werkoverleg kan ik het maken om niet te komen?
+8
Starla
love
Inge
Mizz_S
Angela_1986
girli
Caramba
blondje1313
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
werkoverleg kan ik het maken om niet te komen?
Ik werd vandaag gebeld dat er over een maand een werkoverleg plaats vind met ons eigen groepje of ik dan wil komen. Ze hebben het exspres op een dag gepland dat ik wel zou kunnen maar wel op mijn laatste vakantie dag op vrijdag.
Ik heb gezegd dat ik daar niks voor voel omdat ik gewoon 3 weken vakantie wil en geen zin heb de laatste vrijdag heel de middag terug te moeten komen.
Er gaan wel belangrijke dingen besproken worden maar dat terug komen in mijn vakantie staat me niet aan ook al is het de laatste dag.
Mijn collega' s nemen mij dit niet in dank af omdat hun wel iedere maand zonder problemen terug komen.
Ben ik nu zo onredelijk?
Groetjes
Ik heb gezegd dat ik daar niks voor voel omdat ik gewoon 3 weken vakantie wil en geen zin heb de laatste vrijdag heel de middag terug te moeten komen.
Er gaan wel belangrijke dingen besproken worden maar dat terug komen in mijn vakantie staat me niet aan ook al is het de laatste dag.
Mijn collega' s nemen mij dit niet in dank af omdat hun wel iedere maand zonder problemen terug komen.
Ben ik nu zo onredelijk?
Groetjes
Gast- Gast
Re: werkoverleg kan ik het maken om niet te komen?
Voor mij geldt: vakantie is vakantie.
Dat je collega's er niet moeilijk over doen moeten ze natuurlijk zelf weten. Maar dat jij je vakantie er niet aan wil opofferen lijkt me niet meer dan logisch.
Dat je collega's er niet moeilijk over doen moeten ze natuurlijk zelf weten. Maar dat jij je vakantie er niet aan wil opofferen lijkt me niet meer dan logisch.
Gast- Gast
Krijg je er wel een vakantiedag weer voor terug?
Als het in ruil voor de maandag erop is zou ik er geen problemen mee hebben, anders is het pech gehad, je hebt toch niet voor niets vakantie!
Als het in ruil voor de maandag erop is zou ik er geen problemen mee hebben, anders is het pech gehad, je hebt toch niet voor niets vakantie!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou niet gaan, omdat ik dan nog vakantie heb.
Ben het met Minneke eens: Vakantie is vakantie.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
+ 1blondje1313 schreef:Krijg je er wel een vakantiedag weer voor terug?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
vakantiedag voor terug? nee
je krijgt er gewoon uren voor als het overleg 3 uur duurt krijg je 3 uur die je elders op kunt nemen. Dus zeker niet dat ik de maandag erop dan vrij ben.
Ik vind het ook niet leuk in mijn vakantie. Voel me nu minder schuldig doordat jullie het ook zo vinden mijn collega's zijn een beetje van de oude garde die dit dus wle normaal vinden.
je krijgt er gewoon uren voor als het overleg 3 uur duurt krijg je 3 uur die je elders op kunt nemen. Dus zeker niet dat ik de maandag erop dan vrij ben.
Ik vind het ook niet leuk in mijn vakantie. Voel me nu minder schuldig doordat jullie het ook zo vinden mijn collega's zijn een beetje van de oude garde die dit dus wle normaal vinden.
Gast- Gast
Het stomme is, als je op vakantie bent is het logisch dat je niet komt, dat begrijpt dan iedereen. Maar als je 'gewoon' thuis van je vakantie aan het genieten bent dan kan dat niet.
Bij ons is dat op school ook, op je vrije middag moet je wel terugkomen voor vergaderingen als je gewoon vrij bent (omdat je part-time werkt), als je ergens anders nog een baan hebt dan hoeft dat ineens niet.
Bij ons is dat op school ook, op je vrije middag moet je wel terugkomen voor vergaderingen als je gewoon vrij bent (omdat je part-time werkt), als je ergens anders nog een baan hebt dan hoeft dat ineens niet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Ik zou dat in mijn vakantie niet doen. Voorheen kwam ik wel maandelijks 'n paar uur terug op mijn vrije (mid)dag voor een teamoverleg maar, zoals al gezegd, vakantie is vakantie.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
als ik gewoon vrij ben doe ik het ook hoor.
Gast- Gast
Ik zou niet gaan, je hebt nog vakantie, voor hetzelfde geldt was je op vakantie/weekendje weg, en dan kon je toch ook niet komen, dus nu ook niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
ze weten dat ik die vrijdag ervoor terug kom van vakantie vandaar de vraag denk ik.
Gast- Gast
Vakantie is vakantie hoor.
Op mijn werk was ook een cursus gepland in mijn vakantie, teamleider gaf mij groot gelijk dat ik daar niet voor terug ging komen
Op mijn werk was ook een cursus gepland in mijn vakantie, teamleider gaf mij groot gelijk dat ik daar niet voor terug ging komen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vakantie is vakantie vind ik ook,
en je geeft zelf aan dat je de vrijdag terug komt dan heb je toch helemaal geen zin/tijd om smiddags naar een vergadering te gaan!
en je geeft zelf aan dat je de vrijdag terug komt dan heb je toch helemaal geen zin/tijd om smiddags naar een vergadering te gaan!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Wij hebben twee wekelijks werkoverleg en dat ik er nu niet bij ben, dat zal mij echt aan de kont roesten. Ze doen het maar lekker zonder mij. Iets concreets wordt daar toch niet besproken en zo wel, dan hoor ik het achteraf wel. Ik zou mijn vakantie dan ook niet onderbreken voor een werkoverleg.
Gast- Gast
Bij ons is vakantie ook vakantie, en ik vind dat ook logisch.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Voor mij geld ook vakantie is vakantie. En bij ons op het werk hoef je niet terug te komen voor een werkoverleg ofzo als je vakantie hebt. Dus ik vind je niet onredelijk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Spetterdespat schreef:Ik zou niet gaan, omdat ik dan nog vakantie heb.
Helemaal mee eens... in mijn vakantie hoef ik dan ook niet gebeld/gemaild te worden door mensen van het werk.
Zodra ik dus in mijn vakantie het nummer van mijn werk zie neem ik al niet op.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Als er in mijn vakantie een overleg is, ga ik daar ook echt niet heen. Maar gelukkig wordt dat bij ons ook niet van je verwacht.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Vakantie is vakantie idd
Vind niet dat ze het kunnen verplichten om te komen. Voor het zelfde geld had je al wat anders gepland!
Ik werk ook lang niet altijd tijdens overleggen, ik kom terug als ik vrij ben.
Maar heb ook wel eens andere plannen en dan laat ik het ook schieten.
Vind niet dat ze het kunnen verplichten om te komen. Voor het zelfde geld had je al wat anders gepland!
Ik werk ook lang niet altijd tijdens overleggen, ik kom terug als ik vrij ben.
Maar heb ook wel eens andere plannen en dan laat ik het ook schieten.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» We komen er niet uit!
» jongensnaam... we komen er niet uit...
» Jongensnaam, we komen er niet uit!
» We komen er niet uit - namen
» ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!
» jongensnaam... we komen er niet uit...
» Jongensnaam, we komen er niet uit!
» We komen er niet uit - namen
» ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: