Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een heel vroeg goedemorgen topic :)

+9
Lady4
Mida4you
Hoochie
GeKKiE
Burn
TwistedAngel
dolfijntje24
banjer49
Toet
13 plaatsers

Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 14:48

Ik kom net thuis, nog even lekker zitten aangezien ik vandaag echt lang heb gestaan en gelopen.
We hadden een evenement van mijn werk uit met nog meer bedrijven. En ik heb echt zo'n leuke avond gehad, ik zou eerst gewoon bij de zaak werken, maar ze hadden mensen tekort bij het evenement, dus ben daar heen gegaan.
Later terug bij de zaak heb ik nog een bekeuring voor één van de eigenaren weten te laten verscheuren, dus die ook blij smile En daarna nog wat spullen klaar gezet voor morgen en een broodje shoarma gehaald, want we hadden best trek.
Zo lekker slapen en morgen weer aan de bak smile
Dus goedemorgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Toet za 27 aug 2011 - 16:52

Goedemorgen! Klinkt goed weetjewel.
Ik ben net thuis van Mysteryland, even lekker gedoucht want ik zat helemaal onder de modder! Weltrusten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  banjer49 za 27 aug 2011 - 17:22

goedenmorgen!!! grappig de één gaat nu pas slapen en ik ben al uit bed om zo naar werk te gaan.
slaap lekker voor de meiden die gaan slapen en de rest een fijne dag!!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  dolfijntje24 za 27 aug 2011 - 19:52

Goeiemorgen. Ik ben ook al vroeg wakker (niet zo vroeg dan de mensen die moesten werken vanochtend). Ben blij dat ik het weekend vrij ben. Vandaag ga ik schoonmaken in huis, wasjes doen en verder nog geen plannen. Vanavond komen mijn schoonzusje en haar man op visite.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  TwistedAngel za 27 aug 2011 - 19:57

goedemorgen dames!! ik ben ook al wakker, stond niet in de planning maar goed de kat was mij zat blijkbaar... Na tig keer boven op mij te zijn gesprongen had ik geen keuze dan eruit te gaan..
heb net besloten de hele dag op de bank te hangen.. Gewoon ff niets en mijzelf zielig te vinden...
zou vandaag wat leuks gaan doen met mn date, maar die belde gisteravond af, hij moest voor t dorpsfeest ineens wat doen.. aaggh en ik voelde me al zo onzeker...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Burn za 27 aug 2011 - 20:07

Goedemorgen!

Buuuuh! Nog maar net 4 uur slaap gehad, en alweer klaar wakker!
Wel een super feeste gehad gister!
De avond alleen heeeeeeel raar afgesloten!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 20:08

Goedemorgen!

Drukke dag vandaag ... vanmorgen nog even op visite bij opa en oma van mijn vriend.
Daar zit veel familie van zijn kant, hebben we die allemaal nog even gezien voordat we op vakantie gaan.
Vanmiddag gaan we de cavia's naar hun oppas brengen en daarna nog even bij mijn ouders langs om het adres van de vakantie achter te laten. Gelukkig heb ik net al staan strijken dus dat hoeft gelukkig niet meer.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  GeKKiE za 27 aug 2011 - 20:45

Goeiemorgen!

Ik was 8 uur wakker, heb lekker even de Flair gelezen.
Nu zit ik vanaf 9 uur beneden, beetje internetten en een kinderfilm kijken op ned 3 "Kikkerdril".
Ga om 10 uur douchen, want om 11 uur gaan we naar een verjaardag.
Als het vanmiddag droog is gaan mijn vriend en ik nog even Amsterdam in.
Thuis even eten en vanavond ga ik weer richting Amsterdam met collega's/vriendinnen.
We gaan de musical-sing-a-long op het Museumplein!

Druk dagje dus...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Hoochie za 27 aug 2011 - 21:06

Goeiemorgen

Ik wilde er echt niet uit vanmorgen, maar moet nog heel veel doen vandaag dus ik moest wel Mad

Fijne dag vandaag
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Mida4you za 27 aug 2011 - 21:13

Goedemorgen!

Ik was er ook alweer vroeg bij vanochtend. Dochtertje was om 07.00 uur wakker. Misschien ga ik vanmiddag nog even een tukkie doen :P Verder niks op de planning vandaag. Mijn man vertrekt vanmiddag om 14.00 uur naar Belgie om daar 4 dagen te werken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Lady4 za 27 aug 2011 - 21:21

Goedemorgen!

Weetjewel, ik vind het echt leuk om te lezen (ook op FB) hoe enthousiast jij bent over je werk!

Ik heb uitgeslapen en lig nu nog wat bij te komen in bed. Het regent hier echt verschrikkelijk hard, zo erg hebben wij het de afgelopen weken niet meegemaakt hier.

Ik ga zo douchen en aankleden, studeren, relaxen en op de namiddag komen er een paar vriendinnen voor een wijntje en een hapje eten.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Pompoen za 27 aug 2011 - 21:22

Goedemorgen,

ik heb nog heerlijk in bed liggen dommelen nadat ik om 8.30 u wakker was geworden. Lekker als dat kan.
Mijn man moet werken en het wil niet zo lukken dus die loopt alweer chagrijnig rond te banjeren en te mopperen. Hij was gewend te werken met een hoop sigaretten erbij, maar ja nu is hij gestopt en wil het niet vlotten dus hij heeft het er even erg moeilijk mee. Hij probeert het niet te veel op mij af te reageren, maar echt gezellig is het niet.
Ik geef hem maar een paar extra knuffels en laat hem verder.
Ik ga lekker mijn koffer inpakken, heerlijk omdat al ruim van te voren te doen zodat het lekker op je gemak kan. Ik wil echt proberen om mijn koffer maar half vol te pakken zodat ik nog wat leuke souvenirs mee kan nemen en het bovendien niet te zwaar word. Maar ja, zeulen met een schetsboek en verfspullen en een laptop is sowieso niet licht.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Snack a Jack za 27 aug 2011 - 21:22

Goedemorgen,

Ik was ook vroeg wakker. Wij hebben net ontbeten en zijn nu onderweg naar huis. Verder geen plannen vandaag. Lekker relaxen.

Fijne dag allemaal!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Pandora za 27 aug 2011 - 22:25

Burn schreef:Goedemorgen!

Buuuuh! Nog maar net 4 uur slaap gehad, en alweer klaar wakker!
Wel een super feeste gehad gister!
De avond alleen heeeeeeel raar afgesloten!

Nu worden we natuurlijk heeeeel nieuwsgierig!

Wij waren om 08.30 op, lekker relaxed ontbeten en koffiegedronken. Mijn man is naar wielrentraining en ik ben een beetje aan het huishouden. Misschien vanmiddag nog even een tukkie doen onder de zonnebank want ik ben best nog moe of even winkelen ('t is koopzondag hier in de buurt).
Ook wil ik nog even het eten klaarmaken voor morgen want ik ga uit mijn werk meteen sporten en mijn man moet morgenavond weer weg.

Fijne zondag!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  patjuhhh za 27 aug 2011 - 22:56

Goedemorgen, ben nog brak, gingen vannacht om haf3 slapen, hadden een feestje. En ik kan er niet zo tegen om zo laat te gaan slapen vaak. Nu ben ik net een uurtje op. Ik heb lekker een middagje helemaal niks. Beetje lezen, tv kijken internetten. Heerlijk!! Want moet dadelijk 7 dagen werken, pfffff. Vanavond naar mijn zusje en lekker vroeg naar bed. Fijne zondag allemaal!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:44

Goedenmiddag!

Ik heb al een beetje opgeruimd in huis en al gegeten. Vanmiddag nog even wat opruimen en nog iets in elkaar zetten voor morgen. Voor de rest een lekkere luie zondag. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:51

Goedemiddag allemaal!

Vanmorgen eerst rustig aan gedoucht en gegeten met mijn man. Ik blijf de rest van de dag thuis en dan ga ik Charmed kijken, boek lezen, internetten etc. Een relaxdagje dus. Mijn man gaat overigens zo dadelijk weg naar een verjaardag van mijn zwager. Mijn schoonfamilie is zo groot, dat ik nu gewoon een keer thuis blijf anders kom ik nooit aan mezelf toe. Heb ook flink wat tegenslagen gehad de laatste tijd, dus ben blij even op adem te kunnen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 1:12

Goedemorgen,

Een brakke nacht gehad omdat vriend ziek was, maag, buik, kreunen, steunen, (zeuren).... en daar werd ik ook elke keer wakker van laughcry net samen geluncht, en nu is hij terug naar bed, en zit ik Over de streep te kijken, en even op het forum. ik heb echt knallende hoofdpijn, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Burn zo 28 aug 2011 - 1:19

Pandora schreef:
Burn schreef:Goedemorgen!

Buuuuh! Nog maar net 4 uur slaap gehad, en alweer klaar wakker!
Wel een super feeste gehad gister!
De avond alleen heeeeeeel raar afgesloten!

Nu worden we natuurlijk heeeeel nieuwsgierig!


Hmmm. Ehm.. Ik ga er nog even over nadenken als ik het hier ga plaatsen of niet!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een heel vroeg goedemorgen topic :) Empty Re: Een heel vroeg goedemorgen topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum