Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kreeg net oude foto's van mijn paps

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik kreeg net oude foto's van mijn paps - Pagina 2 Empty Re: Ik kreeg net oude foto's van mijn paps

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:46

Purple schreef:
Zininzon schreef:Iets heel anders he.. Wat vinden mensen (bijvoorbeeld je vader) van hoe je er nu uit ziet?
Zou jou dat iets uitmaken? Wat anderen van je uiterlijk vinden?
Opzich niet, maar het lijkt mij niet fijn als je ouders vinden dat 'je er niet uit ziet' om het zo maar te zeggen..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kreeg net oude foto's van mijn paps - Pagina 2 Empty Re: Ik kreeg net oude foto's van mijn paps

Bericht  VeryCherry do 23 dec 2010 - 3:49

Nee, het maakt me helemaal niks uit wat anderen van mijn uiterlijk vinden. Maar het is toch wel fijn als je niet constant commentaar krijgt van je ouders. Toen ik nog thuis woonde hadden ze alleen de regels dat ik niet in huis mijn haar los mocht hebben, geen zwarte lippenstift en hoerig korte rokjes smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:19

CherrieLola schreef: Toen ik nog thuis woonde hadden ze alleen de regels dat ik niet in huis mijn haar los mocht hebben, geen zwarte lippenstift en hoerig korte rokjes smile[/b]
Die laatste 2 snap ik wel maar die eerste? Waarom mocht je haar niet los?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: