Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange meiden, dragen jullie hakken?

+20
Sanne_86
Lenthe
VeryCherry
Ooh La La!
Niekske
minoessepoes
Atelier Madame
SoGood
Luthien
Rouxxxe
Arwyn
Fiebje
Carra
_Femme
Saxy
Lady Starstruck
Bliss
nina
TGR
Ringling
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 20:02

Ik ben 1,85 ongeveer en ik draag heel soms hakken. Ik kan er moeilijk op lopen, ik ben altijd erg lang geweest en daarom droeg ik altijd platte schoenen. Jongens waren altijd kleiner dan ik! Wink dus ik heb er nooit echt op leren lopen. Ik heb wel twee paar pumps en die draag ik heel soms, ik ben ermee aan het oefenen smile ik vind het erg mooi staan en mijn vriend ook, dus ik wil het echt leren!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Ooh La La! do 1 sep 2011 - 20:34

_Femme schreef:
Saxy schreef:Oh wat goed dat jullie hakken dragen! Ik ben 1,75m maar ik vind mezelf soms al te groot voor hakken.


+1, en mijn vriend is iets van 1,85 dus als ik hakken aandoe vind ik het net niet kunnen nerd

+1

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  VeryCherry do 1 sep 2011 - 23:40

Ik ben 1.80 en ik draag gerust hakken van een centimeter of 10, maar niet als ik met mijn vriend over straat loop, dan is hij kleiner dan ik smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Lenthe vr 2 sep 2011 - 0:02

Ik ben 1.80m en draag wel hakken. Ik vind platte schoenen het fijnst lopen, maar als ik hakken aan heb, zijn ze meestal 4 a 5 cm, anders kan ik er niet lang op lopen.
Heb afgelopen week wel laarsjes met hakken van 8 a 9 cm gekocht, maar die kan ik maar een aantal uren aanhebben, omdat ik anders last van mijn voeten krijg.

Ik let er wel op met wie ik wegga. Een vriendin van mij is nog langer, dus dan vind ik het niet erg om hakken aan te hebben, maar ik heb ook een vriendin van wel 25 cm kleiner, dan voel ik me echt enorm met hakken, dus dan heb ik gewoon platte schoenen aan.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  VeryCherry vr 2 sep 2011 - 0:05

Mijn schoonzusje is 1.93 en zij heeft nooit hakken aan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Arwyn vr 2 sep 2011 - 1:42

Lenthe: Dat laatste herken ik wel ja. Een goeie vriendin van mij is nog weer langer dan ik ben, dus dan doe ik rustig hakken aan. Andere vriendin is iets van 10cm kleiner + veel smaller en dan hou ik het op platte schoenen, anders lijk ik echt huge naast haar!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Sanne_86 vr 2 sep 2011 - 2:15

Ik ben 1.79 en draag bijna nooit hakken terwijl ik wel een hele kast vol met hakken heb. Ik vind ze heel erg mooi en loop er ook lekkerder op dan op platte schoenen (daarom koop ik af en toe tóch een paar omdat ik ze ze mooi vind) maar ik durf ze niet te dragen. Als ik nóg langer ben dan voel ik me namelijk juist lomp. Zo ontzettend jammer want ik ben dol op hoge hakken, maar ik draag ze nooit Cry
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  PapillonRose vr 2 sep 2011 - 2:23

Ik ben 1.78m en ik draag best weleens hakken. Niet zo vaak als ik zou willen, maar dat komt meer omdat ik plattere schoenen fijner vind zitten als ik lange dagen maak, dan dat ik mezelf er te lang voor vind. De hoogte van mijn hakken verschilt, sommige zijn een centimeren of 3-4 en andere paren weer 8cm.. Ik trek me in elk geval niks aan van mijn lengte en draag hakken wanneer ik wil, ook wat hogere. Maar zo heel erg lang vind ik mezelf eigenlijk ook niet, terwijl ik over het algemeen wel wat langer ben dan de meeste meiden in mijn omgeving.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 3:24

Ik vind mijzelf niet lang (1.72) maar draag gewoon hakken.. De meeste hakken die ik draag zijn 11/12 cm dus dan ben ik zo 1.84.

Laatst sprak ik een meid die 1.79 was en nooit hakken droeg omdat ze zichzelf dan echt te groot vond. Maar toen ze zei dat ze 1.79 was stond ik echt even te kijken.. ze zag er veel kleiner uit ze was ook echt heel slank. Dus ik zou er echt schijt aan hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Lovely vr 2 sep 2011 - 6:31

Ik ben 1.76 en ik draag graag hakken. Meestal tussen de 7 en 10 centimeter.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 10:17

Ik ben 1.84 en draag geen hakken. Mijn vriend is 1.86, dus ik vind het zo raar staan dan...

Maar ik vind hakken de laatste tijd wel erg mooi, veel vrouwelijker. Alleen ben ik bang dat ik me dan gewoon echt te slungelig ga voelen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Zininzon vr 2 sep 2011 - 10:20

Ik ben 1.80 en draag even vaak hakken als platte schoenen. Hakken zijn bij mij max 4 cm, want anders kan ik er gewoon niet op lopen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 10:22

Wat zijn er hier veel lange vrouwen!

Ik ben 1.81 ongeveer. Als ik er zin in heb draag ik gewoon hakken hoor. Mijn man is gelukkig 1.95, dat scheelt. Ik vind het wel prettig om lang te zijn eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Zininzon vr 2 sep 2011 - 10:27

Minneke schreef:Wat zijn er hier veel lange vrouwen!

Alle lange vrouwen reageren nu hier he :P Ik zal er eens een poll over openen Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Liz vr 2 sep 2011 - 20:34

Ik ben 1,83 en draag ook graag hakken. Op mijn werk niet omdat dat niet te doen is maar daarnaast wel. Ik ben trots op mijn lengte en vind het leuk om mezelf nog langer te maken Wink. Alleen zijn mijn vriendinnen wel allemaal kleiner dan ik dus dan laat ik mijn hakjes toch thuis, anders voel ik me echt een flatgebouw.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? - Pagina 2 Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum