DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Daisy schreef:Wat voor zwart?!
Piemel zwart
Penis zwart
Pik zwart!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ze bestaan wel hoor maar zijn heel moeilijk te vinden, of ze hebben ergens wat wit of er zit wat bruin doorheen of een bruine gloed erover
En wat fijn TD
En wat fijn TD
Gast- Gast
Lejow schreef:Daisy schreef:Wat voor zwart?!
Piemel zwart
Penis zwart
Pik zwart!
Hmm die van m´n vriend is toch echt niet zwart
Gast- Gast
Lily schreef:ja goed hoor, drukdruk haha. Na vandaag ben ik ook een week niet op het forum dus dan weten jullie dat bij deze haha.
En met jou?
Sorry dat ik nu pas reageer. Moest naar de therapie. Maar met mij gaat het gelukkig vandaag wel goed!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:ow jawel hoor, ben nu alleen nog moe haha. Maar hoezo?
Nou omdat je er best wel 'erg' aan toe was gister avond hahah Je zag het niet meer zitten whaha
En hij omdat hij ook veel doet volgens mij voor de wagen
Gast- Gast
ach J wou er nu al slapen haha samen met die 2 andere mannen Maar ik vond het fijn alsie vanavond nog thuis slaapt en dan mag ie vanaf morgen in de tent slapen. En ja ik zag het echt ff niet meer zitten, moe was ik niet maar het viel gewoon heel erg tegen. Had verwacht dat die dingen er veel sneller tegenaan zouden zitten.
Gast- Gast
haha goed overgehaald dus En oh niet moe, en ja balen dat dat zo tegenviel he. Maar positief blijven, die stukken hoeven vandaag niet meer
Gast- Gast
Daarom Wil eigenlijk zondag zo graag komen kijken, maar geen idee of iemand mee wil en waar ik kan parkeren het beste.
Gast- Gast
er is in het centrum parkeerplaats genoeg hoor en wil er ook geen familie mee ofzo?
Gast- Gast
Ok. Sterkte dan!Alex schreef:Storm schreef:Wil je erover praten, Alex?
Liever niet.
Gast- Gast
Geen dank. Ik vind het jammer om te zien dat je je rot voelt.Alex schreef:Dank je wel, lieve Storm.
Gast- Gast
He tante in spe! Neem jij S. zaterdag mee? (dat rijmt )Stuiterbal schreef:Ola !!!
Gast- Gast
Storm schreef:He tante in spe! Neem jij S. zaterdag mee? (dat rijmt )Stuiterbal schreef:Ola !!!
whaahhaha. Nee schat S gaat niet mee helaas ! Het is dat ik in de avond nog een feestje heb anders was hij bij mij gebleven die avond en ging hij wel mee. Maar nu is het bijna niet haalbaar ook met zijn middag slaap
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: