DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
nouw dan wordt het nog leuk want die bloemen moeten we dus ff puzzelen en kijken hoe dat ze erop moeten, dan moeten ze erop gelijmd worden en dan nog met touw vastgenaaid worden. Maar dat laatste kan ik dus niet dus daar krijgen we dan denk ik vanavond les in
Gast- Gast
Lily schreef:nouw dan wordt het nog leuk want die bloemen moeten we dus ff puzzelen en kijken hoe dat ze erop moeten, dan moeten ze erop gelijmd worden en dan nog met touw vastgenaaid worden. Maar dat laatste kan ik dus niet dus daar krijgen we dan denk ik vanavond les in
OMG ik kies ook wel een dag uit he whaha, Nou ja ik zie wel
Storm> oke dan Bijna is je spruit jarig jeej
Gast- Gast
Jup, mijn boef al bijna jarig vanavond even een lijstje maken wat we moeten halen qua boodschappen e.d, het worden sowieso plastic bekertjes en bordjes, ik heb geen zin in die afwas.
Gast- Gast
Alleen S. komt mee van Razz. Voor de rest komen er geen kindjesTheedoosje schreef:Heel slim Storm hahah En zeker met nog meer kleintjes in huis erg praktisch
Gast- Gast
Storm schreef:Alleen S. komt mee van Razz. Voor de rest komen er geen kindjesTheedoosje schreef:Heel slim Storm hahah En zeker met nog meer kleintjes in huis erg praktisch
Oow nou ja dan heb je er 2 rondlopen
Gast- Gast
Een tafeltje en 2 stoeltjes waar hij lekker aan kan zitten kleuren/knutselen. Moeten we alleen nog kopen
Gast- Gast
Ik ben sinds gister heel gezond aan het eten en veel water aan het drinken, minstens 2 liter water. Het enige nadeel is dat ik zo ontzettend vaak moet plassen, en dat er dan alleen water uit komt!
Gast- Gast
Mijn vakantie was heerlijk, maar nu gaat het weer wat minder. Het schiet niet op met therapie en ik moet nog erg wennen aan mijn nieuwe huisgenoten die helemaal hun draai hebben gevonden toen ik weg was. En ik kan nog altijd niet goed tegen dit weer.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
oh balen dat het weer wat minder gaat
Met mij gaat het goed Heb ook lekker vakantiie gehad.
Met mij gaat het goed Heb ook lekker vakantiie gehad.
Gast- Gast
Fijn dat het goed met je gaat!
Lotus- Ratel
Het lijkt ook wel herfst. Ik voel me ook herfstig.
Lotus- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: