Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:@ Koffieleut, spannend. Ik ga voor je duimen!
@ CCC, ook een fijne vakantie, geniet ervan!
Wij zijn de auto aan het inpakken. Vannacht om 05.00 gaan we weg. Misschien dat ik vandaag nog even hier kom en anders tot over 2 weken!!
Als we je niet meer zien hele fijne vakantie meis. Geniet ervan, ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx! Jij ook Amber!
Wij vertrekken woensdag Heb er nu al zin in!
Wij vertrekken woensdag Heb er nu al zin in!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Koffieleut, ben benieuwd hoor toch een beetje spannend voor je!
Amber, hele fijne vakantie meid! ik ga hopen op goed nieuws geniet lekker daar in het mooie Oostenrijk.
Amber, hele fijne vakantie meid! ik ga hopen op goed nieuws geniet lekker daar in het mooie Oostenrijk.
Gast- Gast
Muppetje, wat is bij jou nu precies het probleem? Ik heb het niet echt meegekregen?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Muppetje, wat is bij jou nu precies het probleem? Ik heb het niet echt meegekregen?
Staat op de vorige pagina
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Muppetje, wat is bij jou nu precies het probleem? Ik heb het niet echt meegekregen?
Staat op de vorige pagina
ik vind je gyn een beetje overhaast doen Je had op dag 23 een positieve ovulatietest, dan zou je ei 24-28 uur later springen, dus zeg maar dat 25, dan zou je pas dan 30 -32 bloed mogen laten prikken en zelf testen op dag 39... Dus of clomid heeft gewerkt dat weet je pas als je ongesteld wordt (of niet) om en nabij dag 39. Voor een eisprong op progesteron testen is natuurlijk nutteloos.
Jazzlyn- Prater
Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Ik moet er maar op vertrouwen dat ze het beste met me voor hebben he...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Je kan heel goed je piek hebben gemist, je test immers maar eenmaal per dag. ik hoop gewoon voor je dat je zwanger bent..! Leuke maand om uitgerekend te zijn April/Mei
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Je kan heel goed je piek hebben gemist, je test immers maar eenmaal per dag. ik hoop gewoon voor je dat je zwanger bent..! Leuke maand om uitgerekend te zijn April/Mei
Eens!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Chococupcake; Goed vooruitzicht, een vakantie!
@ Koffieleut; Spannend!!
@ Muppetje; Ook wel spannend. En een minder lange cyclus is wel fijner, hoef je minder lang te wachten. Maar kan me voorstellen dat het weer tegenvalt.
@ Jazzlyn; Waar ben je op vakantie geweest?
@ Triesje1983; Gebruik jij wel medicatie voor je schildklier?
@ Tittih; Balen zeg. Frustrerend als je lichaam raar doet en je niet meer weet waar je aan toe bent. Het maakt je zo onzeker.
@ Elmo; Ben benieuwd naar je test van vandaag?!
Ik heb donderdag een test gedaan, was gelijk knalpositief. Het was 13 dagen na het starten van mijn miskraam en 10 dagen na verlies van het vruchtje. Ik had nooit verwacht ooit zo teleurgesteld naar een positieve zwangerschapstest te kijken. Het bruinverlies wat plotseling woensdag weer begon is sinds gisteren weer gestopt. Het was toch nog een restant van mijn miskraam. Ik heb er flink van gebaald, maar moet nu echt loslaten. Na positieve verhalen van de omgeving gehoord en op internet gelezen te hebben, van vrouwen die heel snel of zelfs gelijk weer zwanger werden na een miskraam, zat ik mezelf hier teveel op te verheugen. Na hier allerlei verhalen te lezen ben ik me er ook wel heel bewust van blij te moeten zijn met het feit dat ik zwanger ben geworden. Dus ik ga as donderdag wel weer testen, omdat ik wil weten wanneer het hcg hormoon echt uit mijn lijf is. Dit om bij een uitblijvende ongesteldheid en positieve zwangerschapstest niet te hoeven twijfelen over een nieuwe zwangerschap of restant van de miskraam.
Ik hoop dat ik de rust die ik nu heb kan blijven houden. En anders moet ik maar vaker jullie verhalen lezen, veel van jullie moeten pas echt geduld hebben!
@ Koffieleut; Spannend!!
@ Muppetje; Ook wel spannend. En een minder lange cyclus is wel fijner, hoef je minder lang te wachten. Maar kan me voorstellen dat het weer tegenvalt.
@ Jazzlyn; Waar ben je op vakantie geweest?
@ Triesje1983; Gebruik jij wel medicatie voor je schildklier?
@ Tittih; Balen zeg. Frustrerend als je lichaam raar doet en je niet meer weet waar je aan toe bent. Het maakt je zo onzeker.
@ Elmo; Ben benieuwd naar je test van vandaag?!
Ik heb donderdag een test gedaan, was gelijk knalpositief. Het was 13 dagen na het starten van mijn miskraam en 10 dagen na verlies van het vruchtje. Ik had nooit verwacht ooit zo teleurgesteld naar een positieve zwangerschapstest te kijken. Het bruinverlies wat plotseling woensdag weer begon is sinds gisteren weer gestopt. Het was toch nog een restant van mijn miskraam. Ik heb er flink van gebaald, maar moet nu echt loslaten. Na positieve verhalen van de omgeving gehoord en op internet gelezen te hebben, van vrouwen die heel snel of zelfs gelijk weer zwanger werden na een miskraam, zat ik mezelf hier teveel op te verheugen. Na hier allerlei verhalen te lezen ben ik me er ook wel heel bewust van blij te moeten zijn met het feit dat ik zwanger ben geworden. Dus ik ga as donderdag wel weer testen, omdat ik wil weten wanneer het hcg hormoon echt uit mijn lijf is. Dit om bij een uitblijvende ongesteldheid en positieve zwangerschapstest niet te hoeven twijfelen over een nieuwe zwangerschap of restant van de miskraam.
Ik hoop dat ik de rust die ik nu heb kan blijven houden. En anders moet ik maar vaker jullie verhalen lezen, veel van jullie moeten pas echt geduld hebben!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Ik hoop het ook ja. Ik twijfel nog wel n beetje of dag 39 niet te vroeg is om met de primolut te beginnen, misschien moet ik iets langer wachten....
Muppetje- Ratel
Ik zou wel iets langer wachten ja! Wie weet ben je wel echt zwanger (kijk mij, eerste ronde clomid 2 babys!!)Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Ik hoop het ook ja. Ik twijfel nog wel n beetje of dag 39 niet te vroeg is om met de primolut te beginnen, misschien moet ik iets langer wachten....
Ik ben nog in de afwachtmodus.. Toch weer in spanning. PIEP
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Ik zou wel iets langer wachten ja! Wie weet ben je wel echt zwanger (kijk mij, eerste ronde clomid 2 babys!!)Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Nee echt positief was die test dus ook niet, het teststreepje was nog steeds een heeeeel klein beetje lichter dan het controlestreepje. Ik moet nu dus ook wachten tot dag 39 en dan nog eens testen. Ik denk dat ze daarna 100mg wil doen omdat ze wil dat mn cyclus minder lang wordt.
Ik ben nog in de afwachtmodus.. Toch weer in spanning. PIEP
Hoe lang zal ik dan wel wachten? Lastig hoor, ik wil namelijk ook niet te lang door lopen, schiet ik ook niets mee op
Muppetje- Ratel
Weegschaal wat duurt dat lang zeg, jeetje. Ik hoop voor je dat alle hcg snel je lichaam uit is, maar ook dat het daarna weer snel terug komt
Muppetje- Ratel
Hey meiden,
Voor de gene die de foto's van de mac bezorgservice willen hebben... stuur maar ff een berichtje met je email adres. dan mail ik ze door.
weegschaal, wat lastig zo. Ik hoop ook dat het hcg snel weg is en terug komt. Mooi gezegd muppetje.
muppetje, Wat lastig zeg. Weg goed dat de gyn gelijk actie onderneemt. nu even lijken wanneer je ermee begint.
koffieleut, spannend. wanneer wil je gaan testen?
elmo, heb je al getest?
Sorry de rest ben ik even kwijt. Ik zal later verder reageren. Ik krijg zo visite, dus dan moet deze site even weg .
Hier is alles nog rustig. Ik merk nog helemaal niks aan me lichaam. Als ik een zelfde cyclus heb dan wordt ik donderdag ongesteld. Ik heb helemaal niet het idee/gevoel dat ik zwanger ben. Ik voel me precies het zelfde als altijd. Dus ik ga er vanuit/hoop dat ik van de week gewoon ongesteld wordt en ik een mooie cyclus heb om de volgende maand opnieuw een poging te wagen.
Voor de gene die de foto's van de mac bezorgservice willen hebben... stuur maar ff een berichtje met je email adres. dan mail ik ze door.
weegschaal, wat lastig zo. Ik hoop ook dat het hcg snel weg is en terug komt. Mooi gezegd muppetje.
muppetje, Wat lastig zeg. Weg goed dat de gyn gelijk actie onderneemt. nu even lijken wanneer je ermee begint.
koffieleut, spannend. wanneer wil je gaan testen?
elmo, heb je al getest?
Sorry de rest ben ik even kwijt. Ik zal later verder reageren. Ik krijg zo visite, dus dan moet deze site even weg .
Hier is alles nog rustig. Ik merk nog helemaal niks aan me lichaam. Als ik een zelfde cyclus heb dan wordt ik donderdag ongesteld. Ik heb helemaal niet het idee/gevoel dat ik zwanger ben. Ik voel me precies het zelfde als altijd. Dus ik ga er vanuit/hoop dat ik van de week gewoon ongesteld wordt en ik een mooie cyclus heb om de volgende maand opnieuw een poging te wagen.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Idd mooi gezegd Muppetje, dankjewel! Al durf ik daar zelf nu niet aan te denken. Kun je over het starten met primolut geen advies krijgen, of moet je dit zelf uitdokteren?
Ik had ook totaal geen klachten S@nneke! Dacht ook echt dat ik gewoon weer ongesteld zou worden. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar wie weet!!
Ik had ook totaal geen klachten S@nneke! Dacht ook echt dat ik gewoon weer ongesteld zou worden. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar wie weet!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Idd mooi gezegd Muppetje, dankjewel! Al durf ik daar zelf nu niet aan te denken. Kun je over het starten met primolut geen advies krijgen, of moet je dit zelf uitdokteren?
Laten we het hopen. Maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt en zo niet dan zou het super zijn, maar ik ga er niet vanuit. we zien wel. Ik probeer me er nog niet zo mee bezig te zijn. We zijn pas zo kort bezig. Ik ben wel benieuwd, maar goed dat is iedereen die laatste week denk ik .
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:Laten we het hopen. Maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt en zo niet dan zou het super zijn, maar ik ga er niet vanuit. we zien wel. Ik probeer me er nog niet zo mee bezig te zijn. We zijn pas zo kort bezig. Ik ben wel benieuwd, maar goed dat is iedereen die laatste week denk ik .
ik ben ook benieuwd! ik hou je in de gaten!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Weegschaal schreef:Idd mooi gezegd Muppetje, dankjewel! Al durf ik daar zelf nu niet aan te denken. Kun je over het starten met primolut geen advies krijgen, of moet je dit zelf uitdokteren?
Nee ik moet op dag 39 nog een keer testen en daarna aan de primolut
Muppetje- Ratel
Muppetje, ik zou even wachten tot 2 a 3 dagen na de dag 39, dan weer testen en dan pas beginnen!!
Ik ben nog niet ongesteld geworden!
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Muppetje, ik zou even wachten tot 2 a 3 dagen na de dag 39, dan weer testen en dan pas beginnen!!
Spannend. En ik denk dat ik het toch maar gewoon die zoals zij t zegt....
Muppetje- Ratel
Spannend jazzlyn!
Weegschaal, dat duurt lang zeg voor het uit je lichaam is, ik hoop voor je dat je snel verder kunt.
Hier weinig nieuws, zit op dag 14 en mijn test was negatief. Had ook niet anders verwacht!
Weegschaal, dat duurt lang zeg voor het uit je lichaam is, ik hoop voor je dat je snel verder kunt.
Hier weinig nieuws, zit op dag 14 en mijn test was negatief. Had ook niet anders verwacht!
Gast- Gast
Oke, je moet doen wat voor jou goed voelt natuurlijk he!
Jazzlyn- Prater
koNijntje schreef:S@nneke schreef:Laten we het hopen. Maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt en zo niet dan zou het super zijn, maar ik ga er niet vanuit. we zien wel. Ik probeer me er nog niet zo mee bezig te zijn. We zijn pas zo kort bezig. Ik ben wel benieuwd, maar goed dat is iedereen die laatste week denk ik .
ik ben ook benieuwd! ik hou je in de gaten!
Haha, is goed! jij mag dat. Ik hoop dat de rest van mijn vriendinnen me niet zo in de gaten houden. Als ik op een feestje geen wijn drink krijg ik gelijk vragen. En vandaag wilde mijn broer even boven naar de wc, en boven de wasbak staat de foliumzuur. pfff het is soms echt moeilijk om het geheim te houden.
morgen start de l.eerafdeling... ik hou je op de hoogte
S@nneke- Fluisteraar
weegschaal, wat is normaal dat hcg uit je lichaam is na een miskraam?? Is het bij jou langer dan normaal?
S@nneke- Fluisteraar
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: