Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!

4 plaatsers

Ga naar beneden

ik kan niet op één specifieke site komen.. Help! Empty ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:13

sorry, ik heb weer eens een computerprobleem..

Ik kan niet op de site van mijn school komen. Dit is de site waarop bijv. mededelingen worden gedaan, waar mijn schoolmail in komt en waar bijv. het toetsrooster op staat. En dat is lastig.. Nu moet ik er steeds voor naar school of mijn out vders.

Het vreemde is dat op beide computers het hier thuis niet lukt. Ook op de nieuwe laptop heb ik er nooit op gekund, dus het ligt denk ik niet aan de cookies.

De pagina laadt niet, ik kan het adres gewoon in de adresbalk intypen, maar de site blijft aan het laden, ik krijg zelfs geen foutmelding. Voor de rest heeft geen van mijn medestudenten hier last van voor zover ik weet en bij iemand anders kan ik gewoon op de site komen. Het lijkt wel of het aan onze internetverbinding ligt, kan dat?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ik kan niet op één specifieke site komen.. Help! Empty Re: ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!

Bericht  Beachgirl ma 13 jun 2011 - 7:18

Is het echt geen storing vanuit school??

Anders het adres toevoegen aan je "trusted sites"
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

ik kan niet op één specifieke site komen.. Help! Empty Re: ik kan niet op één specifieke site komen.. Help!

Bericht  Monte ma 13 jun 2011 - 7:19

Welk soort internet gebruik je? (explorer, firefox?) en welke op school zelf?

Laatst aangepast door Monte op ma 13 jun 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Zora ma 13 jun 2011 - 7:19

Andere browser? Behalve cookies eens je hele geschiedenis verwijderen? Via google zoeken?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:21

via een andere browser kan ik nog wel eens proberen, ik internet nu via explorer.. Storing van school is het niet, ik kan echt al tijden niet op die site komen. Via google zoeken heb ik geprobeerd, maar dat lukt ook niet.

En het adres toevoegen aan trusted site's, hoe kan ik dat doen, bij favorieten ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 13 jun 2011 - 7:23

Dromertje schreef:via een andere browser kan ik nog wel eens proberen, ik internet nu via explorer.. Storing van school is het niet, ik kan echt al tijden niet op die site komen. Via google zoeken heb ik geprobeerd, maar dat lukt ook niet.

En het adres toevoegen aan trusted site's, hoe kan ik dat doen, bij favorieten ofzo?

Extra
Internetopties
Beveiliging
trusted sites/vertrouwde websites -> dan weer op websites klikken en het adres in het vakje plakken en dan op OK, dan even refreshen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:32

Beachgirl_24 schreef:
Dromertje schreef:via een andere browser kan ik nog wel eens proberen, ik internet nu via explorer.. Storing van school is het niet, ik kan echt al tijden niet op die site komen. Via google zoeken heb ik geprobeerd, maar dat lukt ook niet.

Extra
Internetopties
Beveiliging
trusted sites/vertrouwde websites -> dan weer op websites klikken en het adres in het vakje plakken en dan op OK, dan even refreshen.

ik dank u op mijn blote knietjes Very Happy

Ik kan er nu inderdaad opkomen. had mozilla ook al geinstalleerd, maar daar kon ik er ook niet mee op komen.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 13 jun 2011 - 8:10

Weet niet hoe het komt maar soms blokkeert ie sites ineens als niet vertrouwd ofzo... heb ik ook wel eens.
Even toevoegen en dan kun je er vaak weer op.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 13 jun 2011 - 8:17

Probeer eens via Firefox. Vraag sowieso even aan een studiegenootje of hij of zij er wel op kan komen, als dat zo is weet je in ieder geval zeker dat het niet aan de website ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: