Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Nou mensen ik kan het gelijk ontkrachten..
Zaad & Koorts zijn geen vrienden maar vaak als de koorts zakt en de man komt daarna klaar dan is het eerste 'kwakje' niet de beste zaad maar koorts beinvloed niet dusdanig dat het niet kan bevruchten.. daarbij.. koorts tast geen cellen aan in de balzak het genetisch materiaal in een zaadcel is intact..
Alsdus mijn arts.. ik heb deze vraag afgelopen vrijdag aan hem gesteld aangezien mijn man een knieoperatie moet ondergaan wat infectiegevaar (=kans op koorts) kan geven waardoor het zaad beinvloed KAN worden..
Zaad & Koorts zijn geen vrienden maar vaak als de koorts zakt en de man komt daarna klaar dan is het eerste 'kwakje' niet de beste zaad maar koorts beinvloed niet dusdanig dat het niet kan bevruchten.. daarbij.. koorts tast geen cellen aan in de balzak het genetisch materiaal in een zaadcel is intact..
Alsdus mijn arts.. ik heb deze vraag afgelopen vrijdag aan hem gesteld aangezien mijn man een knieoperatie moet ondergaan wat infectiegevaar (=kans op koorts) kan geven waardoor het zaad beinvloed KAN worden..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als je denkt dat je het niet aankunt om een kind met een beperking te hebben dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen. Just my 2 cents hierover.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Als je denkt dat je het niet aankunt om een kind met een beperking te hebben dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen. Just my 2 cents hierover.
+1
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Susan schreef:Als je denkt dat je het niet aankunt om een kind met een beperking te hebben dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen. Just my 2 cents hierover.
Precies mijn idee, alleen kreeg ik het niet zo mooi kort verwoord als jou.
Gast- Gast
Mee eens..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ook mee eens, iedereen weet dat het kan.
Even nog ter verduidelijking, ik heb er natuurlijk wel over nagedacht dat wij een gehandicapt kindje zouden kunnen krijgen, maar niet dat je op bepaalde momenten (zoals koort, operaties etc) eventueel meer kans zou hebben op een gehandicapt kindje.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Maar die 'meer kans' is er helemaal niet. Zijn zaad zal misschien minder levende cellen hebben, thats it. Ik kan never nooit niet geloven dat als M.ara haar ziekte genetische blijkt te zijn, dit komt omdat mijn vriend toevallig koort had tijdens de sex. Dat kan toch helemaal niet.
Over een gehandicapt kindje, de laatste 1,5 jaar zijn wij nogal veel in het ziekenhuis geweest, rond de 16 weken in totaal. In de ouder kamer raak je met veel verschillende ouders aan de praat, nooit geweten dat er zoveel verschillende afwijkingen/ziekte's zijn. Meestal allemaal ontstaan na de geboorte, in het eerste levensjaar. Afwijkingen zoals verschillende soorten stofwisselings ziekte, aangeboren afwijkingen, uiterlijke afwijkingen en vooral neurologische afwijkingen die pas later in de kinderjaren ondekt worden. Mijn mening is dat hier van te voren echt goed over na moet denken, al je denkt het niet aan te kunnen om een beperkt/gehandicapt kind te krijgen, kan je beter niet aan kinderen beginnen. Je weet gewoon niet wat er op je pad komt, en wat je nog te wachten staat.
Over een gehandicapt kindje, de laatste 1,5 jaar zijn wij nogal veel in het ziekenhuis geweest, rond de 16 weken in totaal. In de ouder kamer raak je met veel verschillende ouders aan de praat, nooit geweten dat er zoveel verschillende afwijkingen/ziekte's zijn. Meestal allemaal ontstaan na de geboorte, in het eerste levensjaar. Afwijkingen zoals verschillende soorten stofwisselings ziekte, aangeboren afwijkingen, uiterlijke afwijkingen en vooral neurologische afwijkingen die pas later in de kinderjaren ondekt worden. Mijn mening is dat hier van te voren echt goed over na moet denken, al je denkt het niet aan te kunnen om een beperkt/gehandicapt kind te krijgen, kan je beter niet aan kinderen beginnen. Je weet gewoon niet wat er op je pad komt, en wat je nog te wachten staat.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?
Ik wel een Puggle volgens mij ook. Hoezo meis?
Ze heeft een inwendige echo gemaakt bij mij en ik heb bloed geprikt.
Ik ga eind van de week de huisarts bellen en wil ook het liefst eerst een inwendig onderzoek voor zij mij dingen voor gaat schrijven. Maar ik wist even niet of dat een stomme eis zou zijn, maar het is dus waarschijnlijk zelf eerder 'standaard'...
Gast- Gast
Jetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?
Ik ga eind van de week de huisarts bellen en wil ook het liefst eerst een inwendig onderzoek voor zij mij dingen voor gaat schrijven. Maar ik wist even niet of dat een stomme eis zou zijn, maar het is dus waarschijnlijk zelf eerder 'standaard'...
Ik vermoed dat je in hetzelfde ziekenhuis terecht komt als ik... Daar kijken ze alles eerst na.
Volgens mij schrijft de huisarts geen clomid voor...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
**
Laatst aangepast door chococupcake op wo 21 sep 2011 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Wat word het weer lekker uit z'n verband getrokken zeg, vind het een beetje jammer dat er zo gereageerd moet worden. Zo was het nl. helemaal niet bedoeld, maar heb nu ook geen tijd om het uit te leggen, heb zo een gesprek gepland staan en dat vind ik wel belangrijker dan hier een heel verhaal te typen om duidelijk te maken wat ik hiermee bedoel.
Wat wordt hier nu precies uit zijn verband getrokken ?
Gast- Gast
Jullie reacties hier, op mijn stukje. Het is en blijft schrift, dus je kunt het zelf ook verkeerd opvatten of ik ben niet duidelijk geweest. Natuurlijk weet ik dat er altijd een kans is dat er wat 'mis' kan zijn met een kindje, nu lijkt het net alsof ik alleen er vanuit ga dat als ik op bepaalde dingen let ik de kans daardoor minder laat zijn. Ik dacht gewoon even 'hardop' over koorts en wat het allemaal kan doen.
CCC- Ratel
Je kunt ook gewoon een beetje beter nadenken over wat je neerzet.
Susan- Lady Post-a-lot
Of jullie kunnen ook gewoon om verduidelijking vragen, in plaats gewoon even je mening keer op keer neer te zetten. En ja, misschien had ik dat kunnen doen, maar aangezien er nog 20.000 andere dingen zijn waar ik mee bezig ben, reageer ik soms even tussendoor snel.
CCC- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppet en puggle hebben jullie een inwendig onderzoek gehad voor jullie aan de medicijnen moesten?
Ik vermoed dat je in hetzelfde ziekenhuis terecht komt als ik... Daar kijken ze alles eerst na.
Volgens mij schrijft de huisarts geen clomid voor...
Nee dat dacht ik al. Ik ben wel benieuwd waar jij zit. Ik wil niet in het universitaire ziekenhuis zitten maar in het kleine ziekenhuis aan de rand (het D.), maar dat is mijn gevoel. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen. Morgen heb ik een telefonische afspraak om te kijken of we nu al stappen gaan ondernemen of dat we nog even afwachten.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Of jullie kunnen ook gewoon om verduidelijking vragen, in plaats gewoon even je mening keer op keer neer te zetten. En ja, misschien had ik dat kunnen doen, maar aangezien er nog 20.000 andere dingen zijn waar ik mee bezig ben, reageer ik soms even tussendoor snel.
Maar ga je door deze reacties je account verwijderen? Dat hoeft toch helemaal niet?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nee ccc, niet je account laten verwijderen!
Dit is het nadeel van internet, je kunt soms dingen lezen en anders interpreteren dan ze bedoeld zijn.
Je reactie heeft nogal wat losgemaakt maar je geeft duidelijk aan het niet zo bedoeld te hebben
Dan kan iedereen er nogmaals overheen walsen maar genoeg is genoeg lijkt me. Het is wel duidelijk zo.
Je hoeft hierdoor echt niet je account te laten verwijderen.
Dit is het nadeel van internet, je kunt soms dingen lezen en anders interpreteren dan ze bedoeld zijn.
Je reactie heeft nogal wat losgemaakt maar je geeft duidelijk aan het niet zo bedoeld te hebben
Dan kan iedereen er nogmaals overheen walsen maar genoeg is genoeg lijkt me. Het is wel duidelijk zo.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Nana, ja ik heb besloten het forum te verlaten. Het word tijd om me met andere dingen bezig te houden, en daarbij vind ik het absoluut niet leuk wat ik zo lees als ik 's morgens inlog...
Meiden, heel veel succes met zwanger worden!
Meiden, heel veel succes met zwanger worden!
CCC- Ratel
Happy schreef:Nee ccc, niet je account laten verwijderen!
Precies, zo voelt het nu voor mij ook even inderdaad. Ook al omdat ik had aangegeven dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit de laatste tijd door alles wat er is gebeurd prive. En dit voelt inderdaad nog even als over me heen walsen...
CCC- Ratel
Sorry, hier moet ik toch echt even om lachen. Weg van een forum om dit ? Kom op zeg, wat zal jij het nog moeilijk krijgen in je leven als je hier al niet tegen kan. Ik hoop van harte dat jij een gezond, en perfect ontwikkeld kindje zal krijgen.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Of jullie kunnen ook gewoon om verduidelijking vragen, in plaats gewoon even je mening keer op keer neer te zetten. En ja, misschien had ik dat kunnen doen, maar aangezien er nog 20.000 andere dingen zijn waar ik mee bezig ben, reageer ik soms even tussendoor snel.
Het is prima als je even snel tussendoor reageert als het om luchtige onderwerpen gaat, maar als het in zo'n onderwerp gaat vind ik dat je gewoon moet stilstaan bij wat je schrijft. Als zoveel mensen het op een vervelende manier opvatten dan kun je dat niet op al die mensen afschuiven, dat zit dan toch echt in jouw manier van formuleren.
Susan- Lady Post-a-lot
Nou en dat heb jij toch uitgelegd? Ik snap de reacties overigens heel goed hoor van iedereen!
Maar jij geeft aan het niet zo bedoeld te hebben dan is het wat mij betreft klaar.
Die discussie kan zo nog heel lang doorgaan, en dat is toch helemaal niet nodig?
En hier om weg gaan al helemaal niet!
Maar jij geeft aan het niet zo bedoeld te hebben dan is het wat mij betreft klaar.
Die discussie kan zo nog heel lang doorgaan, en dat is toch helemaal niet nodig?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Nou en dat heb jij toch uitgelegd? Ik snap de reacties overigens heel goed hoor van iedereen!
+ 1.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Happy schreef:Nou en dat heb jij toch uitgelegd? Ik snap de reacties overigens heel goed hoor van iedereen!
+ 1.
+2
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:amber22 schreef:Happy schreef:Nou en dat heb jij toch uitgelegd? Ik snap de reacties overigens heel goed hoor van iedereen!
+ 1.
+2
+3
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: