DagCafé
+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Net zo roze als je avatar? Heb je een foto? Benieuwd naar je haar!VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VC had je niet pas je haar geverfd??
Ja vorige week, maar het is iets te roze, nu heb ik nieuwe verf
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan altijd even bellen maar denk dat de dokter hier ook niet veel mee kan.
En ik zit hier met een hempje, dun truitje met lange mouwen en blazer aan en heb het ijskoud. Denk dat ik zo toch de verwarming maar aan ga zetten.
En ik zit hier met een hempje, dun truitje met lange mouwen en blazer aan en heb het ijskoud. Denk dat ik zo toch de verwarming maar aan ga zetten.
Gast- Gast
Ooh oke VC ik dacht al wordt ik nou gek
Maura> jeetje heftig. Goed dat je vandaag nog gaat. Als dat zo uit het niets is...eng bah :S
Maura> jeetje heftig. Goed dat je vandaag nog gaat. Als dat zo uit het niets is...eng bah :S
Gast- Gast
Zo... ik heb lekker geluncht. Kan er weer even tegen aan.
Het is echt koud.. Zag vanmorgen dat het ook bij ons in huis maar 18 graden was.
Het is echt koud.. Zag vanmorgen dat het ook bij ons in huis maar 18 graden was.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
ow dat ziet er niet best uit maura!.
nou ik ga weer aan het werk. Doei!
nou ik ga weer aan het werk. Doei!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb gewoon de kachel aan hier.
Maar goed, mijn jongens zijn ook niet lekker en verkouden, dus hou ze liever lekker warm in de woonkamer overdag ipv boven op de koude slaapkamer.
Maar goed, mijn jongens zijn ook niet lekker en verkouden, dus hou ze liever lekker warm in de woonkamer overdag ipv boven op de koude slaapkamer.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Net zo roze als je avatar? Heb je een foto? Benieuwd naar je haar!VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VC had je niet pas je haar geverfd??
Ja vorige week, maar het is iets te roze, nu heb ik nieuwe verf
Nee, het is niet zo roze als m'n avatar, het is zwart en de uitgroei en dan nog een centimeter of vijf roze
Best saai dus, maar ik denk dat ik het morgen weer ga verven en eerst nog een keer ontkleuren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
PM: voor je jongens!
VC: succes met ontkleuren en verven dan Hoe werkt dat ontkleuren eigenlijk?
VC: succes met ontkleuren en verven dan Hoe werkt dat ontkleuren eigenlijk?
Ga mijn haar ook weer eens verven, is zo saai, mijn eigen kleur!
En moet ook nodig naar de kapper, is bijna 4 maanden geleden...
En moet ook nodig naar de kapper, is bijna 4 maanden geleden...
Gast- Gast
Thnx Sjaan, het is echt zielig!
Heb je de mini- meeting foto met Jordana, Maple en Alex gezien?
Heb je de mini- meeting foto met Jordana, Maple en Alex gezien?
Gast- Gast
PM, nee niet gezien, waar kan ik hem vinden? Las wel op fb dat Maple bij je was geweest (gister??)
Gister heeft een vriendin van me mijn haar geknipt, is echt veel mooier nu, ook al is er alleen een stukje af aan de achterkant.
Ontkleuren is niet moeilijk. Je koopt blondeerpoeder en waterstofperoxide en dat meng je met elkaar en dan smeer je het in je haar. Ik meng het ook nog met shampoo, dat is minder schadelijk voor je haar
Ontkleuren is niet moeilijk. Je koopt blondeerpoeder en waterstofperoxide en dat meng je met elkaar en dan smeer je het in je haar. Ik meng het ook nog met shampoo, dat is minder schadelijk voor je haar
Fototopic!Sjaantje schreef:PM, nee niet gezien, waar kan ik hem vinden? Las wel op fb dat Maple bij je was geweest (gister??)
Gast- Gast
Is het dan ook echt wit/ kleurloos daarna?VeryCherry schreef:Gister heeft een vriendin van me mijn haar geknipt, is echt veel mooier nu, ook al is er alleen een stukje af aan de achterkant.
Gast- Gast
Ok, en dan verdwijnt alle verf uit je haar en heb je weer je eigen kleurtje, dus?
Edit: of wit/kleurloos? Lijkt me ook wel logisch nu ik PM's vraag lees...
PM, ik ga m even zoeken!
Edit: of wit/kleurloos? Lijkt me ook wel logisch nu ik PM's vraag lees...
PM, ik ga m even zoeken!
Datgene wat het dichtst bij je haarwortels zit, wordt spierwit en dan krijg je een verloop van geel/oranje/bruin. Errug charmant, weet ook niet hoe snel ik er dan weer een kleurtje in moet gooien
Je bleekt echt de kleur uit je haar inderdaad
Zo ik ben gedoucht. En maak me nu druk om mijn blauwe of paarse vlek. Om twee uur kan ik bellen. Dus misschien dat het gewoon niets is, maar dan weet ik het zeker.
Gast- Gast
Van mijn lappenmandhaar als ik het heb ontkleurd? Oh, daar wil ik best een foto van maken hoor
Ben wel benieuwd haha! Lijkt me er echt maf uitzien en snap dat je er dan a.s.a.p. een verfje in wilt gooienVeryCherry schreef:Van mijn lappenmandhaar als ik het heb ontkleurd? Oh, daar wil ik best een foto van maken hoor
PM, wat een superleuke foto!!
Morgen om 16.30u toch naar de dokter. De assistent vertrouwde het toch niet. Vooral niet omdat dit pas na een week is ontstaan, een week nadat ik last had van mijn oog.
Zo, nu ga ik maar even naar de winkel. Wellicht dat ik de roddel in de wereld kan helpen dat mijn niet bestaande echtgenoot me in elkaar slaat en hoe ik dat dan weer heb verdiend.
Zo, nu ga ik maar even naar de winkel. Wellicht dat ik de roddel in de wereld kan helpen dat mijn niet bestaande echtgenoot me in elkaar slaat en hoe ik dat dan weer heb verdiend.
Gast- Gast
Ik zeg: oversized zonnebril op!!!!Maura schreef:Morgen om 16.30u toch naar de dokter. De assistent vertrouwde het toch niet. Vooral niet omdat dit pas na een week is ontstaan, een week nadat ik last had van mijn oog.
haha ik heb het ook eens ooit ontkleurd en er een nieuw kleurtje ingegooid (had toen zwart haar) maar het zag er niet uit, de verf had niet goed gepakt dus had echt oranje, viesgeel, viesbruin gekleurd haar.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: