DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Die met deuren slaan zeker, bedankt hoorStuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Nou ja misschien wel Storm. Dat ze vaak iemand bij zich heeft.
Mijn bescherm engeltjes
Gast- Gast
Storm schreef:Die met deuren slaan zeker, bedankt hoorStuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Nou ja misschien wel Storm. Dat ze vaak iemand bij zich heeft.
Mijn bescherm engeltjes
Dat je ze maar beter opvoed Stuit
Gast- Gast
Ohjeee! Ik weet eigenlijk niet of het zusje van m`n vriend drank mag en nu zit ze hier en wil ze ook Bessen 7up
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ohjeee! Ik weet eigenlijk niet of het zusje van m`n vriend drank mag en nu zit ze hier en wil ze ook Bessen 7up
Hoe oud is ze dan?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm schreef:Die met deuren slaan zeker, bedankt hoorStuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Nou ja misschien wel Storm. Dat ze vaak iemand bij zich heeft.
Mijn bescherm engeltjes
Gast- Gast
Ik heb mijn vriendin meteen opgebeld en zij vertelde me dat het mijn oma weer was. Mijn oma maakt zich enorme zorgen om mij en haar gevoel projecteerde ze op mij. En mijn hartkloppingen kwam door de angst die ik er nog voor heb.
Dit alles had dus te maken met afgelopen dinsdag. Ze maakte zich zorgen om dat geen wat nog komen gaat. En hetzelfde gevoel heb ik maandag gekregen nadat adelante me had opgebeld dat ik dinsdag met S. terecht kon.
Dus denk dat ze zich daar zorgen om heeft gemaakt. Aangezien ik 3 dagen enorm van slag ben geweest !
Mijn oma was ook bij Storm. Zij is de gene die tegenover me op de bank zat !
Dit alles had dus te maken met afgelopen dinsdag. Ze maakte zich zorgen om dat geen wat nog komen gaat. En hetzelfde gevoel heb ik maandag gekregen nadat adelante me had opgebeld dat ik dinsdag met S. terecht kon.
Dus denk dat ze zich daar zorgen om heeft gemaakt. Aangezien ik 3 dagen enorm van slag ben geweest !
Mijn oma was ook bij Storm. Zij is de gene die tegenover me op de bank zat !
Gast- Gast
15, maar m`n schoonouders zijn best wel streng wat drank, uitgaan en jongens betreft geloof ik.Maura schreef:Rush schreef:Ohjeee! Ik weet eigenlijk niet of het zusje van m`n vriend drank mag en nu zit ze hier en wil ze ook Bessen 7up
Hoe oud is ze dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik snap best dat de mensen die er niet in geloven dit allemaal raar klinkt. Maar ik maak het in levende lijve momenteel mee. En het is echt dood eng !
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Die met deuren slaan zeker, bedankt hoorStuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Nou ja misschien wel Storm. Dat ze vaak iemand bij zich heeft.
Mijn bescherm engeltjes
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik zag die deur dichtklappen.
daarna trok ze wit weg hahahaha
pff blij dat ik weg was toen
Gast- Gast
Dan zou ik het bij één glaasje laten, Rush. Anders heb je straks ook nog je schoonouders op je dak.
Stuiter, dat herken ik wel. Ik heb het gehad met de oud bewoonster van dit huis. Die is hier toch zeker een jaar aanwezig geweest. En ik heb altijd het gevoel gehad dat ze wilde controleren of ik wel goed voor haar huis zorgde. Volgens mij weet ze dat nu, want ik heb al maanden niet meer het gevoel dat ze hier is.
Stuiter, dat herken ik wel. Ik heb het gehad met de oud bewoonster van dit huis. Die is hier toch zeker een jaar aanwezig geweest. En ik heb altijd het gevoel gehad dat ze wilde controleren of ik wel goed voor haar huis zorgde. Volgens mij weet ze dat nu, want ik heb al maanden niet meer het gevoel dat ze hier is.
Gast- Gast
Ja, m`n vriend smst dat ze wel een glaasje mag.
Maar niet tegen pap en mam zeggen haha. Okee...
Maar niet tegen pap en mam zeggen haha. Okee...
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahah! Nee, een glaasje moet niet te merken zijn. Maar als ze doordrinkt en ze komt iets te rumoerig thuis, dan ben je net iets te veel de lul.
Gast- Gast
@Maura wat gek is het eigenlijk he. Ik heb dit echt nog nooit eerder mee gemaakt. En sinds ik hier woon voel ik wel aan als iemand hier is. Maar sinds vorige week gebeuren er echt heftigere dingen. Mijn oor gaat soms ook echt helemaal dicht zitten en pijn doen en dan word ik enorm duizelig ! Net alsof je iets duidelijk gemaakt word wat ik totaal niet hoor of wat dan ook.
Het is echt wazig ! Ik vind het op zich best interessant maar ze moeten me niet met deuren gaan rammelen en dat soort gekke dingen want dan verkas ik naar mijn kelder en bekijkt mijn oma het zich maar !
Het is echt wazig ! Ik vind het op zich best interessant maar ze moeten me niet met deuren gaan rammelen en dat soort gekke dingen want dan verkas ik naar mijn kelder en bekijkt mijn oma het zich maar !
Gast- Gast
Hahaha. Daar heeft ze geen tijd voor.Maura schreef:Hahahah! Nee, een glaasje moet niet te merken zijn. Maar als ze doordrinkt en ze komt iets te rumoerig thuis, dan ben je net iets te veel de lul.
Ze zit nu met haar neus in m`n make up en nagellak en over drie kwartier ben ik weg
Rush- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Het is echt wazig ! Ik vind het op zich best interessant maar ze moeten me niet met deuren gaan rammelen en dat soort gekke dingen want dan verkas ik naar mijn kelder en bekijkt mijn oma het zich maar !
Gast- Gast
Whaha ja moest ook lachenAlex schreef:Stuiterbal schreef:Het is echt wazig ! Ik vind het op zich best interessant maar ze moeten me niet met deuren gaan rammelen en dat soort gekke dingen want dan verkas ik naar mijn kelder en bekijkt mijn oma het zich maar !
Gast- Gast
Storm schreef:Whaha ja moest ook lachenAlex schreef:Stuiterbal schreef:Het is echt wazig ! Ik vind het op zich best interessant maar ze moeten me niet met deuren gaan rammelen en dat soort gekke dingen want dan verkas ik naar mijn kelder en bekijkt mijn oma het zich maar !
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: