Sport
+16
Coccinelle
Dolphinne
chipa
Ezzer
blondje1313
Vancity_girl
LotteK
Monnie
PapillonRose
Flemy
Flip Fluitketel
Teddyaapje
RYW
Printje
Mamsie
Darius
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sport
Als ik kinderen zou hebben zou ik het leuk vinden als ze zouden willen voetballen. Ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht van die krioelende F-jes om een bal Als ze op Hockey zouden willen zou ik dat iets minder vinden (ik heb nog zo'n lekker voetbal tegen hockeybeeld van vroeger overgehouden ). Maar als ze dat echt graag willen houd ik ze niet tegen.
Vroeger moesten wij een sport uitkiezen wat in het dorp gegeven werd zodat we gewoon op de fiets konden en we niet gehaald of gebracht hoeften te worden. (Gym, turnen, jazz, tennis, voetbal etc waren de voornaamste opties) Paardrijden of atletiek werd em dus niet. Maakte ons eigenlijk ook niet zoveel uit wat we deden, als we maar met leuke kinderen iets actiefs deden. Misschien dat ik zo'n regel later ook wel invoer.
Vroeger moesten wij een sport uitkiezen wat in het dorp gegeven werd zodat we gewoon op de fiets konden en we niet gehaald of gebracht hoeften te worden. (Gym, turnen, jazz, tennis, voetbal etc waren de voornaamste opties) Paardrijden of atletiek werd em dus niet. Maakte ons eigenlijk ook niet zoveel uit wat we deden, als we maar met leuke kinderen iets actiefs deden. Misschien dat ik zo'n regel later ook wel invoer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Iets met dans vind ik het leukste.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lavendel schreef:Als ik kinderen zou hebben zou ik het leuk vinden als ze zouden willen voetballen. Ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht van die krioelende F-jes om een bal Als ze op Hockey zouden willen zou ik dat iets minder vinden (ik heb nog zo'n lekker voetbal tegen hockeybeeld van vroeger overgehouden ). Maar als ze dat echt graag willen houd ik ze niet tegen.
Vroeger zat ik op gym bij ons in het gehucht. Er was een gymzaalTJE in het dorpshuis, en ieder jaar hadden we een uitvoering. Dat was het hoogtepunt van het jaar! Lekker kneuterig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Coccinelle schreef:Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat ze gaat doen, al zou ik niet echt zitten te springen voor uitwedstrijden.. Maar als het zo is dan is het zo. De scouting vind ik ook altijd een groepje apart op een of andere manier.
hahhaha laat mijn man dat maar niet horen Nee maar hij zegt dat ook maar weet je hoe dat komt? Kinderen met allerlei soorten 'problemen' worden naar de scouting gstuurd onder het mom van daar word je sociaal etc.....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn oudste zit op zwemles, zodra hij zijn diploma heeft mag hij een andere sport uitkiezen. Het maakt ons niet uit wat, als hij maar wat doet. Ik vind het belangrijk om een sport of iets te beoefenen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mamsie schreef:Teddyaapje schreef:Mamsie schreef:Teddyaapje schreef:Ik zou het erg ruig vinden als T. op break dance zou gaan! Mijn vriend vind dat niet jongensachtig genoeg (hij gebruikt een andere bewoordig..) en hoopt dat hij judo leuk zal vinden...
Hahaha je moet je man maar is naar een lesje sturen. Zal hij zien hoeveel kracht je er voor nodig hebt. Mijn man is breakdance leraar en mijn kinderen gaan wel is mee naar zijn lessen. Super stoer en ze vinden het heerlijk!
Oh gaaf zeg! Ik vind t altijd zo stoer om te zien, vooral bij die kleintjes! Misschien idd een idee om hem eens naar een les te sturen haha. Ik denk dat hij een beetje een vertekend beeld heeft gekregen door de 'so you think you can dance types'...
whahaha het is geen modern! Ja ik vind het ook super om te zien. Zeker als de leerlingen moeten optreden en mijn jongens ook mee gaan. Het publiek gaat altijd helemaal los als die ukjes van mij dan iets laten zien.
Wat maakt het ook uit of het jongensachtig is? Als Ezra later graag op ballet wil dan moet hij dat lekker doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
als het maar geen paardrijden is. Hier moet bij de ponyclub heel erg veel vrijwilligerswerk gedaan worden door de ouders en daar zit ik echt niet op te wachten. Dan heb ik liever de uitwedstrijden van een teamsport.
Gast- Gast
Ik vind het heel leuk dat mijn dochter graagt turnt, ik geef zelf nl. ook turnlessen!
Maar als ze iets anders wil gaan doen, ook prima. Als ze maar genoeg beweegt, en er met plezier naar toe gaat.
Wel moet ze eerst een seizoen afmaken, voor ze overstapt.
Vind dat daar vaak ook veel te makkelijk over gedaan word bij ouders, och, mijn kind vind het niet zo leuk meer. Dus gaat hij/zij er maar af!
Bij mij moeten ze het seizoen afmaken, alle kinderen waar ik training aan geef. Mits er natuurlijk lichamelijke klachten oid. zijn..
Maar als ze iets anders wil gaan doen, ook prima. Als ze maar genoeg beweegt, en er met plezier naar toe gaat.
Wel moet ze eerst een seizoen afmaken, voor ze overstapt.
Vind dat daar vaak ook veel te makkelijk over gedaan word bij ouders, och, mijn kind vind het niet zo leuk meer. Dus gaat hij/zij er maar af!
Bij mij moeten ze het seizoen afmaken, alle kinderen waar ik training aan geef. Mits er natuurlijk lichamelijke klachten oid. zijn..
dizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sport
» Wat voor sport doe jij?
» Wie sport er via curves?
» Hoe vaak sport jij?
» Agressie in de sport
» Wat voor sport doe jij?