Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houten letters

+4
Jerry
Try
Summerlovin
Verona
8 plaatsers

Ga naar beneden

Houten letters Empty Houten letters

Bericht  Verona di 24 mei 2011 - 6:38

Ik ben op zoek naar houten witte letters. In welke winkel (het liefst 1 die overal wel ergens zit) kan ik die letters krijgen? Ik heb een tijd terug gezocht maar niks gevonden. Misschien hebben sommige winkels ze nu wel.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten letters Empty Re: Houten letters

Bericht  Summerlovin di 24 mei 2011 - 6:46

Ik heb ze laatst bij de karwei gezien.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Try di 24 mei 2011 - 6:48

De vriend van een meisje van het forum maakt ze op bestelling, durf niet te zeggen of dat per goedkoper is dan in de winkel maar ik vond het niet duur en het zag er erg mooi uit. Ze zal zich hier zelf wel melden nog denk ik, en anders staat ze ook in het creatief topic smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Jerry di 24 mei 2011 - 7:31

ik heb ze inderdaad ook bij Karwei gezien!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Tsjip ma 30 mei 2011 - 7:24

Try schreef:De vriend van een meisje van het forum maakt ze op bestelling, durf niet te zeggen of dat per goedkoper is dan in de winkel maar ik vond het niet duur en het zag er erg mooi uit. Ze zal zich hier zelf wel melden nog denk ik, en anders staat ze ook in het creatief topic smile

Hier ben ik! En dankjewel voor je complimentjes.
Mijn vriend en ik maken inderdaad houten letters op bestelling. Ik vind ook niet dat we duur zijn want voor ons is het gewoon een leuke hobby.

Maar Karwei heeft ze zoals eerder gezegd ook. Daar kosten ze € 6,99 per letter. Volgens mij zijn ze zo'n 20 cm hoog.

Succes met je zoektocht!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 7:31

Tsjip schreef:
Try schreef:De vriend van een meisje van het forum maakt ze op bestelling, durf niet te zeggen of dat per goedkoper is dan in de winkel maar ik vond het niet duur en het zag er erg mooi uit. Ze zal zich hier zelf wel melden nog denk ik, en anders staat ze ook in het creatief topic smile

Mijn vriend en ik maken inderdaad houten letters op bestelling. Ik vind ook niet dat we duur zijn want voor ons is het gewoon een leuke hobby.

Maar Karwei heeft ze zoals eerder gezegd ook. Daar kosten ze € 6,99 per letter. Volgens mij zijn ze zo'n 20 cm hoog.

Succes met je zoektocht!
je hebt vandaag van mij een bestelling binnen gekregen tsjip! liever niet noemen welke naam je moet leveren aangezien dat de babynaam is... Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Nijntje ma 30 mei 2011 - 7:34

tsjip; heb je ook een website?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:37

VT wonen heeft ook mooie..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:38

Ik heb die van mij ooit op marktplaats besteld

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:07

Die van mij komen van karwei. Ik heb ze met dubbelzijdige tape op de muur geplakt (er zitten geen haakjes of gaatjes in). Ik zal eens even een foto maken van hoe ze hangen.
Dit zijn ze, ik ben er nog steeds niet over uit of de L ondersteboven hangt of niet... Ik geloof dat hij zo stond afgebeeld op de verpakking, maar ik vind hem een beetje raar eigenlijk. Het roze lint is het lint waarmee je het licht aan en uit kunt doen.
Houten letters Foto-VNHVIFUV
Houten letters Foto-QA6N3ZT6

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:43

Ik heb LOVE en HOME in het wit van de Leen Bakker voor 6 euro in totaal.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 31 mei 2011 - 5:47

Bobbie schreef:Die van mij komen van karwei. Ik heb ze met dubbelzijdige tape op de muur geplakt (er zitten geen haakjes of gaatjes in). Ik zal eens even een foto maken van hoe ze hangen.
Dit zijn ze, ik ben er nog steeds niet over uit of de L ondersteboven hangt of niet... Ik geloof dat hij zo stond afgebeeld op de verpakking, maar ik vind hem een beetje raar eigenlijk. Het roze lint is het lint waarmee je het licht aan en uit kunt doen.
Houten letters Foto-VNHVIFUV
Houten letters Foto-QA6N3ZT6

Ik denk ook dat je de 'l' verkeerd om hebt hangen. Ik denk dat het rechte deel de bovenkant is en dat schuine stukje de onderkant.

Wij hebben onze datum als cijfers boven de televisie hangen, gekocht bij de Karwei.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:56

Nee hij hangt wel goed alleen moet je de voorkant die je nu hebt tegen de muur plakken smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:57

Razz_ schreef:Nee hij hangt wel goed alleen moet je de voorkant die je nu hebt tegen de muur plakken Houten letters 561177

Dit.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 31 mei 2011 - 7:03

Pien schreef:
Tsjip schreef:

Succes met je zoektocht!
je hebt vandaag van mij een bestelling binnen gekregen tsjip! liever niet noemen welke naam je moet leveren aangezien dat de babynaam is... Wink

Je hebt mail terug! De mail was in onze spam gekomen :S

Is het dus toch dé naam! Ik zei al tegen mijn vriend: Ze zullen vast een andere naam met hetzelfde aantal letters erin gezet hebben. Maar een primeur is wel leuk natuurlijk Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Pien di 31 mei 2011 - 20:15

Tsjip schreef:
Is het dus toch dé naam! Ik zei al tegen mijn vriend: Ze zullen vast een andere naam met hetzelfde aantal letters erin gezet hebben. Maar een primeur is wel leuk natuurlijk Very Happy
hahaha..... jammer dat je het gelijk door hebt! het is idd niet dé naam, even puzzelen en je zult de naam vinden! ga je nu terug mailen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven