Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:11

Stuiterbal schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Stuiterbal schreef:Mijn vingers ruiken nog naar knoflook van gisteren en ik vind dat zo lekker ruiken laughcry Krijg er honger van hahaha
Haha daar heb ik ook altijd 'last' van. Dan ga ik ook de hele tijd aan m'n vingers ruiken :P

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige rare sntuiter hahahah
:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:12

Whaha, Alex!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:12

Nog 20 minuten en dan zit mijn eerste werkdag er weer op. Men, ik ben kapot. Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie ma 5 sep 2011 - 3:13

Stuiterbal schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Stuiterbal schreef:Mijn vingers ruiken nog naar knoflook van gisteren en ik vind dat zo lekker ruiken laughcry Krijg er honger van hahaha
Haha daar heb ik ook altijd 'last' van. Dan ga ik ook de hele tijd aan m'n vingers ruiken :P

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige rare snuiter hahahah

Hahaha dat doe ik ook altijd! Maar om het weg te krijgen scrub ik mijn handen wel eens met bodyscrub Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:14

wahahahah Alex wat een leuke opmerking !!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:15

Vergeet-me-nietje schreef:Ik snap op zich wel dat ze het raar vinden dat je liever bij je vriend bent dan bij hun als hij niet eens thuis is. Ik snap jou gevoel wel, want ik zou hetzelfde hebben, maar ik snap ook wel dat zij dat raar vinden. Ik denk dat het ook een kwestie is van wennen. En niet vergeten wel nog af en toe te gaan en ze dus niet helemaal te verwaarlozen, want dat zou ook zonde zijn.
Nou liever. Ik heb geen reden meer om 'weg te moeten' dus als zij gaan zitten niksen buiten op een bankje met een peukje, ja dan blijf ik liever thuis, ook al betekend dat was opvouwen en dweilen.

Ik ben sowieso veel avonden wel bij ze, maar vorig jaar waren we heel veel met de hele groep, dingen doen, met z`n allen naar de kroeg en met z`n allen daar en daar heen. Nu zitten 3 daar en 3 ergens anders etc. dat is gewoon minder leuk dan voorheen.

Een vriendin van me zei ook, je bent altijd bij R. Nou dat is erg knap, want R is altijd aan het werk en dan ben ik daar 90% van de tijd niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:16

@ Rush, ze zijn gewend dat je er altijd was.. aangezien je niet bij je ouders wou zitten dus altijd weg was.
En nu ben je er bijna nooit meer (vergeleken met eerst) dus daar moeten ze gewoon aan wennen dat jij het nu drukker hebt!
Misschien kan je eens een paar vriendinnen ´thuis´ uitnodigen als R aan het werk is?
Anders zou ik het ook niet weten, ze moeten er gewoon aan wennen dat het veranderd is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow ma 5 sep 2011 - 3:18

Rush schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Ik snap op zich wel dat ze het raar vinden dat je liever bij je vriend bent dan bij hun als hij niet eens thuis is. Ik snap jou gevoel wel, want ik zou hetzelfde hebben, maar ik snap ook wel dat zij dat raar vinden. Ik denk dat het ook een kwestie is van wennen. En niet vergeten wel nog af en toe te gaan en ze dus niet helemaal te verwaarlozen, want dat zou ook zonde zijn.
Nou liever. Ik heb geen reden meer om 'weg te moeten' dus als zij gaan zitten niksen buiten op een bankje met een peukje, ja dan blijf ik liever thuis, ook al betekend dat was opvouwen en dweilen.

Ik ben sowieso veel avonden wel bij ze, maar vorig jaar waren we heel veel met de hele groep, dingen doen, met z`n allen naar de kroeg en met z`n allen daar en daar heen. Nu zitten 3 daar en 3 ergens anders etc. dat is gewoon minder leuk dan voorheen.

Een vriendin van me zei ook, je bent altijd bij R. Nou dat is erg knap, want R is altijd aan het werk en dan ben ik daar 90% van de tijd niet.

Maar, je bent bij hem thuis, en niet bij die vriendin, en die vriendin wil liever dat je bij haar bent.

Ik snap wel dat ze het vervelend vinden, maar ik snap jou nog beter. Helemaal omdat je voorheen niet graag thuis was, en nu wel een "eigen" plekje hebt, logisch dat je nu minder weg gaat.

En, je wordt natuurlijk ook gewoon ouder, er komt een punt dat je niet meer op een bankje gaat zitten roken smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:19

Ik nodig ze wel eens uit en ze komen ook allemaal wel regelmatig langs, maar ik wil niet het huis vol hebben. M`n schoonouders kunnen ook zien dat er fietsen/auto`s staan en ik wil ze niet het idee geven dat ik een feestje bouw R weg is. Daarvoor ken ik ze nog te kort en dat wil ik zelf ook niet.

Het is voor mij gevoel nog niet mijn huis. Het mag wel van R. maar ik heb nog het idee dat ik hem toestemming moet vragen zeg maar :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 5 sep 2011 - 3:21

Hoi.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:37

Caroow schreef:

Maar, je bent bij hem thuis, en niet bij die vriendin, en die vriendin wil liever dat je bij haar bent.

Ik snap wel dat ze het vervelend vinden, maar ik snap jou nog beter. Helemaal omdat je voorheen niet graag thuis was, en nu wel een "eigen" plekje hebt, logisch dat je nu minder weg gaat.

En, je wordt natuurlijk ook gewoon ouder, er komt een punt dat je niet meer op een bankje gaat zitten roken smile
Nee, dan ben ik meestal bij een andere vriendin die ze ook nooit meer vragen omdat zij ook een vriend heeft. 90% van de tijd ben ik niet in R z`n huis, ook niet als hij er niet is. Soms een avondje. Maar ik ga wel vaak eerder naar huis, omdat ik gewoon idd ouder word en alles. Het grootste deel van die groep is 18/19 en die vriendin die nu zo zeurt is haar jeugd aan het overdoen omdat zij op haar 'feest-leeftijd' dus jaren een vriend had.

Ik ben dat wel voorbij eigenlijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:38

@Rush, als ik het zo lees dan zie je ze nog vaak genoeg.
Kan ze niet begrijpen dat je nu eindelijk een plekje hebt gevonden waarbij je het fijn vind om een avondje te niksen/ voor jezelf.
Denk dat ze het gewoon moet accepteren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 5 sep 2011 - 3:40

Rush schreef: Nou liever. Ik heb geen reden meer om 'weg te moeten' dus als zij gaan zitten niksen buiten op een bankje met een peukje, ja dan blijf ik liever thuis, ook al betekend dat was opvouwen en dweilen.

Ik vind dit ook gewoon een een teken van volwassen worden. Op een bankje rondhangen en sigaretten roken vind ik ook wel een beetje 16-jarig gedrag dus dan snap ik dat je lekker thuis blijft. Als het om een leuke gezellige avond met een groep vrienden gaat is het natuurlijk een ander geval.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow ma 5 sep 2011 - 3:41

Rush schreef:
Caroow schreef:

Maar, je bent bij hem thuis, en niet bij die vriendin, en die vriendin wil liever dat je bij haar bent.

Ik snap wel dat ze het vervelend vinden, maar ik snap jou nog beter. Helemaal omdat je voorheen niet graag thuis was, en nu wel een "eigen" plekje hebt, logisch dat je nu minder weg gaat.

En, je wordt natuurlijk ook gewoon ouder, er komt een punt dat je niet meer op een bankje gaat zitten roken smile
Nee, dan ben ik meestal bij een andere vriendin die ze ook nooit meer vragen omdat zij ook een vriend heeft. 90% van de tijd ben ik niet in R z`n huis, ook niet als hij er niet is. Soms een avondje. Maar ik ga wel vaak eerder naar huis, omdat ik gewoon idd ouder word en alles. Het grootste deel van die groep is 18/19 en die vriendin die nu zo zeurt is haar jeugd aan het overdoen omdat zij op haar 'feest-leeftijd' dus jaren een vriend had.

Ik ben dat wel voorbij eigenlijk.

Oftewel, je bent die vrienden een beetje ontgroeid. Daar is niet echt iets aan te doen denk ik. Contact blijven houden, want iedereen wordt ouder en misschien heeft zei over een half jaar ook een vriend en kunnen jullie het weer hartstikke goed vinden.

Iets anders Rush, jij hebt iets met je darmen toch? Zou ik daar wat over mogen vragen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:42

Ja, ik ben voor nu idd een beetje degene die er buiten valt wat dat betreft.

@Caroow. Ja hoor, vraag maar raak Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:43

Lavendel schreef:
Rush schreef: Nou liever. Ik heb geen reden meer om 'weg te moeten' dus als zij gaan zitten niksen buiten op een bankje met een peukje, ja dan blijf ik liever thuis, ook al betekend dat was opvouwen en dweilen.

Ik vind dit ook gewoon een een teken van volwassen worden. Op een bankje rondhangen en sigaretten roken vind ik ook wel een beetje 16-jarig gedrag dus dan snap ik dat je lekker thuis blijft. Als het om een leuke gezellige avond met een groep vrienden gaat is het natuurlijk een ander geval.
Ik vind het nog steeds leuk om in het park/op een bankje te zitten roken Embarassed maar goed ik spoor ook niet.
Ik denk inderdaad ook dat je ze aan het ontgroeien bent Rush...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:44

Storm schreef:
Lavendel schreef:
Rush schreef: Nou liever. Ik heb geen reden meer om 'weg te moeten' dus als zij gaan zitten niksen buiten op een bankje met een peukje, ja dan blijf ik liever thuis, ook al betekend dat was opvouwen en dweilen.

Ik vind dit ook gewoon een een teken van volwassen worden. Op een bankje rondhangen en sigaretten roken vind ik ook wel een beetje 16-jarig gedrag dus dan snap ik dat je lekker thuis blijft. Als het om een leuke gezellige avond met een groep vrienden gaat is het natuurlijk een ander geval.
Ik vind het nog steeds leuk om in het park/op een bankje te zitten roken Embarassed maar goed ik spoor ook niet.
Ik denk inderdaad ook dat je ze aan het ontgroeien bent Rush...
Hahaha, het is soms ook wel gezellig. Maar ik ben niet meer diegene. Overdag loop ik in nette kleding en dan `s avonds als een Sjonnie buiten gaan hangen? Neuh Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:47

Je word volwassen, Rush :P
p.s. al geboekt?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow ma 5 sep 2011 - 3:49

Rush schreef:Ja, ik ben voor nu idd een beetje degene die er buiten valt wat dat betreft.

@Caroow. Ja hoor, vraag maar raak Very Happy

De dokter zegt dat ik luie darmen heb, en daar heb ik al vanalles voor gehad. Movicol, lactosestroop en nu heb ik psylliumvezels. Van al deze dingen zwelt mijn buik enorm op waardoor broeken heel strak zitten, en mijn buik wordt afgekneld.
Nu moet ik het echt lang gebruiken, dus ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Heb jij iets wat daar tegen helpt? Meer drinken, nog meer vezels eten, sporten, iets? En maakt het niet uit dat het zo afgekneld zit?

Misschien heb jij helemaal geen last van een opgezette buik, maar ik ben het vergeten te vragen aan de huisarts en van google wordt ik ook niet echt wijzer.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:59

Ik heb nergens meer last van sinds ik bij een homeopaat ben geweest.

Ben jaren in en uit ziekenhuizen gestuurd en van alles geprobeerd, zware medicatie etc. Maar niets hielp. Tot ik naar de homeopaat ging.
Ik weet niet wat te doen tegen een opgezette buik, sorry!

Ik ga nu ook offline.

@Daisy, nee nog niet geboekt, moet nog even denken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 4:08

Hallo! Hoe is het hier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin ma 5 sep 2011 - 4:21

Megara schreef:Hallo! Hoe is het hier?

Gaat ok hoor en met jou? Leuke dag gehad?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 4:26

Hier ook wel. Niet veel bijzonders gedaan. Had vanmiddag nog een herkansing met een groepsproject maar die hebben we helaas weer niet gehaald dus mag nog flink aan het werk straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 5 sep 2011 - 4:28

Dat is balen, Megara.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 4:34

Ja dat is het ook wel. De communicatie binnen de groep loopt niet zo goed dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum