Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

+63
vlinder19
meisje
Angela_1986
Highway
Merai
Toet
Stippel
TwistedAngel
Possom
_Muppit
VeryCherry
Schaapke
Lavendel
Carra
Lejow
nina
Pien
Gizmo
Cato
Suus
girli
Bimbam
Niekske
Oasis
*Troela*
Jezzie
Janelie
Roza
Shy
Burn
Middleme
banjer49
Zwoesj
LotteK
Paper Crown
Jade
Fayebella
yes1984
Joli86
Leine
Tullow
Barbabella
piertje
Shisha
Zora
patjuhhh
L!ND@
Jente10
TNMN
Inge
iloverocknroll1984
Caro
Happy
TukTuk
Admin
Marin
Caramba
Tania
Makamba
Sweety
Zwerver
Ugly Betty
Susan
67 plaatsers

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Yesverhaal - Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26) - Pagina 2 Empty Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

Bericht  Happy ma 29 aug 2011 - 2:01

Wat leuk!! Ik probeerde net een stukje te schrijven maar durf het niet te plaatsen hihi Embarassed Very Happy . Als er meer meiden schrijven doe ik het later misschien wel Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal - Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26) - Pagina 2 Empty Re: Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)

Bericht  Caro ma 29 aug 2011 - 2:13

Kan nog zowel mysterie/ thriller achtig worden als een echte chicklit. Leuk!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  iloverocknroll1984 ma 29 aug 2011 - 2:32

Wow, dit belooft wat voor de rest van 't verhaal!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 2:43

waahhhh super super super !!! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 3:11

Happy schreef:Wat leuk!! Ik probeerde net een stukje te schrijven maar durf het niet te plaatsen hihi Embarassed Very Happy . Als er meer meiden schrijven doe ik het later misschien wel Wink

Heb je je ook opgegeven, om verder te schrijven? Kan/kon in het andere topic!

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 29 aug 2011 - 3:24

Wat goed geschreven zeg
ben echt benieuwd hoe het verder gaat
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  TNMN ma 29 aug 2011 - 3:35

Leuk geschreven Susan, ik ben erg benieuwd wat Sweetje verder schrijft!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Jente10 ma 29 aug 2011 - 3:52

Alleen al de titel sprak me gelijk aan en was heel benieuwd naar het verhaal. En dat is echt heel mooi/goed geschreven! Very Happy Vond het echt jammer toen het afgelopen was en ben heel benieuwd naar het vervolg!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  L!ND@ ma 29 aug 2011 - 6:27

Wat leuk! Ik heb er nu al zin in, al betwijfel ik het of ik ook net zoiets leuks op het scherm krijg...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:45

Susan schreef:Nee, er is nog geen tweede boek, ik schrijf wel, maar heb op het moment ook niet zoveel tijd.

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar boek 1 Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:46

Leuk verhaal!!

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh ma 29 aug 2011 - 7:11

Wat een leuk verhaal. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Zou dit echt zo niet kunnen om het zo te schrijven hoor. Ik vind het knap!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Zora ma 29 aug 2011 - 7:13

Oeh oeh oeh wat zou die gunst zijn!! Spannend en goed Susan!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Shisha ma 29 aug 2011 - 7:16

Ik vind het nu al spannend en ik wil weten hoe het verder gaat haha! Heel goed geschreven Susan!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:28

Wat leuk! Ik vond het jammer dat onderin beeld langzaam je ticker tevoorschijn kwam...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:39

L!ND@ schreef:Wat leuk! Ik heb er nu al zin in, al betwijfel ik het of ik ook net zoiets leuks op het scherm krijg...

Heel erg +1!

Gast
Gast

Bericht  piertje ma 29 aug 2011 - 20:08

echt een geweldig begin! Welk boek heb je nog meer geschreven? Ben nu wel heel benieuwd!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Barbabella ma 29 aug 2011 - 20:10

Erg leuk geschreven ! Ben benieuwd naar het vervolg
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sweety ma 29 aug 2011 - 20:22

TNMN schreef:Leuk geschreven Susan, ik ben erg benieuwd wat Sweetje verder schrijft!
Ik ben bijna klaar dus ik post het vandaag, betwijfel het of het net zo spannend en leuk is als Susan maar niet geschoten is altijd mis Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Tullow ma 29 aug 2011 - 20:24

Wat leuk, goed geschreven! Ben ook benieuwd naar jouw deel, Sweety!
Haha, ik heb nu ook zin om iets te bedenken, maar het verhaal kan nog alle kanten op.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Sweety ma 29 aug 2011 - 21:33

Ik schrik van de deur die open gaat en pak automatisch de arm van Sven beet. ‘Frida voelt zich niet lekker en is ziek naar bed gegaan. We hebben nu niet veel eten in huis dus mijn vraag was of een van jullie met mij mee kan gaan naar de stad om boodschappen te halen.’
Ik kijk vragend Sven aan. Dit is wel een raar voorstel. Hoe doen ze dat normaal gesproken dan? Dan zal er toch ook iemand op het appartement moeten letten?
‘Ja ik wil wel met je meegaan’ zegt Sven als hij opstaat en richting Markus loopt.
‘Goed. Ik pak dan even wat spullen en dan vertrekken we over 5 minuten. Ik zie je dan op de parkeerplaats.’
Hij zwaait naar me en doet de deur achter hem dicht. Sven draait zich om en glimlacht naar me. Hoe kan hij nu glimlachen? We zijn samen op vakantie en dan laat hij me hier alleen achter! Op een plek waar ik niemand ken en geen bereik heb met mijn mobiel. Hoe moet ik me nu gaan vermaken?
‘Kijk dat komt goed uit.’
‘Hoezo komt dat goed uit? Je laat me nu alleen hier zitten en gaat naar een dorp zestig kilometer verder. Lekker gezellig.’
‘Dit komt goed uit omdat het een dorp is. Waar een garage is. Waar, mag ik hopen, wel bereik is en anders een telefooncel. Dan kan ik de ANWB bellen en vragen of ze naar ons toe kunnen komen voor een second opinion. Daarom komt het goed uit.’
Hij heeft gelijk. Ook al vind ik het niet leuk dat hij weggaat dit is wel een kans om te bellen. Hij komt naast me zitten op bed en geef me een zoen. ‘Alles komt goed dat zul je zien.’ Hij pakt zijn jas en loopt naar de deur. ‘Speel angry birds op je telefoon. Er zijn nog genoeg werelden die je moet halen.’ Hij geeft me een knipoog en doet de deur dicht. Ik loop naar het raam en zie Sven naar de auto van Markus lopen. Markus zegt iets tegen Sven en hij stapt in. Dan zie ik hem omhoog kijken en naar me lachen en zwaaien. Ik zwaai terug. Ik ben wel blij dat we zulke vriendelijke mensen hebben ontmoet, maar waarom kijkt hij me zo doordringend aan?

Na een half uur gespeeld te hebben op de iphone en een uur zappen is Sven nog steeds niet terug met Markus. Dat wachten duurt wel erg lang en ik weet niet meer hoe ik me nog kan vermaken in de kamer. Ik pak mijn jas en telefoon en loop naar buiten toe. Misschien dat de frisse lucht mij goed zal doen. Hmm.. Zie ik nu Frida achter de balie staan? Ze ziet er niet ziek uit. Ik loop richting de receptie en zie Frida met kleine, strenge ogen naar mij kijken.
‘Gaat alles goed met je Frida? Mijn vriend is nu met je man boodschappen aan het doen omdat we hadden begrepen dat je ziek was.’ Ze blijft me maar aankijken en zegt niks. Snapt ze me niet of heeft ze geen zin om met me te praten. Ik kijk naar haar hand en zie dat die in het verband zit.
‘Kan ik je ergens mee helpen?’ vraag ik aan haar terwijl ik naar haar hand wijs.
Snel verdwijnt haar hand onder de balieen komt er een harde ‘no’ uit haar mond. Ze draait zich om en loopt weg. Nou zeg, ik probeer ook alleen maar aardig te zijn. Dan hoor ik een auto de parkeerplaats oprijden en zie ik dat het de wagen van Markus is. Markus stapt als eerste uit gevolgd door Sven. Ik loop naar buiten en zie dat Sven een lichte glimlach over zijn gezicht heeft.
‘Ik heb gebeld met de ANWB en ze zullen komen.’
‘Kijk dat is een positief iets. Wanneer zijn ze van plan hierheen te komen?’
Markus pakt alvast wat tassen en loopt ermee naar de receptie. Sven kijkt hem na en kijkt dan weer naar mij.
‘Dat durven ze niet te zeggen. Er zijn nu veel problemen op de weg en ze hebben op dit moment niet genoeg personeel. Het kan dus morgen zijn maar ze denken eerder nog een paar dagen. Ook omdat we een locatie hebben waar we kunnen slapen.’ hij pakt een tas en loopt ermee naar de receptie toe. Markus neemt de tas aan van Sven en bedankt hem voor het mee gaan naar het dorp.
‘Vanavond ga ik een uitgebreide maaltijd maken voor jullie. Dat hebben jullie wel verdiend. Sven dank je wel dat je mee bent gegaan, Frida lag zo ziek op bed dat ik het haar niet kon aandoen om mee te laten gaan.’
‘Geen probleem, jij bedankt voor het nakijken van mijn motor.’
Sven doet zijn arm om me heen en geeft me een zoen, samen lopen we naar het appartement toe.

‘En toch vind ik het raar. Waarom zou hij zeggen dat ze ziek op bed ligt terwijl ze er goed uitziet. En dan nog iets, dat haar hand in het verband zit vind ik ook raar. Ik heb je toch gezegd dat ik ze gisteravond ruzie hoorden maken en dat ik hoorde dat er een glas sneuvelde?’ Ik lig op bed en kijk naar het plafond terwijl ik mijn verhaal nogmaals vertel tegen Sven die net onder de douch vandaan komt. De stoom komt nog van zijn lichaam af en hij staat in de deuropening met alleen een handdoek om. Wat een lichaam heeft hij toch. Gespierd, maar niet te, spierballen maar niet erg groot, een plat buikje, een stevig kontje, ondeugende ogen en een lach waar je haast geen nee tegen kan zeggen. Dat kon ik ook niet toen ik zei dat ik even ging douchen en hij aanbood om mij in te soppen. Hij kleedde me langzaam uit en ging met me onder de douche waar hij elk deel van mijn lichaam ging insoppen. Zijn grote handen langs mijn rug, richting mijn billen. Zijn zachte lippen op die van mij, wat alleen maar heftiger werd en lekkerder. We hadden al een paar dagen geen seks gehad met elkaar ondanks dat we al een paar nachten in de tent hadden geslapen. Ik krijg toch een beetje het idee dat er straks mensen om de tent heen staan om te kijken wat er allemaal gebeurd.
‘Hoezo is het raar? Ze runnen toch samen deze toko dus dan is het toch begrijpelijk dat ze bij de balie staat? Eerst denk jij dat ik spoken zie over het feit dat Markus je wilde versieren waar ik bij stond, wat ik trouwens nog steeds vind, maar denk je niet dat jij nu een beetje spoken zie? Niet iedereen is even vriendelijk of aardig zoals jij ben Emilie. Het komt allemaal goed, geloof me.’ Hij komt naar me toe en geeft me een zoen op mijn voorhoofd. Ik wil hem graag geloven en hij heeft ook wel gelijk. Ik denk dat het te maken heeft met de films die ik vlak voor we op vakantie gingen heb gezien. The hills have eyes, Vacancy, Saw kunnen je gedachten nogal beinvloeden als je alleen op je kamer zit. Voortaan maar gewoon leuke films kijken. The Holiday is leuk. Gewoon lach films.
‘Ben jij ook klaar? Dan gaan we naar beneden toe voor het eten.’
‘Ja ik ben klaar.’
We lopen naar beneden en kloppen op de deur. Markus doet met een brede glimlach de deur open.
‘Kom binnen, kom binnen. Leuk dat jullie er zijn. We krijgen niet vaak visite dus dit is wel gezellig. Ga alvast zitten, het eten is bijna klaar.’ De tafel ziet er netjes en uitnodigend uit en Sven en ik gaan naast elkaar zitten. Er staat een fles wijn op tafel en drie glazen en drie borden. Markus komt binnen gelopen met de groente en de aardappelen.
‘Eet Frida niet met ons mee?’
‘Nee Frida is ziek, ze blijft in bed liggen.’
‘Oh dat is jammer. Ik zag haar vandaag bij de balie staan en zag dat haar hand in het verband zat. Ik vroeg aan haar of ik haar misschien ergens mee kon helpen. Ik vond dat ze er verder wel goed uit zag.’
Markus zet snel het bord met de kip neer en kijkt me doordingend aan.
‘Dan moest ze waarschijnlijk nog wat papieren pakken voor de administratie’ zegt hij terwijl hij de kip aansnijdt.
‘Wie wil er een stukje?’
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Jente10 ma 29 aug 2011 - 22:54

Heel leuk vervolg zo! smile Het blijft lekker mysterieus zo!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:16

Heel leuk vervolg inderdaad. Ik ben benieuwd. Ik vind het wel spannend om straks zelf te schrijven, ik weet niet of ik het zo goed kan als jullie, haha.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty di 30 aug 2011 - 0:27

Leuk zeg, het blijft lekker spannend.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety di 30 aug 2011 - 0:38

Pfoe, gelukkig Very Happy Vond het wel erg spannend en ik kan ook helemaal niet zo goed schrijven als Susan maar wel leuk om dit te doen! Ben benieuwd hoe dit een vervolg krijg :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: