Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 10:47

Toet, het gaat zoals het gaat. Eigenlijk ronduit kut. Ik zit in een enorme dip en ik kom er niet uit. De batterij van mijn weegschaal is leeg en nu durf ik niet meer te eten, omdat ik dus niet weet hoeveel ik aankom als ik (te)veel eet. En het ging juist zo goed. Ik weet wel dat ik het wegen moet laten, maar zo abrupt door een lege batterij trek ik geloof ik even niet. En daarbij hebben we financiële crisis, hebben we moeten besluiten om A. van het kinderdagverblijf te halen waar ze het zo naar haar zin heeft en krijg ik waarschijnlijk die leuke baan niet omdat ik zo nodig therapie heb op maandag en straks 4 dagen in de week. Kutzooi. Kutleven. Soms haat ik mezelf.

Niet quoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB ma 29 aug 2011 - 10:55

Koop je m orgen een nieuwe batterij. Gewoon aanhouden wat je anders ook eet.

Jammer als je die baan niet zou kunnen krijgen. Als je wel aangenomen word dan kan A. toch gewoon blijven.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 10:56

Alex hug Kop op meid, overal valt wel een mouw aan te passen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 10:59

Lex: hug nog even voor ik echt ga slapen. Ben te moe om iets zinnigs te zeggen maar ik vind het rot te lezen dat je je zo voelt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet ma 29 aug 2011 - 11:01

Oke Maura, dat is inderdaad wel een mooi gewicht dan, ik wist niet dat jij zo klein was! Ik ben zelf 1.65 en weeg 58 kilo, vind mezelf nét 3/4 kilo te zwaar.

Alex, wat rot om te lezen dat het kut gaat, want het ging inderdaad juist zo goed. Ik hoop dat je snel weer uit deze dip komt! Ga maar gauw een nieuwe batterij voor je weegschaal halen. Maar idd, dat zo iets 'kleins' jouw leven weer even overhoop gooit is erg vervelend. Hoe gaat de therapie verder? Kan de therapie niet op een andere dag? Zodat je die baan wel kan krijgen? Of is het echt met het oog op de toekomst, omdat je straks 4 dagen therapie hebt?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:04

toetje_ schreef:Oke Maura, dat is inderdaad wel een mooi gewicht dan, ik wist niet dat jij zo klein was! Ik ben zelf 1.65 en weeg 58 kilo, vind mezelf nét 3/4 kilo te zwaar.

Ik ben echt een kleintje. En nu dus een klein dikkertje. Al zie ik er met mijn lengte al snel uit als een dik troetelbeertje. Very Happy

Alex: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:04

Ik ben echt een complete sukkel met rekenen hoor (daarbij heb ik hoofdpijn), maar hoeveel weeg je nu Maura? Ik ben ook een ukje, 1,65 en weeg 75 kilo. Ik ben nu 5 kilo kwijt en wil er nog 10, naar de 65. Elkaar motiveren?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:07

Zie mijn ticker. Momenteel zit ik op de 71 kg. smile

En ja, laten we dat doen. Misschien wel handig? Hoe gaan we elkaar online motiveren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:09

Goed man, ik vind 't onwijs goed dat je er voor gaat smile

Geen idee hoe we elkaar kunnen motiveren. Ik merk in dat soort afvaltopics altijd dat ik me veel te veel moet verantwoorden, en me dan schuldig voel als ik dan zondig. En dat vind ik dan juist niet zo leuk. Dus weet nog niet wat echt werkt via 't forum.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:11

Ik weet dat ik vier dagen per week therapie moet gaan volgen vanaf eind dit jaar. Daarbij vind ik het nu fijn om A een paar dagen naar het kdv te brengen zodat ik even tijd voor mezelf heb. Ik weet niet of ik het trek als ze ineens weer elke dag bij me is. Het is pas vanaf november dus ik heb nog even om er aan te wennen, maar ik vind het gewoon zo stom dat ze eraf moet. Sowieso omdat ik eventuele problemen met de Belastingdienst wil voorkomen (ik werk niet, maar krijg wel kinderopvangtoeslag). En ik vind het stom dat ik me druk maak over een stomme batterij in een nog stommere weegschaal terwijl er andere mensen zijn die echte problemen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB ma 29 aug 2011 - 11:11

Lengte en gewicht komen niet altijd overeen hoor. Iemand kan dunner dan jou zijn maar zwaarder.
Wat denk je van borsten, die wegen ook wat, iemand zijn bouw. Je kunt en hoeft niet altijd op streefgewicht, dat kan soms niet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:12

ExpressoB schreef:Lengte en gewicht komen niet altijd overeen hoor. Iemand kan dunner dan jou zijn maar zwaarder.
Wat denk je van borsten, die wegen ook wat, iemand zijn bouw. Je kunt en hoeft niet altijd op streefgewicht, dat kan soms niet.

Klopt als een bus. Alleen weten Maura en ik volgens mij wel hoe ons lichaam was op dat streefgewicht. Datzelde gewicht had ik twee jaar geleden nog, dus dat móet te doen zijn, zou je zeggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:17

Inderdaad Joy. Het is moeilijk om elkaar te motiveren en ik geloof dat als de motivatie er een dag bij de ander niet is, deze ook niet door een paar zoete woorden kan worden vastgehouden.

Persoonlijk zou ik graag teruggaan naar een gewicht dat niet meer gezond is bij mijn leeftijd. Ik geloof dat ik met 52 kg op een normaal en gezond gewicht zit, omdat ik dit ook woog toen ik 24 jaar was. Wat dan weer inhoudt dat ik op dat moment volwassen was.

Ik ga er ditmaal echt voor. De reden hiervoor is dat ik op dit moment slechts een spijkerrok, drie shirtjes en vest heb in mijn eigen maat. Wat dus inhoudt dat ik altijd in hetzelfde loop, omdat de kleding die ik leuk vind, wil dragen, niet voor mijn figuur is. Worstenbroodje op poten, haha. En in plaats van continu te klagen en mezelf zielig vinden, moet ik er nu gewoon voor gaan. Zodat ik niet gelukkiger word (want dat ben ik best wel), maar wel gelukkig ben met alles wat ik dan weer aankan. smile


Laatst aangepast door Maura op ma 29 aug 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB ma 29 aug 2011 - 11:18

Je lichaam verandert(naar mate je ouder word) en dat kun je dan niet meer terug draaien. Ik vind mijn figuur ook steeds verder achteruit gaan.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:19

ExpressoB schreef:Je lichaam verandert(naar mate je ouder word) en dat kun je dan niet meer terug draaien. Ik vind mijn figuur ook steeds verder achteruit gaan.

Klopt, het is in de laatste jaren sowieso veranderd maar was wel altijd tussen de 60 en 65 kilo. Dit komt doordat ik vorig jaar in Cambridge 2x per dag warm at en veel snackte. Heb 't er echt zelf aangegeten. Dus dat moet er wel weer af kunnen. Naar de 55 kan ik niet meer, dat is niet realistisch, naar 65 wel. Dan heb ik maat 38.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:21

Ben ik de enige die mijn lichaam niet heeft zien veranderen?

Edit: Alleen van maat 34 naar 42...


Laatst aangepast door Maura op ma 29 aug 2011 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 11:21

Maura, herkenbaar van zo weinig kleren hebben. Ik vind het ook zo deprimerend om kleding te passen in een winkel en niets staat leuk meer. Maar 't gaat gelukkig al beter. En 't belangrijkste is dat ik m'n kinnetje terugkrijg, ipv onderkin na onderkin.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:23

Joy, daarom heb ik dus een bloedhekel aan winkelen. Ik ga ook nooit meer voor kleding. Als ik wat wil hebben, dan bestel ik het wel online. Terwijl ik voorheen toch echt een modepopje was en het heerlijk vond om kleding te passen en mee te nemen naar huis. Het enige voordeel van niet wekelijks winkelen is wel een beter banksaldo. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 12:04

Ik ga nog even een sigaretje roken en dan slapen. Oogjes vallen al bijna dicht. Slaap lekker iedereen! Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack ma 29 aug 2011 - 19:46

Goedemorgen!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 19:49

Goedemorgen snack a jack! Wat ga jij vandaag doen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 19:50

Goedemorgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack ma 29 aug 2011 - 19:53

Ik ga vandaag de hele dag werken. Hoop wel dat het wat drukker wordt dan gisteren..

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 19:55

Heej goeiemorgen. Heb niet echt plannen vandaag smile

Alex heb je een pm gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 19:57

Ik heb ook niet echt plannen, vanavond naar de Admin voor wat forumdingetjes, da's gezellig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum