Whoeeee lekker weer!!
+13
Rush
SoGood
Bliss
Mon Amour
Happydobby
Lady4
Zwoesj
banjer49
Eliesje
Sweety
Verona
Arwyn
Jeanette
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Whoeeee lekker weer!!
Jajaaaaa!!! Vandaag lekker weer!!! Nog plannen vandaag allemaal!?
Ik heb heerlijk vakantie! Ga vanmiddag even lekker zonnen, vanavond uit eten en daarna heerlijk gaan stappen.
Ik heb heerlijk vakantie! Ga vanmiddag even lekker zonnen, vanavond uit eten en daarna heerlijk gaan stappen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Whoeeee lekker weer!!
Hier is het ook heerlijk weer
Heb m'n eerste was al buiten hangen en ga verder lekker weinig doen, ik denk met een boek de tuin in.
Jeanette, ik heb je een pm gestuurd!
Heb m'n eerste was al buiten hangen en ga verder lekker weinig doen, ik denk met een boek de tuin in.
Jeanette, ik heb je een pm gestuurd!
Gast- Gast
Ik heb, pm terug! Mijn inbox doet een beetje vaag!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben weer aan het werk! Gelukkig maar tot 1uur, haha.
Vanmiddag gaan we boodschappen doen en ik denk nog wel even op ons balkonnetje zitten. Vanavond uit eten met mijn ouders en daarna nog naar een verjaardag!
Vanmiddag gaan we boodschappen doen en ik denk nog wel even op ons balkonnetje zitten. Vanavond uit eten met mijn ouders en daarna nog naar een verjaardag!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik word straks opgehaald door mijn schoonzus, gaan we even wat boodschappen doen en daarna viert zij haar verjaardag.
Daarna komt mijn vriend ergens (die is nu aan het verhuizen voor een kennis), en vanavond ga ik mijn vriendinnetje aanmoedigen die vanavond op het mediafestival in hilversum gaat zingen met Tim!
En ik mag backstagefoto's maken, dus helemaal gaaf.
Daarna komt mijn vriend ergens (die is nu aan het verhuizen voor een kennis), en vanavond ga ik mijn vriendinnetje aanmoedigen die vanavond op het mediafestival in hilversum gaat zingen met Tim!
En ik mag backstagefoto's maken, dus helemaal gaaf.
Gast- Gast
Het is hier nog een beetje bewolkt...maar hoop dat de zon zo goed doorbreekt want ik ga picknicken vandaag!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Jeanette schreef:Ik heb, pm terug! Mijn inbox doet een beetje vaag!
Jij ook weer pm terug
Gast- Gast
En ik ben ook weer aan het werk Tot 5 uur! En daarna heb ik nog geen plannen.. Ook weleens lekker.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga ook heerlijk van het weer genieten!
Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben
Vanavond heb ik een feestje in Haarlem..
Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben
Vanavond heb ik een feestje in Haarlem..
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
hier ook heerlijk weer, eerst ff lekker wakker worden dan vanmiddag ff lunchen in dorp, vanavond ff lekker wokken omdat we maandag 3 jaar getrouwd zijn, en tussendoor lekker van zon genieten.
fijne dag allemaal!!!!
fijne dag allemaal!!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Hmmm heerlijk zonnen en picknicken in het park, en vanavond BBQen in onze nieuwe tuin met mijn dansvriendjes Heb er zin in!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Het is hier nog een beetje bewolkt, maar als ik de wolkenradar mag geloven, komt dit wel goed.
Ik ben er verkouden geworden en voel me zo fit. Ga dus lekker van het mooie weer genieten en het verder rustig aan doen. Moet wel even studeren en geboorte cupcakes voor mijn zusje maken. Vanavond ga ik bbq-en met vrienden.
Geniet ervan allemaal!
Ik ben er verkouden geworden en voel me zo fit. Ga dus lekker van het mooie weer genieten en het verder rustig aan doen. Moet wel even studeren en geboorte cupcakes voor mijn zusje maken. Vanavond ga ik bbq-en met vrienden.
Geniet ervan allemaal!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja lekker weer, lekker genieten!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Jaa heerlijk weer! Ik ga zo lekker met Storm en zoontje en Lily naar een strandje. Heb er zin in!
Gast- Gast
ik heb vanmorgen lekker de was buitengehangen, ben net even naar de jaarmarkt geweest en straks ga ik naar me moeder en daar in de tuin zitten, en alvast wat dingen klaarzetten voor de vakantie
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Jaaaaa eindelijk zon! Ik ben dit weekend in mn hometown, het is feest hier en ik ga vanmiddag lekker chillen in de zon op een minifestivalletje Haal straks ff een paar flessen wijn en een stokbrood (o.i.d.) en dan relaxen maar. Meestal kom ik wel allerlei oude bekenden tegen, wel leuk. Als t goed is blijf ik tot vanavond in de stad, wordt vast wel gezellig.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb de hele ochtend geleerd en zit nu met ipad en de tuin. Het is hier enorm heet!
Gast- Gast
Ik ga zometeen een terrasje pakken met m'n zusje en vanavond met z'n allen BBQ-en.
Mijn vriend is op dit moment mijn ligstoel aan het maken zodat ik straks nog lekker kan lezen in het zonnetje maar aan zijn steeds hardere gemopper te horen lukt dat nog niet echt.
Mijn vriend is op dit moment mijn ligstoel aan het maken zodat ik straks nog lekker kan lezen in het zonnetje maar aan zijn steeds hardere gemopper te horen lukt dat nog niet echt.
Laatst aangepast door Sogood op vr 2 sep 2011 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bliss schreef:Jaaaaa eindelijk zon! Ik ben dit weekend in mn hometown, het is feest hier en ik ga vanmiddag lekker chillen in de zon op een minifestivalletje Haal straks ff een paar flessen wijn en een stokbrood (o.i.d.) en dan relaxen maar. Meestal kom ik wel allerlei oude bekenden tegen, wel leuk. Als t goed is blijf ik tot vanavond in de stad, wordt vast wel gezellig.
Leuk! Wat fijn dat je van dit geweldige weer hebt. Heb je al een outfit?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vanmiddag boodschappen doen en het huis schoonmaken. Wc heb ik gelukkig al gedaan.
En dan zonnen, eten en nog geen idee. Er zijn dorpsfeesten, maar dat wil ik eigenlijk niet heen.
En dan zonnen, eten en nog geen idee. Er zijn dorpsfeesten, maar dat wil ik eigenlijk niet heen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
heb lekker het beddengoed buiten hangen, en 2 wassen hangen buiten heerlijk. Hopelijk blijft het mooi weer want vanavond gaan we naar glemmer in lemmer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Sogood schreef:Bliss schreef:Jaaaaa eindelijk zon! Ik ben dit weekend in mn hometown, het is feest hier en ik ga vanmiddag lekker chillen in de zon op een minifestivalletje Haal straks ff een paar flessen wijn en een stokbrood (o.i.d.) en dan relaxen maar. Meestal kom ik wel allerlei oude bekenden tegen, wel leuk. Als t goed is blijf ik tot vanavond in de stad, wordt vast wel gezellig.
Leuk! Wat fijn dat je van dit geweldige weer hebt. Heb je al een outfit?
Nou, ik wist niet dat t zó heet zou worden, dus mijn outfit bestaat uit een spijkerbroek en een hemdje, niks bijzonders (scheelt dat dat festival ook niks voorstelt, is gewoon één podiumpje met herrie op een grasveldje, haha). Heb niet veel kleding bij me, nog wel een zwart jurkje, maar die moet ik maandag naar een crematie aan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hier is het ook heeeeeeeerlijk weer. Heb al 2 wassen buiten hangen, ben nog even bezig om de laatste dingen schoon te maken in huis en dan ga ik ook lekker in het zonnetje zitten .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Nou, ik zat net in de zon, maar ik brandde er uit! Rond een uurtje of 4 ga ik richting m'n hangmat Dan hou ik het wel vol!
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Ik heb het gewoon heeeeeet!
Straks even boodschappen halen, een paar wasjes buiten drogen en me optutten, want heb vanavond bruiloft!
Straks even boodschappen halen, een paar wasjes buiten drogen en me optutten, want heb vanavond bruiloft!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lekker weer
» lekker weer... ahum
» Wow! Lekker weer in opkomst!
» NS is ook weer lekker snel
» Even lekker...
» lekker weer... ahum