DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Vervelend Maple, beterschap!
Burn, ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. Als het om de laatste foto gaat, dan kan ik helaas alleen maar zeggen dat ik het langere je beter vond staan en de kleur wel leuk vind.
Eind van de maand blijk ik het nog druk te krijgen. Donderdag een uitje van het werk, vrijdag naar Amsterdam voor de studie en Zaterdag naar Utrecht. Het zal weer een dure maand worden.
Burn, ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. Als het om de laatste foto gaat, dan kan ik helaas alleen maar zeggen dat ik het langere je beter vond staan en de kleur wel leuk vind.
Eind van de maand blijk ik het nog druk te krijgen. Donderdag een uitje van het werk, vrijdag naar Amsterdam voor de studie en Zaterdag naar Utrecht. Het zal weer een dure maand worden.
Gast- Gast
Zo, ik ben weer terug van koor en borrelen, was weer gezellig
Ik ga nu gauw in je topic kijken Burn, hopelijk staat de foto er nog
Ik ga nu gauw in je topic kijken Burn, hopelijk staat de foto er nog
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ben weer terug van corsowagen mee helpen maken met Lily. Was erg leuk Lekker kliederen met lijm en papier
Gast- Gast
Ik wil slapen! Maar de regen en wind maken zoveel lawaai dat het huis ervan staat te trillen..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Is het echt zó erg in Nederland dan?lyke86 schreef:Ik wil slapen! Maar de regen en wind maken zoveel lawaai dat het huis ervan staat te trillen..
Gast- Gast
Wow, ik ga het balkon ontruimen. Het stormt hier echt verschrikkelijk. Vind het best leuk, dit weer, maar niet als ik er extra werk door heb.
Gast- Gast
Maple schreef:Is het echt zó erg in Nederland dan?lyke86 schreef:Ik wil slapen! Maar de regen en wind maken zoveel lawaai dat het huis ervan staat te trillen..
Ja het gaat hier behoorlijk te keer.. De dakpannen vliegen nog net niet van het dak af (hoop ik)
Normaal vind ik regen en wind wel fijn om mee in slaap te vallen.. Maar dit is bijna niet leuk meer!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Zo ik ben weer terug van een heerlijke zonnige vakantie.
wat een verschikkelijk weer hier...
Is dit de laatste 2 week zo geweest???
wat een verschikkelijk weer hier...
Is dit de laatste 2 week zo geweest???
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Zat ik net nog lekker op het balkon met mijn sigaretje, net werd ik beloond met dikke druppen, toen ik de losse onderdelen van het balkon haalde. En ik vraag me nu af of mijn raam wel goed dicht zit. Want er ligt electriciteit op de vensterbank, en ik heb geen zin om vannacht te sterven.
Gast- Gast
Elsje nee er zijn ook hele mooie dagen geweest
Maura> nee ik wil ook nog dat je blijft leven graag!
Maura> nee ik wil ook nog dat je blijft leven graag!
Gast- Gast
Oooh, gelukkig maar.
Nou hopen dat het snel wat beter wordt.
Heb ik verder nog hele gekke dingen gemist?
Nou hopen dat het snel wat beter wordt.
Heb ik verder nog hele gekke dingen gemist?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Het is hier opeens weer rustig gaan regenen. Ik ga straks nog even controleren, vanaf de buitenkant, of het raam goed dichtzit en zo ja, dan moet ik maar eens gaan slapen. Voelt een beetje raar, want ik was zo doodop dat ik ruim drie uur heb geslapen vanavond. Ik vraag me dan ook af of ik uberhaupt kan slapen. Maar dat vraag ik me elke avond af.
Gast- Gast
Ehm nee denk het niet ??
Maura> gewoon proberen te slapen Je moet overdag ook niet slapen joh.
Maura> gewoon proberen te slapen Je moet overdag ook niet slapen joh.
Gast- Gast
Nee, het was ook niet de bedoeling om te slapen vanavond, maar ja, ik lag even lekker op de bank televisie te kijken en toen was het eigenlijk al klaar.
*Even weer weg*
*Even weer weg*
Laatst aangepast door Maura op di 6 sep 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een hele klus dus.
Ik denk dat ik toch de laptop maar afsluit. Anders komt het er nooit van. Welterusten alvast!
Ik denk dat ik toch de laptop maar afsluit. Anders komt het er nooit van. Welterusten alvast!
Gast- Gast
*hallo*
Ik zit mezelf voor de kop te slaan. Ik zit naar een foto op de Telegraaf te kijken en volgens de tekst is het een onbekende man. Alleen hij komt me zo bekend voor! Ik kom er alleen niet achter wie het nou is.
Ik zit mezelf voor de kop te slaan. Ik zit naar een foto op de Telegraaf te kijken en volgens de tekst is het een onbekende man. Alleen hij komt me zo bekend voor! Ik kom er alleen niet achter wie het nou is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen!!
het is hier nog rustig haha, groot gelijk...
Moet vandaag weer werken van 9 tot 5.
en wat zijn jullie plannen voor vandaag??
het is hier nog rustig haha, groot gelijk...
Moet vandaag weer werken van 9 tot 5.
en wat zijn jullie plannen voor vandaag??
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: