Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:11

Maura schreef:Als iemand nog wakker genoeg is, zou iemand dan iets voor mij willen lezen? Kan het gewoon hier plaatsen, maar ik haal het wel weer weg.

Kom maar op.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:11

Heb je je wasmachine als eens leeg op 90 graden aangezet, met wat soda en evt keukenazijn erin?

En je filter schongemaakt? Rubber in de deur schoongemaakt, wasmiddelbakje schooengemaakt? Neme ana van wel... maar toch ff vragen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:13

Maple, dat is werkverschaffing. :P




Laatst aangepast door Maura op za 27 aug 2011 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:15

Wat is je bedoeling ermee? Ik vind het leuk dat je de humor erin brengt. Wel zou ik dat zij, mijn vader en moeder.. anders formuleren omdat je het daarvoor alleen over je moeder hebt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:17

Merai schreef:Wat is je bedoeling ermee? Ik vind het leuk dat je de humor erin brengt. Wel zou ik dat zij, mijn vader en moeder.. anders formuleren omdat je het daarvoor alleen over je moeder hebt.

Dat klopt. Het loopt ook gewoon nog niet lekker. Ik zit er al twee dagen mee.

De tekst is fictief en toch ook niet. Ik wil graag mijn leven als laatste jaars twintiger gaan beschrijven op een web-log. Deels echt, deels compleet fictief. De blog, in dit geval, is af, maar het verhaal komt er maar niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:20

Maura schreef:
Merai schreef:Wat is je bedoeling ermee? Ik vind het leuk dat je de humor erin brengt. Wel zou ik dat zij, mijn vader en moeder.. anders formuleren omdat je het daarvoor alleen over je moeder hebt.

Dat klopt. Het loopt ook gewoon nog niet lekker. Ik zit er al twee dagen mee.

De tekst is fictief en toch ook niet. Ik wil graag mijn leven als laatste jaars twintiger gaan beschrijven op een web-log. Deels echt, deels compleet fictief. De blog, in dit geval, is af, maar het verhaal komt er maar niet uit.

Dat lijkt me best lastig te combineren maar het is een leuk idee! Het verhaal hoeft toch ook niet meteen af te zijn? Wat betreft bovenstaande, ik zou gewoon doen: Mijn vader en moeder.. *rest van de zin*
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:23

Het is inderdaad lastig. Voornamelijk omdat ik tijdens het voorstellen echt "indruk" wil maken bij de lezers. Als ik eenmaal de smaak te pakken heb, moet het lukken. Althans, daar ga ik nu vanuit. Ik wil alleen geen Viva-verhaal maken. Humor kan ook op een ander vlak liggen, dan enkel wanneer iemand een complete chaoot is. Ik heb nog wel even tijd, maar ja, moet niet te lang wachten. Anders zet ik het plan in de ijskast tot 2012 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:23

Maura schreef:Het is inderdaad lastig. Voornamelijk omdat ik tijdens het voorstellen echt "indruk" wil maken bij de lezers. Als ik eenmaal de smaak te pakken heb, moet het lukken. Althans, daar ga ik nu vanuit. Ik wil alleen geen Viva-verhaal maken. Humor kan ook op een ander vlak liggen, dan enkel wanneer iemand een complete chaoot is. Ik heb nog wel even tijd, maar ja, moet niet te lang wachten. Anders zet ik het plan in de ijskast tot 2012 :P

Maar een blog is toch ook niet in een keer af? Je kan toch gewoon stukjes schrijven? Desnoods verdeel je het in jaren, de eerste vijf jaar etc.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:27

Nee, dan begrijp je me verkeerd. smile

Allereerst wil ik me voorstellen. En daarbij ook vertellen wat mij de afgelopen 29 jaar heeft bezig gehouden. Om vervolgens wekelijks iets te vertellen. Maar wel dat men in het eerste stukje een beetje doorheeft wie zij is. Niet dat ik begin met:"En toen was ik jarig. Ik werd 29. En de mannen in mijn leven. En mijn vrienden". Nee, in het voorstukje iets weggeven van het leven van de 28 jarige, zeg maar, en dan wanneer ze 29 wordt die mensen meenemen, zodat het alsnog wel te begrijpen is. En begrijpelijk schrijven is voor mij nogal moeilijk, dus mijn lat ligt weer eens extra hoog haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:29

Maura schreef:Nee, dan begrijp je me verkeerd. smile

Allereerst wil ik me voorstellen. En daarbij ook vertellen wat mij de afgelopen 29 jaar heeft bezig gehouden. Om vervolgens wekelijks iets te vertellen. Maar wel dat men in het eerste stukje een beetje doorheeft wie zij is. Niet dat ik begin met:"En toen was ik jarig. Ik werd 29. En de mannen in mijn leven. En mijn vrienden". Nee, in het voorstukje iets weggeven van het leven van de 28 jarige, zeg maar, en dan wanneer ze 29 wordt die mensen meenemen, zodat het alsnog wel te begrijpen is. En begrijpelijk schrijven is voor mij nogal moeilijk, dus mijn lat ligt weer eens extra hoog haha. :P

Haha ja dat zie ik in dit stukje al wel terug :P Ik geloof dat ik het dan inderdaad niet helemaal begrijp maar als het af is wil ik het graag lezen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:31

Hahahaha! Very Happy

Krijg ik net complimenten op het forum dat ik beter te begrijpen ben, snapt Merai me niet. Sad Als het voor mij af is, het begin, dan geef ik je wel de link naar mijn pagina. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:32

Maura schreef:Hahahaha! Very Happy

Krijg ik net complimenten op het forum dat ik beter te begrijpen ben, snapt Merai me niet. Sad Als het voor mij af is, het begin, dan geef ik je wel de link naar mijn pagina. smile

Haha sorry :P Ik vind je hier ook beter te begrijpen dan een tijd geleden maar bovenstaand verhaal is me niet helemaal duidelijk, vooral omdat je zij en ik door elkaar gebruikt. Maar ik zie de link tegemoet!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:33

Ah so. Nee, dan snap ik wat er niet aan te begrijpen is en kan ik dat ook verbeteren. Very Happy Ik leer elke dag. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai za 27 aug 2011 - 12:33

Volgens mij is mijn was klaar dus die ga ik ophangen en dan ga ik lekker slapen! Welterusten en succes met je verhaal!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 12:34

Slaap lekker, Merai!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 19:48

Goeiemorgen!! Wat zijn de plannen voor vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 27 aug 2011 - 19:56

taart eten, cadeautjes uitpakken.. Ooohja! En een kater hebben!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 20:40

Fijn, geniet ervan!! Nouja, niet van die kater dan hè :P

Zo, verslag 1 voor werk is af. Nu nog bijzonderhedenlijsten bijwerken en een presentatie maken. Kan ik het morgenochtend gauw op m'n werk afgooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 20:51

Goedemorgen!

Wij zijn hier gisteravond begonnen aan het vastzetten van kabelgoten tegen het plafond om alle luidspreker kabels in te leggen, dus daar gaan we vandaag mee verder. Hebben we nog wel de hele dag voor nodig denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:00

Haha, zoveel kabels?

Mijn hoofd zit echt supervol van m'n verkoudheid, maar het komt er niet uit, ook niet met m'n neusspray. En ik heb hoofdpijn en zo'n vieze geur in m'n neus zitten en ik wil het eruit hebben Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Tiana za 27 aug 2011 - 21:01

Goedemorgen :-).

De laatste dagen heb ik hier wel wat meegelezen, maar ik zit/zat niet zo lekker in mijn vel dus had er geen behoefte aan om te reageren, maar nu wel weer. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:04

Oh SG, how come? Maar fijn dat het weer beter gaat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Tiana za 27 aug 2011 - 21:06

angel


Laatst aangepast door Stylegirl op za 27 aug 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:08

Ohjee... wil je het kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Tiana za 27 aug 2011 - 21:10

Lief van je, maar heb er al over gesproken en het is nu wel weer wat bezonken. :-)
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum