DagCafé
+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Huh sluiten ze nu al?? Maar gelukkig dat ze gestopt zijn...noodweer is dan weer minder
Gast- Gast
OMG, ik moet opbiechten dat ik vanmorgen heb ontbeten met boterkoek, toen 2 boterhammen met selderie salade en pindakaas, toen een halve bus pringles, toen een negerzoen en toen zo'n milka chocolade ei met vulling. What's wrong with me?! Moest het even kwijt, ik schaam me rot.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Huh sluiten ze nu al?? Maar gelukkig dat ze gestopt zijn...noodweer is dan weer minder
Om vier uur moet de markt hier sluiten, dus het Shantykoor ook. Verdikkeme, om 16.05u begint het hier noodweer te worden. Dus ik doe even de vitrage en balkondeur open om te kijken hoe erg het is, zit de buurman mooi op zijn stoeltje naar buiten te kijken. Dus ik:"Jij zit er ook mooi bij". Hij:"Ja, zit te wachten tot de tent omhoog vliegt".
Hij loopt even naar binnen, waarschijnlijk om een nieuw drankje te pakken, kijk ik naar beneden.... Heb ik mijn rok nooit dichtgeknoopt.... En mijn lange shirt zat bij mijn rok in.....
Gast- Gast
Haha wel lief van jullie om dat te zeggen, maar ik voel me wel een domme vreetzak. Kan ook niet stoppen, grrrr.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Whaha lekkere actie Maura
Ik zei toch al dat ik een luie donder ben. Ik was even naar het toilet geweest en ik zou daarna toch niets doen, dus gewoon even met knoopjes los op de bank.... Loop ik zo maar naar buiten.... En het is ook niet dat de rok te klein is, want hij is een maat te groot, maar ehmz.... Ja... Hij zakte niet van mijn kont af.... ehmz... Ja....
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Whaha lekkere actie Maura
Ik zei toch al dat ik een luie donder ben. Ik was even naar het toilet geweest en ik zou daarna toch niets doen, dus gewoon even met knoopjes los op de bank.... Loop ik zo maar naar buiten.... En het is ook niet dat de rok te klein is, want hij is een maat te groot, maar ehmz.... Ja... Hij zakte niet van mijn kont af.... ehmz... Ja....
whaha I like you Je bent geweldig
Ik ga denk ik bij mijn tartaar ook paprika doen ipv alleen chapignons en ui en dan neem ik geen friet denk ik...ff weer gezond doen
Gast- Gast
Is het alweer bedtijd?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, gewoon tartaar doen! Dat is ook gezond en dan inderdaad heerlijk met ui en champignons.
Zag laatst, op tv, een recept voor gevulde en gezonde paprika. Dat recept moet ik nog zoeken ,maar leek me zo lekker.
Zag laatst, op tv, een recept voor gevulde en gezonde paprika. Dat recept moet ik nog zoeken ,maar leek me zo lekker.
Gast- Gast
Maura schreef:Nee, gewoon tartaar doen! Dat is ook gezond en dan inderdaad heerlijk met ui en champignons.
Oow als je het hebt gevonden wil je het dan ff delen met mij? Ben benieuwd
Reev> nee geen ovenfrietjes, heb niet zo'n zin in.
Gast- Gast
Het is hier hommeles? Vertel?
Uhm TD ik heb een flut dag. M`n vriend zegt een sip-dag, nou het is hetzelfde. Ik ben gewoon sip, heb niet echt ergens zin in, kijk een beetje chaggie de hele dag. Al vanaf het moment dat ik uit bed stapte. En nu wil ik er eigenlijk wel weer in.
Uhm TD ik heb een flut dag. M`n vriend zegt een sip-dag, nou het is hetzelfde. Ik ben gewoon sip, heb niet echt ergens zin in, kijk een beetje chaggie de hele dag. Al vanaf het moment dat ik uit bed stapte. En nu wil ik er eigenlijk wel weer in.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahaha, dacht dat je het weer bedoelde. Het is hier even noodweer geweest in het noorden. Dus vandaar mijn opmerking. Maar niet dus. Je hebt een dipdag. voor jou, ondanks dat je er eigenlijk wel een beetje te stoer voor bent.
Gast- Gast
Hommeles? Niet dat ik weet?
edit: bij Maura wel dus
En aah vervelend zo'n dag. Weet je ook waardoor het komt?
edit: bij Maura wel dus
Laatst aangepast door Theedoosje op za 27 aug 2011 - 3:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha m`n telefoon geeft voor hier ook hommeles weer aan, maar het is hier al de hele dag prachtig, sinds vanmiddag wat bewolking, maar het nare weer wat eraan leek te komen op buienradar is hier helemaal (nog) niet geweest
Ik heb idd een sip-dag. M'n vriend moest ook opeens z`n oom helpen met een tractor, dus die is ook pas 7 uur weer thuis ofzo. Niks aan.
Ik heb idd een sip-dag. M'n vriend moest ook opeens z`n oom helpen met een tractor, dus die is ook pas 7 uur weer thuis ofzo. Niks aan.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee helaas. M'n vriend zei ook al, dan is er toch iets?Theedoosje schreef:Hommeles? Niet dat ik weet?
Uh nee, zo stapte ik vanochtend uit bed haha. Ik kan ook wel lachen enzo, maar ben gewoon sippig.
Eerst chocolade
Rush- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Hommeles? Niet dat ik weet?
Jullie hebben al gehad. Dus pech, jullie GEEN hommeles! Nu was het noorden aan de beurt.
Gast- Gast
Auwauwauw ik heb hoofdpijn... Nu in de trein terug naar huis, net nog ff wat voor de meetong in sept gereserveerd en daarna nog gestarbucked, vanaaf verjaardag... En ik wil naar bed.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: