andere letters?
+40
rapa nui
Pien
Lejow
TukTuk
Nora
Sweety
Bimbam
Zininzon
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
Barbabella
Ooh La La!
Serena
Cato
Rush
Cupcake
Caro
Jade
Happydobby
Kiwi86
Parisienne
Roxi3
Pompoen
Lady4
Burn
Angela_1986
Janelie
Antibes
Oasis
Toet
Inge
Admin
Kaboutertje
Marin
Sugarfall
Spring
Monte
lyke
Tania
bolus26
44 plaatsers
Pagina 12 van 15
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Re: andere letters?
pff nou sorry hoor, zo bedoel ik het helemaal niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
oke, ik wil je ook niet aanvallen hoor.
hm, ligt het aan mij of zijn de letters standaard ineens kleiner?
hm, ligt het aan mij of zijn de letters standaard ineens kleiner?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Als je weet wat voor printjes er voorbij zijn gekomen dan wordt je spontaan duizeligBiancy schreef:Joy_ schreef:Theedoosje schreef:Oow ja printje ook leuk Razz
Hahaha nee dat is helemaal niet leuk. Weet je hoe druk dat wordt! Dat zal 't forumplezier niet goed doen, denk ik.
Ik vind dat je in dit hele topic wel erg 'regelig en bazig' overkomt..
Prima dat je Admin gaat helpen maar je toontje bevalt me niet zo.. (dit klinkt onaardiger dan dat ik het bedoel geloof ik)
En volgens mij bedoelt Joy het ook niet zo, maar meer dat onze ogen en hersens het niet aankunnen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
De kleur zal me een worst zijn, maar mogen de letters weer groter?
(of ben ik gek geworden?)
Spring- Kletskop
whahah volgens mij is de kleur naar je hersens geschoten ik zie alles hetzelfde(of ik ben juist gek, kan ook nog )Biancy schreef:De kleur zal me een worst zijn, maar mogen de letters weer groter?
Monte- Ratel
Ik zie geen verschil met de letters volgens mij, Biancy. Volgens mij is de admin er nu niet mee bezig.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha, serieus?
Shit...
Shit...
Spring- Kletskop
Heb je niet zelf per ongeluk gezoomed met je muis?
Marin- Lady Post-a-lot
misschien dat door het blauw de letters kleiner lijken?
Maak anders een printscreen, dan kunnen wij het ook zelf zien
Maak anders een printscreen, dan kunnen wij het ook zelf zien
Monte- Ratel
Staat je browser niet op 75%?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoe krijg ik die printscreen hier? haha
En als ik heb gezoomd, hoe heb ik dat dan gedaan?
nevermind, volgens mij spoor ik gewoon niet helemaal ofzo haha.
En als ik heb gezoomd, hoe heb ik dat dan gedaan?
nevermind, volgens mij spoor ik gewoon niet helemaal ofzo haha.
Laatst aangepast door Biancy op ma 29 aug 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
Mag er nog mee gedacht worden?
Dit is misschien ook wel iets:
Dit is misschien ook wel iets:
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Biancy schreef:De kleur zal me een worst zijn, maar mogen de letters weer groter?
Eh, ik heb idd niks veranderd aan het lettertype of grootte en ben er nu niet mee bezig. Ik moet naar huis, daar verder werken, dan sporten en weer verder werken dus vandaag wordt het sowieso niks meer. Probeer CTRL ingedrukt te houden en even te scrollen met je muis. Zo kun je op veel pc's de grootte aanpassen. Mss helpt het bij jou?
AngelNyn bedankt! Natuurlijk mag er meegedacht worden. Ik zal ze morgen even proberen op het testforum dat ik heb. Dan worden jullie niet duizelig .
Fijne avond allemaal!
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij staat rechts onderin mijn browser '100 %' heel soms scrol ik op een bepaalde manier en dan wordt het groter of kleiner, als ik dan op het pijltje er naast klik kan ik het weer op 100 zetten!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind persoonlijk dat blauw echt vreselijk...
De letters vind ik overigens qua lettertype wel mooi! Beter als die oude letters...
Wat ik zelf wel heel leuk zou vinden is iets in pip stijl! Ik weet niet hoe de plaatjes verschijnen maar als het alleen aan de zijkanten komt is zoiets misschien leuk:
Overigens kan ik wel snappen dat mensen het verkeerd opvatten wat Joy zegt, al weet ik zelf dat ze het alleen maar goed bedoeld! Het komt soms een beetje bazig over maar zo is Joy helemaal niet naar mijn idee!
De letters vind ik overigens qua lettertype wel mooi! Beter als die oude letters...
Wat ik zelf wel heel leuk zou vinden is iets in pip stijl! Ik weet niet hoe de plaatjes verschijnen maar als het alleen aan de zijkanten komt is zoiets misschien leuk:
Overigens kan ik wel snappen dat mensen het verkeerd opvatten wat Joy zegt, al weet ik zelf dat ze het alleen maar goed bedoeld! Het komt soms een beetje bazig over maar zo is Joy helemaal niet naar mijn idee!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Bij mij staat rechts onderin mijn browser '100 %' heel soms scrol ik op een bepaalde manier en dan wordt het groter of kleiner, als ik dan op het pijltje er naast klik kan ik het weer op 100 zetten!
Klopt, vaak als je je linker muisknop inhoudt en dan scrolt worden ze letters kleiner of groter gemaakt.
Vind overigs dit blauwe kleurtje ook niet heel verkeerd hoor!
TukTuk- Ratel
Pien schreef:Ik vind persoonlijk dat blauw echt vreselijk...
Overigens kan ik wel snappen dat mensen het verkeerd opvatten wat Joy zegt, al weet ik zelf dat ze het alleen maar goed bedoeld!Het komt soms een beetje bazig over maar zo is Joy helemaal niet naar mijn idee!
Denk dat ze gewoon een beetje direct/recht door zee is en dat dat snel verkeerd overkomt, al vindt ik het zelf persoonlijk wel mee vallen..
TukTuk- Ratel
En muisgrijs of olifantengrijs dan met een leuk kleurtje erbij? Paars of Roze of Blauw?
Ik vind het zo saai als het helemaal 1 kleur is...
Ik vind het zo saai als het helemaal 1 kleur is...
Pien- Ratel
ja idd.. ik zie daar ook niks verkeerds in maar ik kan me voorstellen dat als iemand denkt met een leuk idee te komen en dat word vrijwel meteen afgekapt dat dat niet leuk is..AngelNyn schreef:Pien schreef: Overigens kan ik wel snappen dat mensen het verkeerd opvatten wat Joy zegt, al weet ik zelf dat ze het alleen maar goed bedoeld!Het komt soms een beetje bazig over maar zo is Joy helemaal niet naar mijn idee!
Denk dat ze gewoon een beetje direct/recht door zee is en dat dat snel verkeerd overkomt, al vindt ik het zelf persoonlijk wel mee vallen..
Pien- Ratel
Ja sorry als het zo overkwam, ik bedoelde dat inderdaad niet zo. Ik wilde alleen maar zeggen dat er gisteren ook al wat printjes bekeken en geprobeerd waren, maar dat komt toch wel vrij snel heel druk over. Ik denk dat je uiteindelijk het beste kan kiezen voor iets wat niet zo druk overkomt, want dan valt het a) minder op voor bijvoorbeeld je werkomgeving en b) forumt uiteindelijk ook prettiger. Denk dat het gros van de forummers daar het prettigst bij forumt uiteindelijk. Betekent niet dat het saai moet zijn, maar dat is dus nog even zoeken naar wat echt goed bij elkaar past.
Pien, zo'n Pip printje zou denk ik ook te druk zijn als hele achtergrond, maar wie weet is zoiets leuk voor in een banner, dus daar boven bij de letters? Ik ben het wel eens met velen dat er nog wat meer kleur bij mag. Zoiets misschien?
Maar ik ga eerst morgen even bij Admin kijken wat er technisch gezien uberhaupt mogelijk is. Daar heb ik geen idee van dus kan ik niets over zeggen. Ik zou het zelf geweldig vinden als er een mooi lettertype komt bij de banner met misschien wat andere opvrolijkingen. Maar ik brainstorm ook alleen maar, geen idee wat mogelijk is.
Maar blijf vooral brainstormen. Super leuk juist!
Pien, zo'n Pip printje zou denk ik ook te druk zijn als hele achtergrond, maar wie weet is zoiets leuk voor in een banner, dus daar boven bij de letters? Ik ben het wel eens met velen dat er nog wat meer kleur bij mag. Zoiets misschien?
Maar ik ga eerst morgen even bij Admin kijken wat er technisch gezien uberhaupt mogelijk is. Daar heb ik geen idee van dus kan ik niets over zeggen. Ik zou het zelf geweldig vinden als er een mooi lettertype komt bij de banner met misschien wat andere opvrolijkingen. Maar ik brainstorm ook alleen maar, geen idee wat mogelijk is.
Maar blijf vooral brainstormen. Super leuk juist!
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:I Pip, maar dat is denk ik iets te druk voor op het forum...
Ik vind Pip vreselijk, maar wie weet zou zoiets met wat losse vogeltjes ofzo te doen zijn om in de banner te verwerken? Dat zou wel cool zijn en net even wat meer kleur en vrolijkheid geven. Maar goed, dan hebben we wel iemand met photoshop nodig! Maar die kunnen we vast wel vinden
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Jaaa nieuwe letters!
» gezocht: letters met touwtjes?
» Tip: Letters om kleding te bedrukken.
» Korte namen, 3 of 4 letters
» Gedecoreerde houten letters
» gezocht: letters met touwtjes?