Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie het?

+15
Makamba
Steep
miss22
Printje
PapillonRose
liesje
Coco
Flemy
M@niek
Nana
Mamsie
Rupsie
Liadan
Happydobby
maiadebij
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:30

Alles combineren?

Ik ben blij als ik mezelf en de tweeling gewassen en gevoed krijg iedere dag, de was een beetje bij kan houden en beneden het huis een beetje netjes kan houden.

Boven kom ik amper aan toe, en ik ben een stuk selectiever gaan strijken.
En ik ben een perfectionist, dus erger me overal aan in huis...

Hoe doen jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  maiadebij ma 29 aug 2011 - 1:00

In het begin had ik er ook veel moeite mee, ik leek wel helemaal niets te kunnen doen overdag! Met een tweeling lijkt me dat dubbel zo lastig. Maar naarmate N ouder werd en ook toen J geboren werd heb ik er toch mijn draai in gevonden. Dingen loslaten die niet belangrijk zijn (strijken doe ik bijv. niet) en als ik bijvoorbeeld heb gedoucht neem ik meteen even met de gebruikte handdoek alles af, zo hoef ik de douche minder vaak te schrobben. Soms als de kinderen in bed liggen krijg ik het ineens op mijn heupen en doe ik veel. En soms vraag ik mijn moeder een rondje te gaan lopen met de kinderen zodat ik in 2 uurtjes even het hele huis door kan werken.

Het heeft tijd nodig, maar je krijgt vanzelf weer een ritme!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Happydobby ma 29 aug 2011 - 1:13

Zelfde probleem hier, vind het makkelijker als mijn vriend in het weekend thuis is en ik doe doordeweeks savonds veel.
Zaterdag heb ik beneden alles gestoft en opgeruimd, zondag heeft mijn vriend beneden de vloer gedaan.
Ik zit zelf ook vaak tot de middag in mijn pyama.

Maargoed, neem aan dat het over 4 maanden een stuk makkelijker gaat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 1:13

ProudMama schreef:Alles combineren?

Ik ben blij als ik mezelf en de tweeling gewassen en gevoed krijg iedere dag, de was een beetje bij kan houden en beneden het huis een beetje netjes kan houden.

Boven kom ik amper aan toe, en ik ben een stuk selectiever gaan strijken.
En ik ben een perfectionist, dus erger me overal aan in huis...

Hoe doen jullie dat?

Ik ben ook perfectionistisch, maar dat heb ik wel geleerd wat meer los te laten, want dat kan gewoon niet altijd meer. Ik laat de boel nu wat makkelijker de boel.
En boven, de bedden doe ik wel elke week, tenminste de onze, die van de kids ongeveer om de week.
En stofzuigen boven ben ik ook wat minder in geworden als ik eerlijk ben, ik probeer het wel bij te houden, maar soms lukt het niet, en tja, dat ziet gelukkig niemand, de kamer daarintegen wil ik altijd opgeruimd hebben, op speelgoed na dan.
En strijken, net wat jij zegt, dat doe ik een heel stuk minder. Blousjes enz. doe ik wel, en lakentjes voor de bedjes deed ik ook braaf, maar de laatste keer ging het de droger in, en heb ik het gewoon opgevouwen zonder te strijken, en de kreukels vallen hard mee.
Het lukt me gewoon niet meer om alles zo secuur te doen, en ik vind het helemaal niet zo erg meer.
Ik wil ook nog tijd voor mezelf en de kinderen, dus zoals nu zit ik lekker even te niksen.

Ik denk dat je gewoon je draai nog even moet vinden, en probeer alles wat los te laten, het hoeft niet perfect schoon te zijn, zolang het niet vies is, vind ik het wel best. Het is even niet anders, ik noem het maar even de tropen-jaren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Liadan ma 29 aug 2011 - 1:16

Ik krijg nog steeds niet alles gedaan hier in huis...
Het ziet er heel vaak uit alsof er een bom is ontploft en boven poetsen kan alleen als mijn vriend thuis is. Ik kom er anders gewoon niet aan toe als Kian slaapt en Yara ook rond loopt.
Verder schrob ik bijv. de douche als ik er zelf ondersta. Ik strijk als de kinderen op bed liggen en vouw dan ook de was op.
Het lukt me nu trouwens wel steeds vaker om het hier op orde te krijgen want Kian is wat rustiger geworden en ik heb daarom mijn handen wat meer vrij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Rupsie ma 29 aug 2011 - 1:34

Hier hetzelfde. Ik heb ook echt m'n draai moeten vinden na de geboorte van de 3e.
Hier hebben we 1,5 jaar in een woonunit gewoond. Dat was erg klein en daar hoefde ik maar minimaal te poetsen.
1,5 week voor de bevalling zijn we in ons nieuwe huis gaan wonen en die is enorm (tegenover de woonunit).
Heb echt het idee dat ik alleen nog maar aan het poetsen ben en voor de kids aan het zorgen ben.

Maar ik ben ook zo'n perfectionist. En dan is het zo dat als we kraamvisite krijgen, iedereen gelijk het huis wil bezichtigen. Dus alls moet steeds schoon en netjes zijn (boven en beneden).
sinds vorige week gaat de oudste ook nog eens voor het eerst naar de basisschool. Dus hops nog even 4x per dag op en neer naar school.

Maar ik moet zeggen het lukt me aardig. Al moet je echt even in het ritme komen. Elke dag wat doen en hopen dat de kleine niet teveel huilt op een dag (al heb jij natuurlijk 2 kleintjes). Soms best frustrerend als je van alles wilt doen en het komt er niet van omdat de kids extra aandacht nodig hebben.
Iedereen om je heen zegt dan: wat is nou belangrijker, dat poetsen etc komt wel. Ja makkelijk gezegd denk ik dan. Ik wil het gewoon op orde hebben.

's Avonds komt het er hier vaak niet van, want tussen de fles van 19 en 23 uur zijn de huiluurtjes van de kleine. Dus toch probeer ik het overdag allemaal te doen. gewoon lekker druk, zullen we maar zeggen.


Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 1:50

Hier duurde het ook wel even voor het er helemaal in zat.
Op een gegeven moment toen zij een goed ritme had, kreeg ik er ook meer ritme in.
Dat was rond de 2 maanden denk ik.
Toen kon ik er vanuit gaan dat ze rond 07.30 wakker werd.

Dan zorgde ik dat ik al aangekleed was en beneden had opgeruimd.
Dan ging ik haar voeden, in bad doen en tegen die tijd waren de winkels open en ging ik boodschappen doen.

Als we thuis kwamen sliep ze vaak nog en kon ik in het huishouden vanalles doen.

Maar goed, voor jou is het wellicht wat lastiger omdat je er twee van dezelfde leeftijd hebt.
Maar ik denk dat je daar vanzelf handigheid in gaat krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Mamsie ma 29 aug 2011 - 1:53

Ooh meis toch. Echt don't worry. Ik liep bij de 1e om 3 uur nog in mijn pyama en bij de 2e weer en bij de 3e weer! Maar het komt goed, echt iedereen heeft zn wen periode en denkt soms: "Hoe doen andere dat!!"
Jij heb er dan nog wel 2!

Doe het op je eigen tempo, niemand die er iets om geeft dat het nog niet lekker loopt. Maar blijf het wel bespreekbaar maken en hou niet de schijn hoog ( want ik las dat je dat wel is doet, begrijpelijk maar je schiet er niks mee op ).

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Nana ma 29 aug 2011 - 1:54

Een schoonmaakster :s
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Happydobby ma 29 aug 2011 - 2:11

Mamsie schreef:Ooh meis toch. Echt don't worry. Ik liep bij de 1e om 3 uur nog in mijn pyama en bij de 2e weer en bij de 3e weer!

haha dan is tussen 12 en 1 uur niet zo laat. Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Mamsie ma 29 aug 2011 - 2:16

Happydobby schreef:
Mamsie schreef:Ooh meis toch. Echt don't worry. Ik liep bij de 1e om 3 uur nog in mijn pyama en bij de 2e weer en bij de 3e weer!

haha dan is tussen 12 en 1 uur niet zo laat. Very Happy

haha idd!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 2:18

Ow ik heb dat ook hoor... soms is het al 22.00 uur en heb ik nog niet eens tijd gehad om zelf te douchen.

Ik verzorg M., doe de was, maak een beetje schoon, doe een beetje boodschappen, kook eten en dan is de dag echt voorbij. Meestal komt er 's avonds ook nog visite...

Ik merk wel dat het steeds beter gaat, dat ik buiten het verzorgen van M. een beetje tijd overhoud voor andere dingen. Ik denk dat je na een tijdje je draai wel hebt gevonden en het beter gaat.

Jij hebt natuurlijk 2 kindjes, dus heb je nog meer tijd nodig voor het verzorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 3:00

Heel herkenbaar. Het wordt beter hoor. Hier was het eigenlijk helemaal over toen ik weer aan het werk ging. Omdat ik zelf ook ineens een vast ritme had, lukten de dagelijkse dingen ook ineens weer op een normaal tijdstip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  M@niek ma 29 aug 2011 - 3:25

Als ze wat ouder worden gaat het ook wat makkelijker. Ze kunnen zichzelf wat vermaken en jij kan ondertussen wat poetsen. F.elice speelt hier gewoon lekker rond als ik even met de stofzuiger over en weer kan. Gaat ze naar bed dan nog ff gauw met de dweil erover en klaar.

Ik vind het soms wel lastig allemaal bij tehouden. Ik heb ook diep respect voor alle mama´s met 2 of meer kinderen, want met meerdere kindjes lijkt me dat niet altijd gemakkelijk.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Flemy ma 29 aug 2011 - 3:57

Ik ruim de woonkamer altijd overdag 'tussen de bedrijven door' op, als de meiden zichzelf vermaken of als de jongste slaapt en de oudste zelf speelt. Verder hou ik sowieso alles bij door bijvoorbeeld de afwas altijd meteen op te ruimen enzo. Tijdens het koken zet ik ook de vaatwasser altijd open en zodra ik dan klaar ben met een snijmes of tijdens het opscheppen de pan leeg is, dan zet ik die meteen in de vaatwasser. Dat soort dingen..

De was zet ik vaak 's morgens aan, als deze daarna buiten kan hangen. Kan dit niet dan zet ik de was aan het einde van de dag pas aan, zodat mijn man die 's avonds kan ophangen of ik wacht met wassen tot de dag dat ik moet werken. Dan heb ik altijd een uurtje vrij voordat ik begin, de meiden zijn dan bij de opvang en heb ik daar dus tijd voor. De was zet ik dan aan voordat we gaan ontbijten, die is dan klaar als ik ze heb weg gebracht. Was opvouwen doet mijn man meestal als ik er om vraag en anders doe ik dat allemaal tegelijk beneden op de bank (soms 's avonds, voor de tv).

Vrijdagmiddag is mijn man altijd op tijd thuis en die uurtjes gebruik ik dan om het huis schoon te maken. Grote schoonmaak dan, dus de badkamer en wc schoonmaken en overal een doekje langs zeg maar.

Stofzuigen doe ik iedere dag na het avondeten, vlak voordat de meiden naar boven gaan (anders heeft het geen zin :P) Het is hier nooit een rommel, daar heb ik ook echt een hekel aan. Ik ben dus wel de hele tijd aan het opruimen, maar de oudste ruimt netjes haar eigen speelgoed e.d. op als ze er mee klaar is, dus dat slingert hier al niet rond.

De ergste dag van de week is altijd de dinsdag.. Dan is mijn man 2 dagen vrij geweest en dan is het werkelijk de grootste rotzooi in huis... Evil or Very Mad

Very Happy

Oh ja en aankleden doe ik meteen na het ontbijt, dan gaan we met z'n 3-en naar boven. Douchen/badderen doen we altijd na het eten, meestal gaan de meiden samen onder de douche of in bad en dan droog ik ze om de beurt af. Zelf douche is zodra ze allebei in bed liggen, dan ben ik klaar voor die dag.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:00

Flemy schreef:Dan is mijn man 2 dagen vrij geweest en dan is het werkelijk de grootste rotzooi in huis... Evil or Very Mad

Haha, dat is hier op maandag het geval. Als hij alleen is geweest met de kids, is het ook een lekkere rommel. Overal speelgoed enz. Kruimels, noem maar op. Op zich niet zo erg, maar ik ben zelf gewend om tussendoor bijv. kruimels even met de kruimeldief op te zuigen en dat soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Coco ma 29 aug 2011 - 4:06

Ik ben ermee opgehouden om mij er druk over te maken. Zaterdagochtend doen wij om de beurt een gedeelte van het huis even echt goed.
De rest van de week stofzuig ik en dweil als de kinderen in bed liggen, tussendoor ga ik vaak gewoon met een heet doekje over de vloer heen waar die vies is en over tafel. Afwassen doe ik de volgende ochtend meestal in 3 etappes.
Speelgoed ruim ik niet meer op overdag als ik weg ga of iets. Ik pak een dweil en schuif alles in een hoek en klaar.

Ik heb maar een droger aangeschaft omdat ik tig wassen kon draaien, maar vervolgens pas uren later toen het alweer muffig begon te ruiken kon ophangen en dan ook geen zin meer had. Sommige wasjes draaide ik wel 3 keer opnieuw. Rolling Eyes


Ik heb maar 1 tip en dat is om het naast je neer proberen te leggen. Ik dacht, hoe ouder ze worden, hoe makkelijker het huishouden. Maar dat ging in de eerste maanden toch makkelijker dan nu.
En vooral ook gewoon je rust pakken en minder op het huis concentreren, dat komt wel weer. Als onze kinderen overdag slapen, is het voor mij ook een rustmoment en doe ik niks in huis (hooguit 5 min iets afmaken).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  liesje ma 29 aug 2011 - 4:46

wat de andere meiden ook zeggen het een beetje loslaten is het belangrijkste. ik heb nu tijdelijk een hulp 1x in de 14 dagen maar dit hebben we ook gedaan omdat ik erg met mn rug zit vanwege mn zwangerschap. maar ik doe een hoop op vrije dagen en weekenden en mn man helpt ook veel dat scheelt ook

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  PapillonRose ma 29 aug 2011 - 4:50

Herkenbaar! Ik ben ook vrij perfectionistisch en erger me vrij snel als het weer eens een gevalletje 'bom ontploft' is in huis. Zeker toen A. net geboren was moest ik heel erg wennen aan de nieuwe situatie wat het huishouden doen betreft. Dan liep ik om 1 uur nog in pyama, en kon ik dan even douchen tijdens een van haar slaapjes.

Verder liet ik zoveel mogelijk liggen in huis wat kon blijven liggen. De belangrijke dingen zoals wc, badkamer, keuken, zuigen, etc. deed ik wel zoveel mogelijk en dan meestal ´s avonds of overdag tijdens een slaapje.

Inmiddels gaat het prima. Ook vermaakt ze zichzelf beter en langer zelf dus kan ik overdag als ze wakker is ook weleens wat doen. En ik heb mezelf gedwongen om minder perfectionistisch te zijn. Zo streek ik bijvoorbeeld eerst bijna alles, tot hydrofielluiers aan toe! Dat doe ik nu echt niet meer.

En ik heb verder geen man die af en toe eens wat kan doen, maar tot nu toe mis ik dat gelukkig ook niet (want ik denk dat ze meer rommel maken dan dat ze opruimen :P ). Daarnaast ben ik zeer gelukkig met mijn net gekochte droger, scheelt de rommel van wasrekken in de keuken en door de droger heb ik nog minder strijk. Ik maak het mezelf zo gemakkelijk mogelijk wat dat betreft. Zodat ik toch het huis zoveel mogelijk op orde heb met zo min mogelijk moeite.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Printje ma 29 aug 2011 - 7:22

IN het begin moest ik ook wel even wennen aan het nieuwe ritme maar al snel ging het prima. Ik legde ons ventje gewoon in de box/wipper ofzo en ging dan even wat doen. Nu is het helemaal makkelijk en 'helpt' hij mee met poetsen. Ik hou echt niet van poetsen trouwens dus ik vind netjes opgeruimd al meer dan prima. Ik stofzuig iedere dag, zondag verschonen we vast de bedden en zo heb ik iedere dag wel een klein ding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  miss22 ma 29 aug 2011 - 7:34

Hier is een vast ochtend ritueel:
Wakker, naar beneden koffie zetten en fles maken
J voeden en onder tussen de koffie opdrinken
Daarna naar boven en gaat J even in zijn bedje spelen, zodat ik kan douchen, of papa als ik zelf aan het werk ben.
Daarna J aankleden en naar beneden, stofzuigen en stofdoek erdoor heen. Daarna de hond uitlaten.
Bij thuis komst tijd voor ontbijt.
Als wij beiden sóchtends moeten werken blijft het huishouden tot s'middags liggen.
Voor de rest doe ik in het weekend de boven verdieping en sávonds doe ik vaak de was tussen de bedrijven door.
Ik werk zelf 32 uur en mijn man werkt in ploegen maar moet zeggen dat het eigenlijk nooit zo is dat het lijkt of dat er een blom ontploft is.
Toen J ongeveer 4mnd was ging het s'morgens allemaal een beetje moeilijk omdat ie toen in zo'n periode zat dat ie geen enkel moment alleen wou zijn.
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Steep ma 29 aug 2011 - 7:52

Hier begint er een beetje ritme in te komen. Moet ook wel want vanaf morgen gaat R.uben 1 dag in de week naar mijn moeder omdat ik naar school moet. Maar ons ochtend ritueel is; R.uben aankleden en voeden, dan gaat hij in de wipper en ga ik douche. Mijn man laat ondertussen de hond uit. Dit ritme heb ik geoefend door de wekker te zetten, zo raakten we er allemaal aan gewend, ook al is het 1 dag in de week.

Voor de rest doe ik veel in het huishouden met de draagdoek om of tijdens slaapjes.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Makamba ma 29 aug 2011 - 8:23

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties! Proberen meer los te laten is het beste wat je kunt doen. Doe de dingen die belangrijk zijn, de rest komt later wel. Het heeft gewoon tijd nodig om in dat ritme te komen en dat komt ook echt wel, alleen nu even niet! Probeer minder druk op jezelf te leggen door jezelf niet met van alles en nog wat op te zadelen. Uitendelijk komt dat echt wel weer allemaal.

Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Bruintje Beer ma 29 aug 2011 - 9:00

Nu heb ik nog verlof en dan lukt het nog wel aardig. Doe veel als de kids op bed liggen. Ik probeer de kids s' middags tegelijk te laten slapen lukt niet altijd maar meestal wel.
Bovenboel doe ik als mijn man thuis is. De was doe ik tussen de bedrijven door. Voor de kids er waren deed ik nog alles strijken. Maar nu doe ik niet alles meer.
Stofzuigen en dweilen doe ik als de oudste op bed ligt s' avonds

Ik was voor de kids er waren ook erg schoon enzo maar ik heb het losgelaten want als je kids hebt die maken gewoon rommel vooral als ze groter zijn.

Ben benieuwd hoe het gaat als ik over 2 weken weer moet werken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Mida4you ma 29 aug 2011 - 9:07

Hier scheelt het dat we alles gelijkvloers hebben. We wonen in een flat. Maar ik kan me nu soms al ergeren aan de troep hier laat staan als we straks misschien naar de laagbouw gaan :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het? Empty Re: Hoe doen jullie het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum