag later zag hij dat zijn vriendje van een half jaar jonger overal zo in durfde en alleen ging. En toen wilde mijn kleine lefgozer ook wel proberen.
Resultaat.... ik kreeg hem dus niet meer mee Kermis was opeens favoriet
Dit jaar zijn we wel geweest. De lampen en muziek vond hij fascinerend. Hij heeft de hele tijd met grote ogen zitten kijken.
Toen we voor de booster stonden keek hij verbaasd en een beetje bang. Ik vroeg hem "leuk he schat" Waarop hij heel snel nee knikte hahaha.
Het eerste ritje in de carrousel heeft hij me zowat gestikt door het vast grijpen bij mijn jas.
Het 2e ritje een dag later zag hij dat zijn vriendje van een half jaar jonger overal zo in durfde en alleen ging. En toen wilde mijn kleine lefgozer ook wel proberen.
Resultaat.... ik kreeg hem dus niet meer mee Kermis was opeens favoriet
Gast- Gast
Wij zijn ook geweest vlak na z'n eerste verjaardag. Hij vond het allemaal prachtig om te zien. We zijn nergens in geweest maar dat had hij waarschijnlijk ook wel leuk gevonden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk niet dat we onze 1-jarige daar gelukkig mee maken. Ik denk dat de kermis te druk is, met teveel geluiden, mensen en andere drukte.
Gast- Gast
Wij zijn eergisteren geweest en ze vond de drukte niet zoveel aan. Eendjes vissen daarintegen wel haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ons ventje is 1,5 jaar en vond het allemaal reuze interessant. Allergrootste hit was de draaimolen, hij zat daar in de auto aan het stuur te draaien en naar iedereen dag dag te roepen. Na het 10e ritje was ik het beu hahaha maar meneer heeft heel erg genoten. Ook het eendjes vangen vond hij erg leuk
Wij zijn trouwens even overdag gegaan, meteen toen de kermis opengng, drukte en geluid vielen heel erg mee.Ons mannetje kan namelijk ook slecht tegen heel veel drukte en herrie. Wij vinden zelf de kermis vreselijk maar deden het voor hem.
Wij zijn trouwens even overdag gegaan, meteen toen de kermis opengng, drukte en geluid vielen heel erg mee.Ons mannetje kan namelijk ook slecht tegen heel veel drukte en herrie. Wij vinden zelf de kermis vreselijk maar deden het voor hem.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zou het denk ik niet doen. Drukte hoeft niet zo'n ramp te zijn, maar de muziek staat inderdaad zo knetterhard altijd dat ik het zelf al onprettig vind.
Gast- Gast
Als je overdag gaat staat de muziek helemaal niet hard. Wij zijn in Eindhoven naar de kermis geweest en overdag is de muziek echt goed te doen voor kinderen, volgens mij passen ze het daar op aan OF ik word gewoon knetterdoof ahahha. Nee mijn zoontje heeft dr helemaal geen last van gehad en die is normaal best gevoelig voor harde geluiden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dit klopt, de muziek gaat in de avond harder. Toen ik nog thuis woonde, woonde we een straat van de kermis af. Overdag was het achtergrond geluid en savonds leek het net of je zelf ertussen zatPrintje schreef:Als je overdag gaat staat de muziek helemaal niet hard. Wij zijn in Eindhoven naar de kermis geweest en overdag is de muziek echt goed te doen voor kinderen, volgens mij passen ze het daar op aan OF ik word gewoon knetterdoof ahahha. Nee mijn zoontje heeft dr helemaal geen last van gehad en die is normaal best gevoelig voor harde geluiden.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Het zal ook per persoon en per kermis verschillen natuurlijk. Hier in het dorp staat het overdag ook loeihard, maar goed, ik ben dan ook iemand die niet zonder oordopjes naar een concert gaat en ze in de bioscoop of bij een bruiloft ook al vaak nodig heeft.
Gast- Gast
Tja... J. is zelf een "k.ermis.kind". Hij was dan ook 6 maanden toen hij al, met mama, mee ging in de d.raaimolen, t.rein, b.ootjes en andere attracties van opa. Een paar weken terug is hij ook mee geweest in de z.weefmolen en was lekker aan het smullen van een o.liebol.
Ondanks dat mijn vriend er voor gekozen heeft alleen nog het onderhoud te doen, wil ik wel dat J. er mee opgroeid. Daarom gaan we ook vaak mee voor een weekend anders ziet hij oma ook nooit.
Ondanks dat mijn vriend er voor gekozen heeft alleen nog het onderhoud te doen, wil ik wel dat J. er mee opgroeid. Daarom gaan we ook vaak mee voor een weekend anders ziet hij oma ook nooit.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
wij zijn een keertje geweest toen a 9 maanden was. toen vond hij er niet veel aan. maar gister zijn we er ook even geweest en nu vond hij de draaimolen wel erg leuk hij is nu 11 maanden.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Toen mijn kleine een paar maandjes oud was hebben we hem meegenomen en hij vond het prachtig!
Vooral de lichtjes. Omdat baby's in het begin niet zo hard horen als wij doen (moeder natuur ) had hij er geen hinder of last van.
Vooral de lichtjes. Omdat baby's in het begin niet zo hard horen als wij doen (moeder natuur ) had hij er geen hinder of last van.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is heftiger: van 0 naar 1 kind of van 1 naar 2?
» Kermis
» kermis openingstijden
» Traktatie 1 jarige kdv
» Knutselen met een 3-jarige
» Kermis
» kermis openingstijden
» Traktatie 1 jarige kdv
» Knutselen met een 3-jarige
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: