DagCafé
+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ja ik ben op zich nog niet moe en wil best nog even met je blijven kletsen, maar ik heb ook keelpijn en morgenochtend om 11.20 rijles, maar geen wekker want m'n telefoon is kapot. Dus moet ik er op gokken dat ik voor die tijd wakker wordt. Wat wel lukt,mits ik niet AL te laat ga slapen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, dat snap ik. Ik zou dat niet eens aandurven. Moet wel zeker weten dat ik eventueel word gewekt. Ik heb alleen vakantie en hoef nog niet zonodig. Heb morgen ook geen verplichtingen verder. Gelukkig.
Wel goed dat je weer bent begonnen met lessen!
Wel goed dat je weer bent begonnen met lessen!
Gast- Gast
Ja ik heb er zin in maar vind 't ook heel eng!
Lekker dat je geen verplichtingen hebt. Ik alleen rijles, UWV bellen en seks met vriendje Muhaha. oh ja, en een lekker maaltje voor 'm koken.
Lekker dat je geen verplichtingen hebt. Ik alleen rijles, UWV bellen en seks met vriendje Muhaha. oh ja, en een lekker maaltje voor 'm koken.
Marin- Lady Post-a-lot
Weer die seks he. Ik heb geen vriendje. Dus ik heb NIETS op de planning staan. Weer jaloers.
Gast- Gast
JA, in your face, HA.
Nee hoor sorry ik ben niet zo gemeen, echt niet.
Nee hoor sorry ik ben niet zo gemeen, echt niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Zie trouwens je ticker. Wow ga je echt zo veel afvallen? Hoe ga je dat doen? Super goed!
Ik ben er 5 kwijt, nog 10 te gaan! Een dik vriendje hebben is wel prettig want ik voel me al zo petite bij hem, maar ik wil weer écht petite zijn!
Ik ben er 5 kwijt, nog 10 te gaan! Een dik vriendje hebben is wel prettig want ik voel me al zo petite bij hem, maar ik wil weer écht petite zijn!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Zie trouwens je ticker. Wow ga je echt zo veel afvallen? Hoe ga je dat doen? Super goed!
Ik heb jouw vriend gezien. Want ik kan sommige dingen via Facebook wel zien. Beter beveiligen hoor. Maar ik vind het een leuke man en jullie een leuk stel.
En hoe ik het ga doen? Minder grote porties, gestructureerd eten en veel wandelen.
Gast- Gast
Huh wat kan je precies wel zien en wat niet? Want al mijn foto's heb ik of voor vrienden of voor vrienden van vrienden. Dat laatste vind ik niet zo erg, maar heb je 't op die manier kunnen zien dan? En wat heb je gezien? Ik heb dat soort dingen expres niet op echt openbaar staan.
En thanks voor het compliment. We passen echt heel erg goed bij elkaar.
En thanks voor het compliment. We passen echt heel erg goed bij elkaar.
Marin- Lady Post-a-lot
Offe, voeg me gewoon toe anders!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja wil je voordat je me toevoegt nog even kijken wat je wel en niet ziet aan foto's? Informatie over me vind ik niet zo erg, maar foto's zijn wel handig om te weten. In principe moeten alleen vrienden of vrienden van vrienden dat kunnen zien. Je weet m'n naam toch?
Marin- Lady Post-a-lot
Je hebt voor mij, als niet vriendje, 1386 foto's online staan. Ik kan zien wat jouw interesses zien, maar niet met wie je bv praat online. En ik zie wie jouw vriendje is.
Gast- Gast
Kan je al die foto's ook bekijken?
Dat je ziet wie m'n vriendje is, is alleen maar prima. Dat mag de hele wereld weten. Krijg ik ook geen enge mannen berichtjes
Verder is precies de bedoeling dat je dat ziet wat je ziet, dus dat is mooi, dat werkt.
Dat je ziet wie m'n vriendje is, is alleen maar prima. Dat mag de hele wereld weten. Krijg ik ook geen enge mannen berichtjes
Verder is precies de bedoeling dat je dat ziet wat je ziet, dus dat is mooi, dat werkt.
Marin- Lady Post-a-lot
Alle foto's. Dat heb ik net voor de zekerheid maar even gedaan. Op wat albums geklikt en ik zag ze allemaal.
Gast- Gast
Hmm dat is dan weer NIET te bedoeling. Nou ja kijk ik morgen wel naar. Bedankt voor het waarschuwen! Ik zal je nu toevoegen. Toch wel handig, zo'n proef even
Marin- Lady Post-a-lot
Oh trouwens dat was WEL de bedoeling, want je bent een mutual friend. Dus dan mocht het wel. Nee, dan staat ie prima zo.
Marin- Lady Post-a-lot
Ah, natuurlijk. Want nu ik vriend ben, zie ik opeens nieuwe foto's.
Even een complimentje mijnerzijds, je ziet er weer goed uit meis!
Even een complimentje mijnerzijds, je ziet er weer goed uit meis!
Gast- Gast
Ah super thanks! Ik voel me ook echt goed! Nu nog die kilo's and I'm hot again
Ik ga nu slapen, leuk om je op FB te hebben, maar je mag wel wat actiever worden hahaha.
Ik ga nu slapen, leuk om je op FB te hebben, maar je mag wel wat actiever worden hahaha.
Marin- Lady Post-a-lot
Jij ook slaap lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
Goeiemorgen!!
Ik heb hoofdpijn en mijn oren zitten half dicht... Zo maar ff douchen
Ik heb hoofdpijn en mijn oren zitten half dicht... Zo maar ff douchen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn klieren enzo zijn alleen maar erger opgezet.
De krentenbaard trekt wel weg.
Ik moet om 9.50 weer bij de dokter zijn om te kijken of ik een andere antibiotica kuur moet.
Mijn klieren enzo zijn alleen maar erger opgezet.
De krentenbaard trekt wel weg.
Ik moet om 9.50 weer bij de dokter zijn om te kijken of ik een andere antibiotica kuur moet.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: