Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw laatste miskoop?

+11
Pien
ExpressoB
SuperGrover
Kabouter
Blair
Fairlight
Woezies
Eris
marjoleinnn
Blond
Jeanette
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Pien do 30 dec 2010 - 8:31

Theedoosje schreef:

Tja maar die vrouw kan er toch ook niets aan doen dat het rokje scheurde toen jij het aanhad?

Dat was ook mijn gedachte eigenlijk.[/quote]

ik ben er mee naar een atelier gegaan en die vertelde dat het rokje gewoon erg veel gedragen was en het pure slijtage was. zij had dus nooit tegen mij moeten zeggen dat hij zo als nieuw was...

maar goed, ik heb er van geleerd en koop gewoon niks meer via mp.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:36

Pien schreef:
Theedoosje schreef:

Tja maar die vrouw kan er toch ook niets aan doen dat het rokje scheurde toen jij het aanhad?

Dat was ook mijn gedachte eigenlijk.

ik ben er mee naar een atelier gegaan en die vertelde dat het rokje gewoon erg veel gedragen was en het pure slijtage was. zij had dus nooit tegen mij moeten zeggen dat hij zo als nieuw was...

maar goed, ik heb er van geleerd en koop gewoon niks meer via mp.[/quote]

Naar een atelier nog wel oke. Nou ja jammer dat je geen vertrouwen verder hebt meer in MP. Ik kan daar erg leuke koopjes vinden namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  SparklingEyes do 30 dec 2010 - 8:57

Een blouse van ruim €30, gekocht in Batavia stad NoNonsense of zo. Wit met zwarte acenten, onder andere bij de rand van de kraag en onder aan de rok..

Heel leuk, maar na één keer wassen OVERAL blauwe vlekken.. Ik dacht eerst dat er iets blauws in de was had gezeten, maar dat was het niet: het was de zwarte rand... en die vlekken gaan er niet meer uit. WEG BLOUSE!

Sad ..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:17

SparklingEyes schreef:Een blouse van ruim €30, gekocht in Batavia stad NoNonsense of zo. Wit met zwarte acenten, onder andere bij de rand van de kraag en onder aan de rok..

Heel leuk, maar na één keer wassen OVERAL blauwe vlekken.. Ik dacht eerst dat er iets blauws in de was had gezeten, maar dat was het niet: het was de zwarte rand... en die vlekken gaan er niet meer uit. WEG BLOUSE!

Sad ..

Ik had dat een keer met een zwart-witte jurk. Deed ik hem in de was, gaf het zwarte af op het witte! Niet erg handig nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 12:16

Mijn laatste miskoop was een schoenenrek van de Blokker. Ten eerste ontbraken er al onderdelen toen ik het ding kocht, dus kon de volgende dag weer terug. Toen het ding met pijn en moeite in elkaar gezet, maar zag al gauw dat ie behoorlijk gammel was. Uiteindelijk toch een stuk of 30 paar schoenen erop gezet, maar vanmorgen stootte ik er tegenaan. Eerst gebeurde er niks, maar een poosje later stortte hij in en lag alles door elkaar op een hoop. Een paar dingen waren afgebroken en ik heb nog geprobeerd m te fiksen met secondelijm en duct tape, maar dat was geen doen. Ik was intussen ook zó chagrijnig van dat kutding, dat ik hem bij het vuilnis aan de weg heb gezet!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 12:18

Bliss schreef:Mijn laatste miskoop was een schoenenrek van de Blokker. Ten eerste ontbraken er al onderdelen toen ik het ding kocht, dus kon de volgende dag weer terug. Toen het ding met pijn en moeite in elkaar gezet, maar zag al gauw dat ie behoorlijk gammel was. Uiteindelijk toch een stuk of 30 paar schoenen erop gezet, maar vanmorgen stootte ik er tegenaan. Eerst gebeurde er niks, maar een poosje later stortte hij in en lag alles door elkaar op een hoop. Een paar dingen waren afgebroken en ik heb nog geprobeerd m te fiksen met secondelijm en duct tape, maar dat was geen doen. Ik was intussen ook zó chagrijnig van dat kutding, dat ik hem bij het vuilnis aan de weg heb gezet!
Very Happy sorry, maar moet er zo om lachen. Dat had ik ook al bij je vorige post over je schoenenrek Embarassed Ik zie het gewoon helemaal voor me. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Laced do 30 dec 2010 - 22:40

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 DL865_77827_12000_24_4835

Dit vest heb ik een tijdje terug gekocht bij de H&M. In de winkel stond het erg leuk. Thuis aangekomen bleek het een ware tegenvaller. Ik kan er niets mee. Als ik het vest zo aantrek ben ik net een bolletje, trek ik het vest aan gecombineerd met een riem ziet het er niet uit!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Bliss vr 31 dec 2010 - 0:17

Smikkell schreef:
Bliss schreef:Mijn laatste miskoop was een schoenenrek van de Blokker. Ten eerste ontbraken er al onderdelen toen ik het ding kocht, dus kon de volgende dag weer terug. Toen het ding met pijn en moeite in elkaar gezet, maar zag al gauw dat ie behoorlijk gammel was. Uiteindelijk toch een stuk of 30 paar schoenen erop gezet, maar vanmorgen stootte ik er tegenaan. Eerst gebeurde er niks, maar een poosje later stortte hij in en lag alles door elkaar op een hoop. Een paar dingen waren afgebroken en ik heb nog geprobeerd m te fiksen met secondelijm en duct tape, maar dat was geen doen. Ik was intussen ook zó chagrijnig van dat kutding, dat ik hem bij het vuilnis aan de weg heb gezet!
Very Happy sorry, maar moet er zo om lachen. Dat had ik ook al bij je vorige post over je schoenenrek Embarassed Ik zie het gewoon helemaal voor me. hug

Hahaha tja, kan er nu ook wel weer om lachen Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Blond zo 2 jan 2011 - 23:09

_Chance schreef:Een panterjurkje van de H&M. Ik kan het hebben, en met een vestje en een legging eronder met laarzen is het niet eens zo ordinair, maar ik voel me er gewoon niet prettig in. Het past niet bij mij een panterprintje.

Nou ik heb hem toch maar eens aan en het staat toch wel leuk Very Happy Minder een miskoop dan ik had gedacht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Ploen di 4 jan 2011 - 1:30

Laarzen! Ik had ze een tijdje terug al een keer gepast, maar vond ze toch wat te duur.
En nu waren ze in de opruiming, dus snel meegenomen.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 1:47

Ploen schreef:Laarzen! Ik had ze een tijdje terug al een keer gepast, maar vond ze toch wat te duur.
En nu waren ze in de opruiming, dus snel meegenomen.

Maar ze zitten niet lekker of wat?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw laatste miskoop? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw laatste miskoop?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum