Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

+17
TGR
Atelier Madame
Arwyn
Snoes
Chocolate Cookie
Rush
Oasis
Suus
Zwerver
Raindrop
Happy
sonly
Lovely
Jeanette
Zininzon
Monte
Burn
21 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Atelier Madame di 6 sep 2011 - 8:08

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo heel erg mooi. De kleur wel, zeker met je bril erbij. Weet niet, het lijkt gewoon niet zo bij je te passen. Ik denk dat een wat langer kapsel (kaaklengte oid) veel mooier bij je staat. Pony vind ik wel leuk.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 8:11

Ik vind de kleur te flets!
Watvoor kleur ga je doen? Chocbruin ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 8:14

Ik wou eerder terug naar blond.. Heb het 1x bruin gehad, en dat was geen succes! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 8:16

Ik zou de basis in de tint als je wenkbrauwen doen, of ietsie lichter. en daarover lekker veel frisse highlights. Doordat je ondergrond dan donkerder is dan punten krijg je diepte in je kapsel, en juist met dit korte kapsel is dat erg mooi smile

Maar je moet je niet onzeker voelen door deze reacties!!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 8:17

Happy schreef:Ik zou de basis in de tint als je wenkbrauwen doen, of ietsie lichter. en daarover lekker veel frisse highlights. Doordat je ondergrond dan donkerder is dan punten krijg je diepte in je kapsel, en juist met dit korte kapsel is dat erg mooi smile

Maar je moet je niet onzeker voelen door deze reacties!!

Ik laat me vrijdag wel even voor lichten bij de kapper! smile Desnoods maar helemaal een andere kleur! :P Jammer dan! Wink

Nee, maar toch.. Ergens in je doet het wel wat met je.. Tenminste met mij..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 8:17

Nee inderdaad! Eens met Happy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Zininzon di 6 sep 2011 - 8:23

Stoer dat je het hebt gedaan Burn!

Ik ken je verder niet (en op de foto is het niet heel duidelijk te zien, omdat ie niet helemaal recht van voren is genomen), maar heb je een wat langer hoofd van jezelf? Dit kapsel maakt iig wel dat dat zo lijkt. Ik denk door de hele korte zijkanten.
De lengte bovenop vind ik wel leuk, maar aan de zijkanten mag het misschien iets meer tot/over je oren.

Ik heb zelf ook kort haar en mijn leukste kapsels komen te voorschijn als ik wax op mijn handen heb en dan van de voorkant met mijn handen mijn haren rechtop zet. Uiteraard daarna wel een beetje naar beneden/zijkant stylen, maar dan ligt het niet zo plat.
Vandaag had ik een kuifje gedaan en mijn collega's waren allemaal erg enthousiast er over.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 8:58

Ik denk inderdaad dat een langere lengte je veel mooier staat, een mooie bob ofzo. En dan wel blond.
Ik zou ze weer laten groeien. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Suus di 6 sep 2011 - 10:09

Ik vind wat piekeriger al veel mooier staan dan dat platte van de eerste foto! Ik vind kort haar op zich wel mooi, maar ietsje langer staat jou denk ik mooier, hoeft niet eens veel te zijn denk ik, dus dat groeit er zo weer aan smile Maar met een ander kleurtje lijkt het vast ook al weer heel anders!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Jeanette di 6 sep 2011 - 11:40

Het piekerige staat je inderdaad veel leuker. En je moet niet onzeker zijn! De kleur is inderdaad wat flets bij je gezicht, maar zodra je het kleurt, is je kapsel gelijk een heel ander gezicht.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  TGR di 6 sep 2011 - 19:50

Kort haar maakt je gezicht onnodig mannelijk. Probeer eens wat dingen uit met make-up, je bril e.d. als je toch kort haar wilt hebben.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Lavendel di 6 sep 2011 - 20:44

Je wilt eerlijke reacties he.. Ik vind het je echt ouder maken, en dan bedoel ik niet een paar jaar maar op basis van de foto zou ik zo kunnen schatten dat je rond de 35 bent. Dit klink natuurlijk heel lullig maar zo bedoel ik het niet, ik zou alleen even kijken wat je met kleur, make-up, lenzen etc kunt doen, want je bent gewoon een jonge meid!
Lang haar maakt vaak wel jonger dus misschien past dat dan wel beter bij je.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  minoessepoes di 6 sep 2011 - 21:05

Oei nee sorry ik vind het het ook niet mooi. Het is een beetje een te ouwelijk, niet modern kapsel.

Ik zou het denk ik wat jeugdiger maken door het echt wit blond te verven (niet zo'n blondeer kleur maar echt dat wittige). En inderdaad wat make-up gebruiken, in ieder geval je ogen goed aanzetten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gebruikersnaam di 6 sep 2011 - 21:56

Ik denk dat kort je opzich goed zou staan, alleen is het niet zo mooi geknipt.
Ik ben zelf kapster en zoals ik het op de foto zie is het alsof het totaal niet aansluit aan elkaar..

De kleur is inderdaad wat flets in je gezicht, echter denk ik dat als je nu blond gaat dat het dan een fiasco word.. waarschijnlijk blijft er erg veel geel achter in je haar, dit is er erg lastig uit te krijgen. Wat hier al eerder langs is gekomen, misschien is het inderdaad mooi het te kleuren in de kleur van je wenkbrauwen, misschien een tikkeltje warmer, en wat hightlights door je bovenlagen.

je zou de voorkant wat kunnen laten groeien tot zoiets, zijkanten een tikje langer maar wel je oren vrij houden, of een tikje eroverheen laten vallen. Dit model zou al een stuk zachter bij je gezicht staan, wat vrouwelijker, en toch blijft het dan kort.
Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Kek%20en%20kort
Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Kapsel20100007_large

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, en als je vragen hebt, stel ze gerust!
En vergeet niet, uiteindelijk gaat het erom waar JIJ je prettig bij voelt, het blijft tenslotte jouw haar :-).
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Happy di 6 sep 2011 - 22:14

Helemaal eens met electropyri. Vooral je 2e foto vind ik erg leuk!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 23:19

Mijn vraag..
1 van jullie woont vast niet in de buurt! Anders hadden jullie ff naar mijn haar kunnen kijken! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  aniet di 6 sep 2011 - 23:47

Hoe heb je het nu dan,Burn?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 23:48

Nu op dit moment of wat bedoel je?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gebruikersnaam wo 7 sep 2011 - 0:12

Ik woon in G.ron.ingen :P


Laatst aangepast door electropyri op wo 7 sep 2011 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Happy wo 7 sep 2011 - 0:18

En ik net als jij ergens in Drenthe Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:28

Wow, wat zonde! Ik vind het niet mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:16

vind het ook niet zo mooi zo ouwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:18

Ik hou niet van kort haar...... sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:20

TGR schreef:Kort haar maakt je gezicht onnodig mannelijk. Probeer eens wat dingen uit met make-up, je bril e.d. als je toch kort haar wilt hebben.

+1.

Heeft de kapster je geen tips gegeven? Ik zou het flink wild maken, wil je van het mannelijke af komen. Echt kort haar is risky, want niet iedereen staat het en eerlijk gezegd vind ik dat het bij jou niet echt staat zoals het bedoelt is. Als je je pony wat langer had gehouden denk ik dat het al veel vrouwelijker staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:05

Ik vond hoe je het destijds had, op die tweede foto, mooier zitten.

Maar als je het, wat anderen ook zeggen, wat wilder maakt en een leuk kleurtje er in doet, zal het vast wel weer wat 'jonger' ogen. Je hebt een hartstikke leuk koppie, dus daar ligt het niet aan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO! - Pagina 3 Empty Re: Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum