Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

andere letters?

+40
rapa nui
Pien
Lejow
TukTuk
Nora
Sweety
Bimbam
Zininzon
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
Barbabella
Ooh La La!
Serena
Cato
Rush
Cupcake
Caro
Jade
Happydobby
Kiwi86
Parisienne
Roxi3
Pompoen
Lady4
Burn
Angela_1986
Janelie
Antibes
Oasis
Toet
Inge
Admin
Kaboutertje
Marin
Sugarfall
Spring
Monte
lyke
Tania
bolus26
44 plaatsers

Pagina 13 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

andere letters? - Pagina 13 Empty Re: andere letters?

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 4:21

Ik zou 't zelf zo kunnen als ik Photoshop had..Maar zijn inderdaad genoeg andere meiden. We kunnen vast wel wat bedenken wat leuk is en we zelf kunnen maken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien ma 29 aug 2011 - 4:23

Ik vind het ook jammer dat ik geen bewerkingsprogramma meer op de computer heb anders was ik druk gaan uitproberen!!

Heb overigens nog wel een vraag, of idee eigenlijk... Moet er bovenaan persé Yes Cafe staan? ALs er namelijk een andere tekst staan, een mooie korte one liner bijv. valt het al veel minder op op wat voor site je zit!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 4:24

Volgens mij komt er op den duur wel iets anders te staan, maar wat precies weet ik ook het fijne niet van. Weet wel dat de Admin bezig is met alles naar een heel ander systeem over te zetten, en dat geeft weer meer mogelijkheden ook voor evt site er om heen. Maar verder is daar nog niets over bekend.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 29 aug 2011 - 4:25

Pien schreef:En muisgrijs of olifantengrijs dan met een leuk kleurtje erbij? Paars of Roze of Blauw?
Ik vind het zo saai als het helemaal 1 kleur is...

Ik heb even het plaatje van jou gebruikt, volgens mij is dat nog best leuk et combineren!

Zie hier het resultaat, even snel in elkaar geknutseld..
https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/1zqvias.jpg

Het is een beetje groot, dus maar alleen even de link geplaatst
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 4:27

Ziet er leuk uit AN!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:28

Ja dat is ook leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 4:30

Wel miiiiieerzoet Very Happy

Krijg direct zin in taartjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien ma 29 aug 2011 - 4:31

Ik vind het geweldig Angelnyn, en ik vind het ook helemaal niet druk! Maar goed, laten we lekker brainstormen met zn allen, want wat is er nou leuker dat we allemaal een beetje mogen meedenken aan de site waar we graag zoveel uren ons vermaken?

Het uiteindelijke resultaat zal vast geweldig zijn!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  TukTuk ma 29 aug 2011 - 4:32

Joy_ schreef:Wel miiiiieerzoet Very Happy

Haha, ja het was ook meer om aan te geven dat een print dus niet per definitie te druk hoeft te zijn als het idd zoals Pien voorstelde alleen aan de zijkanten zit smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:34

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:Wel miiiiieerzoet Very Happy

Haha, ja het was ook meer om aan te geven dat een print dus niet per definitie te druk hoeft te zijn als het idd zoals Pien voorstelde alleen aan de zijkanten zit smile

en jaaa weer een voorbeeld dat een print prima kan :P

Gast
Gast

Bericht  Admin ma 29 aug 2011 - 5:02

Ja dat ziet er wel erg schattig leuk uit zeg Very Happy. Maar dat is wel heel erg smaakgebonden heb ik het idee. Er komt een andere naam voor het forum en een .nl adres dat ik eraan koppel. Ik denk dat als we groter willen worden we niet onszelf moeten koppelen aan de naam Yes. Ik wil Sanoma ook niet aan mijn broek :P.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 29 aug 2011 - 5:07

Oef, das zoet hahaha
Doe mij dit maar :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:08

Oh ja goed idee andere naam Wen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  rapa nui ma 29 aug 2011 - 5:09

Ik vind Pip op zich wel eens leuk voor een slaapkamer behang maar vind het voor het gebruik van het forum in het openbaar wel weer erg schattig. Dan vraagt iedereen zich volgens mij op wat voor babysite ik nu aan het kijken ben.

Dat vond ik in de vakantie dus ook als ik in het openbaar in het hostel het forum zat te bekijken met wachtenden achter mij: het was zo roze en lief. Ik vind de huidige blauwe kleur wel leuk en neutraal (maar nu is blauw ook mijn lievelingskleur).

Mijn wens zou zijn dat het wel enigszins neutraal blijft.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Toet ma 29 aug 2011 - 5:10

Klinkt allemaal leuk Admin! Ik vind die pip achtergrond ook mooi, maar idd wel heel erg smeekgebonden.

Wat ik niet snap, zonder dat ik hiermee een discussie wil beginnen, waarom moet het allemaal onopvallend zijn en moet er zo veel rekening gehouden worden met 'de omgeving, bijvoorbeeld mijn werk, mag niet zien op wat voor een site ik zit.' Je kiest er toch zelf voor om op je werk te gaan forummen, wat volgens mij niet eens toegestaan onder werktijd.

Van mij mag het best een beetje opvallen, als je groter en bekender wil worden al helemaal, anders wordt het (qua uitstraling) een forum zoals alle andere. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, dat begrijp ik goed, maar het hoeft ook weer niet zo steriel/saai te worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:11

Idd Toetje ben het met je eens. Van mij mag het dan ook best opvallen.

Gast
Gast

Bericht  Admin ma 29 aug 2011 - 5:12

toetje_ schreef:Klinkt allemaal leuk Admin! Ik vind die pip achtergrond ook mooi, maar idd wel heel erg smeekgebonden.

Wat ik niet snap, zonder dat ik hiermee een discussie wil beginnen, waarom moet het allemaal onopvallend zijn en moet er zo veel rekening gehouden worden met 'de omgeving, bijvoorbeeld mijn werk, mag niet zien op wat voor een site ik zit.' Je kiest er toch zelf voor om op je werk te gaan forummen, wat volgens mij niet eens toegestaan onder werktijd.

Van mij mag het best een beetje opvallen, als je groter en bekender wil worden al helemaal, anders wordt het (qua uitstraling) een forum zoals alle andere. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, dat begrijp ik goed, maar het hoeft ook weer niet zo steriel/saai te worden.

Ik maak het niet om die reden 'onopvallend' hoor. Ik ben gewoon van mening dat een rustige website fijner is in gebruik smile.
Admin
Admin
Admin
Admin

Bericht  Toet ma 29 aug 2011 - 5:14

Bedoelde het ook niet naar jou toe, meer naar de andere reacties. Ben het met je eens dat een site niet te druk moet zijn, maar als je een mooi kleurenpatroon kiest (met 2 of 3 kleuren) en de achtergrond past daar bij, kan het vrolijk/opvallend zijn terwijl het toch vrij rustig is. Zoals het plaatje dat AngelNyn plaats, alleen dan mooier uitgewerkt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:19

Het komt niet zo heel erg vaak voor dat ik voor mijn plezier op het internet/forum zit. Wel lees ik elke dag even bij tijdens mijn lunchpauze. En het roze van Yes valt dan enorm op. Althans, het valt collega's op. En daar heb ik persoonlijk gemengde gevoelens bij. Oplossing is dan om niet meer op het forum te komen. En dat laatste is dan wellicht het handigste.

Gast
Gast

Bericht  Admin ma 29 aug 2011 - 5:20

toetje_ schreef:Bedoelde het ook niet naar jou toe, meer naar de andere reacties. Ben het met je eens dat een site niet te druk moet zijn, maar als je een mooi kleurenpatroon kiest (met 2 of 3 kleuren) en de achtergrond past daar bij, kan het vrolijk/opvallend zijn terwijl het toch vrij rustig is. Zoals het plaatje dat AngelNyn plaats, alleen dan mooier uitgewerkt.

Precies, daar kan ik idd wel inkomen ja, dat soort achtergronden. Ga er naar kijken Very Happy. Maar wat de reden verder dan ook is dat mensen het onopvallend willen maakt mij verder niet uit dus. Maar op zich is het wel een leuke discussie misschien om te openen in een nieuw topic. 'Zeg, schaam jij je soms dat je op het Yes Cafe forumt?' Wink Dat heb ik nooit gedaan angel laughcry
Admin
Admin
Admin
Admin

Bericht  Toet ma 29 aug 2011 - 5:22

Maar deze site valt sowieso op, of het nou roze blauw paars groen of geel is. Omdat je een hele rij aan avatars hebt, een grote banner boven in beeld etc. Of je zou alles zwart/wit/grijs moeten maken, inclusief avatars. :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:23

toetje_ schreef:Maar deze site valt sowieso op, of het nou roze blauw paars groen of geel is. Omdat je een hele rij aan avatars hebt, een grote banner boven in beeld etc. Of je zou alles zwart/wit/grijs moeten maken, inclusief avatars. :P

Ik stem nog steeds voor. :P

En schamen Admin? Neuh, schaam me niet. Maar ik schrijf hier meer dan ik in het dagelijks leven praat. En je zult net een collega treffen die net als ik geen leven heeft. Tja.... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:31

Maura schreef:Het komt niet zo heel erg vaak voor dat ik voor mijn plezier op het internet/forum zit. Wel lees ik elke dag even bij tijdens mijn lunchpauze. En het roze van Yes valt dan enorm op. Althans, het valt collega's op. En daar heb ik persoonlijk gemengde gevoelens bij. Oplossing is dan om niet meer op het forum te komen. En dat laatste is dan wellicht het handigste.

Je ziet niet voor je plezier op het forum?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:42

Pippa schreef:
Maura schreef:Het komt niet zo heel erg vaak voor dat ik voor mijn plezier op het internet/forum zit. Wel lees ik elke dag even bij tijdens mijn lunchpauze. En het roze van Yes valt dan enorm op. Althans, het valt collega's op. En daar heb ik persoonlijk gemengde gevoelens bij. Oplossing is dan om niet meer op het forum te komen. En dat laatste is dan wellicht het handigste.

Natuurlijk voor mijn plezier. Ik snap even niet waar je precies op doelt.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 5:42

Maura schreef:
Pippa schreef:

Natuurlijk voor mijn plezier. Ik snap even niet waar je precies op doelt.

Dat zinnetje doelt ze op. Ik snapte 'm ook niet helemaal, maar waarschijnlijk bedoel je dat je dat niet doet op je werk, omdat je met je werk bezig bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: