Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jetje schreef:Puggle: ben inderdaad heel blij dat ik zo snel al terecht kan. Kon eigenlijk nog eerder, maar dat was helaas een dag dat ik naar school moet. Wellicht komt het ook wel omdat ik naar het streekziekenhuis ga en er nog een groot ziekenhuis is (waar muppet zit). Daar zullen de wachtlijsten misschien wel langer zijn.
Muppet: thanks meid. Lief van je. Bedoel je volgende week? Daar ga ik zeker heen! Ben vrij dus dat wordt een leuk dagje met hem.
Ik kon, toen ik belde, al een week later terecht
Ja, volgende week bedoel ik. Ik wil ook graag, maar mijn man houdt er niet van. Misschien gaat hij wel een uurtje mee ofzo
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje, wat fijn dat je zo snel terecht kan meis! Ik begrijp precies je gevoel dat het wel heel definitief voelt, dat gevoel heb ik ook.
Puggle, heb je last van de Clomid, of valt het mee?
Poeh, nog een week en dan ga ik naar de gyn. Ik vind het wel heel erg raar allemaal. Zoals Jetje ook al zei, het voelt zo definitief. Ik had graag gewoon op een 'normale' manier zwanger geworden, zonder dat ik daar medische hulp voor nodig zou hebben. Maar goed, ik had het hier met mijn vriend ook over en hij zei ook dat hij "eisprongopwekkers" niet écht écht medische hulp vind. Nouja, je moet het nog steeds zelf doen zeg maar, je krijgt alleen een eisprong 'cadeau' door pilletjes. Maar het is zo raar, je stelt je het helemaal anders voor als je stopt met de pil, ik heb nooit rekening gehouden met het feit dat het ook wel eens niet zo vanzelfsprekend kan zijn.
Nouja goed, ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en nog steeds geen cyclus, dus het is wel zoals Puggle zegt, het zijn gewoon verloren maanden. Ik weet alleen niet goed hoe het hier bij mij zal zijn bij de gynaecoloog, of ze hier dezelfde 'methode' hanteren zeg maar zoals bij jullie (Muppet en Puggle). Misschien zegt mijn gyn wel iets helemaal anders.
Aaargh, ik moet gewoon stoppen met zoveel na te denken en het gewoon op me af laten komen, maar ik vind het zo raar/moeilijk. Haha oh sorry voor mijn geklaag hoor!
Puggle, heb je last van de Clomid, of valt het mee?
Poeh, nog een week en dan ga ik naar de gyn. Ik vind het wel heel erg raar allemaal. Zoals Jetje ook al zei, het voelt zo definitief. Ik had graag gewoon op een 'normale' manier zwanger geworden, zonder dat ik daar medische hulp voor nodig zou hebben. Maar goed, ik had het hier met mijn vriend ook over en hij zei ook dat hij "eisprongopwekkers" niet écht écht medische hulp vind. Nouja, je moet het nog steeds zelf doen zeg maar, je krijgt alleen een eisprong 'cadeau' door pilletjes. Maar het is zo raar, je stelt je het helemaal anders voor als je stopt met de pil, ik heb nooit rekening gehouden met het feit dat het ook wel eens niet zo vanzelfsprekend kan zijn.
Nouja goed, ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en nog steeds geen cyclus, dus het is wel zoals Puggle zegt, het zijn gewoon verloren maanden. Ik weet alleen niet goed hoe het hier bij mij zal zijn bij de gynaecoloog, of ze hier dezelfde 'methode' hanteren zeg maar zoals bij jullie (Muppet en Puggle). Misschien zegt mijn gyn wel iets helemaal anders.
Aaargh, ik moet gewoon stoppen met zoveel na te denken en het gewoon op me af laten komen, maar ik vind het zo raar/moeilijk. Haha oh sorry voor mijn geklaag hoor!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Lieve Alyssa, je klaagt helemaal niet. Het is gewoon een stap verder en het is omschakelen. Tuurlijk willen we het liefst dat het zonder hulp kan, maar lukt dat niet heb je gewoon wat hulp nodig. Maar komt allemaal wel goed
@ Jetje, wat fijn dat je huisarts zo snel door pakt!!
Verder gaan wij een jong poesje nemen Ik wou het al heel lang. En vanaf dat ik klein was tot mijn 22ste ook met een kat opgegroeid. Mijn man twijfelde nog maar hij is overstag.. Jeeuhh!!
Verder gaan wij een jong poesje nemen Ik wou het al heel lang. En vanaf dat ik klein was tot mijn 22ste ook met een kat opgegroeid. Mijn man twijfelde nog maar hij is overstag.. Jeeuhh!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Lieve Alyssa, je klaagt helemaal niet. Het is gewoon een stap verder en het is omschakelen. Tuurlijk willen we het liefst dat het zonder hulp kan, maar lukt dat niet heb je gewoon wat hulp nodig. Maar komt allemaal wel goed
Leuk!!
En Alyssa, inderdaad, je zeurt niet. En al deed je het wel, dat mag best...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Lieve Alyssa, je klaagt helemaal niet. Het is gewoon een stap verder en het is omschakelen. Tuurlijk willen we het liefst dat het zonder hulp kan, maar lukt dat niet heb je gewoon wat hulp nodig. Maar komt allemaal wel goed
Leuk!!
En Alyssa, inderdaad, je zeurt niet. En al deed je het wel, dat mag best...
Helemaal eens met muppet!
Leuk dat jullie een katje gaan nemen weet je al hoe je hem wil noemen?
Gast- Gast
Wat zijn jullie toch lieverds he
Amber, wat leuk dat jullie een poesje gaan namen. Poesjes zijn zooo leuk
Amber, wat leuk dat jullie een poesje gaan namen. Poesjes zijn zooo leuk
Alyssa- Prater
Het gaat ook goed komen hoor bij jou! Het is erg jammer dat het anders loopt, maar met een beetje hulp komt het toch allemaal goed! Probeer je niet te druk te maken, ook al is dat moeilijk
Gast- Gast
weegschaal, ja mijn vriend voelt zich al een stuk beter. de koorst was gister weg(37,3), maarja dat is voor mn eitje net te laat ben ik bang. ach we proberen te nog ff, we zien wel.
jetje, wel goed dat de huisarts gelijk doorpakt. kan me voorstellen dat het nu wel definitief is, maar ja langer wachten helpt hoogst waarschijnlijk toch niet. succes alvast.
amber, wat leuk een klein poesje!
Alyssa, je klaagt zeker niet. Je blijft nog best positief na 8 maanden wachten en onzekerheid.
happy, ik zou denk ik die test ook niet gedaan hebben. Wat als er uit komt dat je kindje misschien het syndroom van down heeft of iets anders. dan heb je de keuze of je het kindje wilt houden of niet. dat lijkt me zo verschikkelijk. En als er iets mis is kunnen ze het soms ook zien met de 20 weken echo, dan heb je ook nog 20 weken dat je je mentaal een beetje kan voorbereiden, in hoe verre dat kan natuurlijk. heb je al een definitieve keuze gamaakt of je het wilt laten doen of niet?
jetje, wel goed dat de huisarts gelijk doorpakt. kan me voorstellen dat het nu wel definitief is, maar ja langer wachten helpt hoogst waarschijnlijk toch niet. succes alvast.
amber, wat leuk een klein poesje!
Alyssa, je klaagt zeker niet. Je blijft nog best positief na 8 maanden wachten en onzekerheid.
happy, ik zou denk ik die test ook niet gedaan hebben. Wat als er uit komt dat je kindje misschien het syndroom van down heeft of iets anders. dan heb je de keuze of je het kindje wilt houden of niet. dat lijkt me zo verschikkelijk. En als er iets mis is kunnen ze het soms ook zien met de 20 weken echo, dan heb je ook nog 20 weken dat je je mentaal een beetje kan voorbereiden, in hoe verre dat kan natuurlijk. heb je al een definitieve keuze gamaakt of je het wilt laten doen of niet?
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Happy: Wat fijn dat je een stukje gerust gesteld bent!
Alyssa: Je klaagt helemaal niet!! En al was het wel zo, daar is dit forum toch ook een beetje voor...
Jetje: Fijn dat je huisarts zo doorpakt! Kan me voorstellen dat het wel heel definitief is zo, maar je bent wel gelijk op de goede plek zo.
Amber: Leuk!! Ik zou ook wel een katje willen, maar mijn man heeft een hekel aan katten...
Alyssa: Je klaagt helemaal niet!! En al was het wel zo, daar is dit forum toch ook een beetje voor...
Jetje: Fijn dat je huisarts zo doorpakt! Kan me voorstellen dat het wel heel definitief is zo, maar je bent wel gelijk op de goede plek zo.
Amber: Leuk!! Ik zou ook wel een katje willen, maar mijn man heeft een hekel aan katten...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Meiden wee staan op pagina 2, dat kan toch eigenlijk niet...
Hebben jullie nog weekend plannen?
Hebben jullie nog weekend plannen?
Muppetje- Ratel
Nee dat kan idd niet nee ik ben nu nog werken tot 9 uur. En morgen werken. ' savonds gaan we riseken met vrienden en zondagavond ga ik naar de bios! Naar crazy stupid love en jij?
Gast- Gast
Klinkt leuk puggle!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Als ik me ertoe kan zetten ga ik morgen weer eens sporten. En zondag ga ik met mijn schoonzus en schoonmoeder naar de zwarte markt
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Jazzlyn schreef:Klinkt leuk puggle!
Hoe gaat het met jou?
Het gaat, ik lig op de bank.. Proberen om niet te spugen haha Maar wel een mooie echo gehad vandaag, hartje gezien en gehoord. Dus dat maakt veel goed
Met puggletje ook alles goed?
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn, wat gaaf dat je een mooie echo hebt gehad en dat je het harte hebt zien en horen kloppen. lijkt me heel bijzonder.
Wel balen dat je je nog steeds niet beter voelt. was het bij je eerste zwangerschap met 12 weken over? of iig minder?
Nou ik ga het weekend niet veel leuks doen. Mijn vriend moet overdag werken en ik heb late diensten. dus ja, dat wordt maar een beetje huishouden en natuurlijk computeren , dat is bijna nog het leukste van het weekend, hihi, nouja werken is ook wel echt leuk.
Wel balen dat je je nog steeds niet beter voelt. was het bij je eerste zwangerschap met 12 weken over? of iig minder?
Nou ik ga het weekend niet veel leuks doen. Mijn vriend moet overdag werken en ik heb late diensten. dus ja, dat wordt maar een beetje huishouden en natuurlijk computeren , dat is bijna nog het leukste van het weekend, hihi, nouja werken is ook wel echt leuk.
S@nneke- Fluisteraar
Ik heb trouwens echt niet het idee dat de 100mg nou veel beter werkt dan de 50. Nog geen positieve tet te bekennen, dus mn ei gaat niet eerder springen, zoals ze wel willen.
Mijn man gaat maandag even bellen of ik dan wel dinsdag moet prikken. Hij werkt niet op maandag en op de tijden dat je kan bellen gaat het mij zelf ivm afspraken opwerk niet lukken.
Mijn man gaat maandag even bellen of ik dan wel dinsdag moet prikken. Hij werkt niet op maandag en op de tijden dat je kan bellen gaat het mij zelf ivm afspraken opwerk niet lukken.
Muppetje- Ratel
Muppetje, Heb je ook niet meer bijwerkingen? Hoeveel dagen van te voren beginnen de ovulaitietesten te verkleuren. Heeft de clomid onvoldoende resultaat gehad als je pas over 4 dagen je ovulatie hebt? Ik hoop dat je snel je eisprong hebt. De vorige ronde heb je iig wel een mooie cyclus gehad, dus dan zal je nu toch ook wel een mooie cyclus hebben. Het zou inderdaad wel jammer zijn als je cyclus er niet korter van wordt.
S@nneke- Fluisteraar
Je cylcus hoeft niet korter te worden met hogere dosis, hier in ieder geval niet..!
Jazzlyn- Prater
Muppetje, jammer dat je nog steeds geen positieve ovulatietest in handen hebt . Ben benieuwd naar je cyclus deze keer!
Jazz, fijn van je echo!
Hier niet echt plannen dit weekend, hoe saai!
Jazz, fijn van je echo!
Hier niet echt plannen dit weekend, hoe saai!
Alyssa- Prater
Wat leuk een poesje Amber! Lief Vind het zo leuk een huisdier! Was het van huis uit altijd gewend maar mijn vriend wil niet.. Wanneer krijgen jullie m?
Leuk de zwarte markt muppetje! Altijd leuk om even te slenteren
Jazzlyn ben je weer erg misselijk? Vervelend zeg! Wel erg fijn dat je je kleintje hebt gezien en gehoord!
Wij gaan de combinatie test niet doen. De uitslag is namelijk niet helemaal betrouwbaar als je zo jong bent.
Dus heb ik maar een afspraak gemaakt voor een echo. 27 oktober mag ik! Nog eventjes geduld.. Maar dat gaat wel lukken!
Ik heb verder niet echt plannen voor het weekend. Ben lekker vrij en we zien wel! Niets moet alles mag
Nu op de bank voor The Voice of Holland!
Leuk de zwarte markt muppetje! Altijd leuk om even te slenteren
Jazzlyn ben je weer erg misselijk? Vervelend zeg! Wel erg fijn dat je je kleintje hebt gezien en gehoord!
Wij gaan de combinatie test niet doen. De uitslag is namelijk niet helemaal betrouwbaar als je zo jong bent.
Dus heb ik maar een afspraak gemaakt voor een echo. 27 oktober mag ik! Nog eventjes geduld.. Maar dat gaat wel lukken!
Ik heb verder niet echt plannen voor het weekend. Ben lekker vrij en we zien wel! Niets moet alles mag
Nu op de bank voor The Voice of Holland!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hoe oud ben jij eigenlijk Happy?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Jazzlyn schreef:Je cylcus hoeft niet korter te worden met hogere dosis, hier in ieder geval niet..!
Dat is volgens mij wel wat de gyn wilde, moet ook weer op dag 21 bloed prikken...
Muppetje- Ratel
@ Jetje; Fijn zo’n huisarts, laat je tenminste niet nog langer wachten.
@ Alyssa; Ik vind het zeker geen geklaag. Kan mee voorstellen dat het moeilijk is, al die onzekerheid. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
@ Amber; Leuk een poesje. De mijne is meer een hondenmens, dus dan wordt het allebei niet.
@ S@nneke; Je weet het nooit, misschien zat er wel een snelle bij ;-)
@ Muppetje; Hoop dat je snel een eisprong krijgt!
Ik moet werken dit weekend. Ga tussen mijn vroege en late dienst op en neer naar mijn hometown, naar een verjaardag en even op familiebezoek.
@ Alyssa; Ik vind het zeker geen geklaag. Kan mee voorstellen dat het moeilijk is, al die onzekerheid. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
@ Amber; Leuk een poesje. De mijne is meer een hondenmens, dus dan wordt het allebei niet.
@ S@nneke; Je weet het nooit, misschien zat er wel een snelle bij ;-)
@ Muppetje; Hoop dat je snel een eisprong krijgt!
Ik moet werken dit weekend. Ga tussen mijn vroege en late dienst op en neer naar mijn hometown, naar een verjaardag en even op familiebezoek.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: