Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 3 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:04

Pffff... Ja om gek van te worden dit...

De assistente gaf aan dat KV testen vaak verkeerd testresultaat geven, zo hebben ze veel mensen gehad die positief testte maar niet zwanger waren en andersom... Tja... Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik maar braaf heb geluisterd... Maar izt me niet lekker allemaal. Wil gewoon dat er iets gebeurd. Hoef niet perse zwanger te zijn... Maar wil gewoonw eten dat mijn lichaam normaal doet zeg maar...

En ja... miss. is het te vroeg qua testen... Ik weet het niet...

Het voelt de ene keer alsof alles in mijn buik vastzit... Soort van maag/ darmklachten-pijn.... zeurend in elk geval... Alsof ik al een week niet meer naar de wc ben geweest ofzo... Ja sorry, lekkere omschrijving weer... En vanavond zeg maar een soort van steekjes in mijn lies, mijn vriend typeerde dit als lies en niet wat anders...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laced di 23 aug 2011 - 7:06

Jetje schreef:
Laced schreef:
Muppetje schreef:
Laced schreef:*breekt in*

Jetje, ik ben erg benieuwd. Ben je inmiddels alweer ongesteld geworden? Toen ik toendertijd stopte met de pil heb jij ooit gereageerd op mijn topic dat het bij jou ook ruim 4 maanden heeft geduurd voordat je ongesteld werd. Daarna had je weer een normale cyclus. Is je cyclus nu al op gang gekomen? En je had bloed laten prikken toch? Wat is daar uit gekomen? Hoop in ieder geval dat het snel weer op gang komt!

*breekt weer uit*

Jetje heeft pilletjes gehad en is daardoor ongesteld geworden.

Maar is haar cyclus inmiddels zelf weer op gang gekomen?

Wat lief dat je het vraagt. Helaas was het dit keer inderdaad weer niet echt op gang gekomen. Over een maandje weet ik of het kuurtje dat Muppet zei geholpen heeft

Hoe is het met jou? Je bent er al bijna he...

Wat balen jetje! Heb je al snel een kuur gekregen? maar waren je bloeduitslagen goed? Geen verdenkingen van pco? Frustrerend.. Ik zit enorm te twijfelen of ik straks weer aan de pil wil, maar het feit dat de vorige keer mijn cyclus ook zo van streek was.. Hier alles goed. Het is inderdaad bijna zover, erg onwerkelijk. Ben er wel klaar voor, ik wil gewoon zo graag mijn ventje vasthouden, knuffelen en bewonderen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:10

Ccc: ik had menstruatie achtige pijn en een druk op mijn stuitje. En heel moe.
Kreeg kort daarna ook donkere randen om mijn tepelhof, toen wist ik het zeker.

Kv testen staan, zo ver ik weet, juist heel goed bekend.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:13

Laced schreef:
Jetje schreef:
Laced schreef:
Muppetje schreef:
Laced schreef:*breekt in*

Jetje, ik ben erg benieuwd. Ben je inmiddels alweer ongesteld geworden? Toen ik toendertijd stopte met de pil heb jij ooit gereageerd op mijn topic dat het bij jou ook ruim 4 maanden heeft geduurd voordat je ongesteld werd. Daarna had je weer een normale cyclus. Is je cyclus nu al op gang gekomen? En je had bloed laten prikken toch? Wat is daar uit gekomen? Hoop in ieder geval dat het snel weer op gang komt!

*breekt weer uit*

Jetje heeft pilletjes gehad en is daardoor ongesteld geworden.

Maar is haar cyclus inmiddels zelf weer op gang gekomen?

Wat lief dat je het vraagt. Helaas was het dit keer inderdaad weer niet echt op gang gekomen. Over een maandje weet ik of het kuurtje dat Muppet zei geholpen heeft

Hoe is het met jou? Je bent er al bijna he...

Wat balen jetje! Heb je al snel een kuur gekregen? maar waren je bloeduitslagen goed? Geen verdenkingen van pco? Frustrerend.. Ik zit enorm te twijfelen of ik straks weer aan de pil wil, maar het feit dat de vorige keer mijn cyclus ook zo van streek was.. Hier alles goed. Het is inderdaad bijna zover, erg onwerkelijk. Ben er wel klaar voor, ik wil gewoon zo graag mijn ventje vasthouden, knuffelen en bewonderen.

Ja ik heb vrij snel een kuur gekregen. Heb ik heel veel mazzel mee gehad, want het gaat ook wel eens anders. Het gekke is dat mijn huisarts me wel heel onzeker maakte met de tekst dat het ws een wondertje is dat ik de vorige keer binnen een jaar zwanger was en aan de andere kant zijn alle bloeduitslagen goed. Dus het is heel dubbel. Ik ga er maar van uit dat de Provera zijn werk doet, veel verder kijken dan dat heeft toch geen zin.
Kan het me zo voorstellen!! Nog heel eventjes geduld. Tsja achteraf had ik het ook anders aan moeten pakken. Maar mijn man wilde in eerste instantie geen 2e. Dus ik ben zonder een menstruatie af te wachten weer aan de pil gegaan na mijn bevalling dus best logisch dat mijn lijf het niet meer wist.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:13

CCC: jeetje wat balen die onzekerheid. Ik heb ook eignelijk alleen maar goede ervaringen meegemaakt en gehoord van de kv testen... Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid!!

Gast
Gast

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:24

Ja dat is dus het gekke, ik kan alleen maar goede verhalen hierover vinden op het internet... Snap dat ze aanraden een merk te halen zeg maar...

PM: komt dat zo snel die donkere randen om je tepels? Trouwens, moe ben ik wel redelijk... Ik had eerst een Burn-out, maar ben vorige week weer goedgekeurd door de psych/ arts... en voelde me weer helemaal top... Sinds deze week ben ik zo moe overdag opeens... Heb nu al een aantal keren even een uurtje op de bank liggen slapen...

Naja ik wacht gewoon even af, maar vind het vervelend dat ik zo heen en weer geslingerd word. Dat is meer mijn probleem nu... Vind gewoon dat een HA zijn werk goed moet doen en iedereen serieus moet nemen. Als ze nou hadden gezegd van ja wat vervelend, ik snap dat je nu even niet weet hoe of wat, zullen we even wat testen doen ofzo... Zelfs bloedprikken doe ik wel nu... terwijl ik dat doodeng vind...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  firda di 23 aug 2011 - 7:25

ccc plaats dan eens een foto van de test.

* breekt weer uit*

Laatst aangepast door firda op di 23 aug 2011 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 7:25

Zeg CCC eten jij!!! Foei !

angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:29

@ ccc ben ook benieuwd naar een foto van je test.
Ik heb wel meerdere keren een indroogstreepje gehad op de kruidvattest.
Binnen hoeveel minuten verscheen het streepje?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:30

Hahaha Lejow! Ik heb net even 2 broodjes gegeten angel Maar wilde nog even snel DC Cupcakes kijken smile Had ik nl. opgenomen, dus vandaar dat ik even offline was...

Ja foto van de test... Believe me, die was niet goed te zien... Heb hem gisteren geprobeerd te fotograferen maar hij was zo licht, het randje van d etest was zo lichtroze en verder zag je niks... Dus... Vanmiddag al die zooi zo de vuilnisbak in gesodemieterd... was er even klaar mee...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 7:31

amber22 schreef:@ ccc ben ook benieuwd naar een foto van je test.

was dit streepje dan ook roze? ik heb ook wel indroogstreepje gehad maar dan wel spierwit!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:32

Binnen de vijf minuten verscheen dat streepje/ achtig iets...

Oh en trouwens, ik dacht dat ik het me verbeelde... dus toen mijn vriend binnenkwam gezegd: kijk jij eens... wat zie jij... ja een donkere en een licht/ dunnig streepje maar heeeel licht...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:36

joyce0606 schreef:
amber22 schreef:@ ccc ben ook benieuwd naar een foto van je test.

was dit streepje dan ook roze? ik heb ook wel indroogstreepje gehad maar dan wel spierwit!

Ja heel licht rozig maar moeilijk te zien. Ik lees ook weleens op zwangerschapspagina.nl en daar hoor je ook steeds vaker dit soort verhalen over de kruidvattesten, heel lichte streepjes terwijl mensen niet zwanger zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:37

chococupcake schreef:Binnen de vijf minuten verscheen dat streepje/ achtig iets...

Oh en trouwens, ik dacht dat ik het me verbeelde... dus toen mijn vriend binnenkwam gezegd: kijk jij eens... wat zie jij... ja een donkere en een licht/ dunnig streepje maar heeeel licht...

Misschien morgenvroeg nog eens testen of 2 dagen wachten. Als het was is moet hij dan wel donkerder zijn..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:38

Ja later, vanmorgen dus... Leek het een witte indroogstreep... Naja dames... Ik ben gewoon niet zwanger, nu afwachten hoe ik mijn cyclus gewoon weer aan de gang krijg...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:39

chococupcake schreef:Binnen de vijf minuten verscheen dat streepje/ achtig iets...

was de teststreep even dik als de controlestreep of is het een pennenstreep?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 7:40

klote strepen ook altijd! ik heb er ook altijd zo op verkeken...

CB is dan beter, maar goed die kan je pas gebruiken als je echt overtijd bent.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:42

amber22 schreef:

Hij was zo dik als de controlestreep, maar dan een deeltje dun zeg maar roziger dan de rest van de streep...

En ja... ik ben dus nu al sinds vrijdag offcieel overtijd.. Dus hoelang heeft zo'n CB de tijd nodig zou je zeggen :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:45

chococupcake schreef:
amber22 schreef:

Hij was zo dik als de controlestreep, maar dan een deeltje dun zeg maar roziger dan de rest van de streep...

En ja... ik ben dus nu al sinds vrijdag offcieel overtijd.. Dus hoelang heeft zo'n CB de tijd nodig zou je zeggen :P

hmm vreemd. Tja geen idee haha. In principe is de CB test met indicator redelijk gevoel. De normale CB heeft meer HCG nodig.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 23 aug 2011 - 7:47

chococupcake schreef:
amber22 schreef:

Breekt in.... dit had ik ook bij mijn eerste test en toen was ik wel zwanger..ik geloofde het ook niet en heb toen ook een cb test gehaald. Breekt uit
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:48

Blijf jij er eens in dan Printje! Heb je de CB die dag meteen gedaan? Welk type en wat gaf ie aan?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 23 aug 2011 - 7:50

chococupcake schreef:Blijf jij er eens in dan Printje! Heb je de CB die dag meteen gedaan? Welk type en wat gaf ie aan?

Ik heb die test dezelfde dag gedaan, die cb test en die gaf zwanger aan. Ik had de Kruidvat test, die goedkope 2 voor??? en daar stond dus de controlestreep uiteraard en daarnaast een heel licht stippelstreepje, even dik als de controlestreep maar vrijwel niet helemaal zichtbaar. Hij begon wat duidelijker en werd steeds vager...snap je het een beetje?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 23 aug 2011 - 7:51

Ik had de cb test die zwanger/niet zwanger zegt trouwens
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 7:54

Hmmm... thnx voor de info... Ja die heb ik dus ook gebruikt, niet zwanger, maar vanmorgen zei dat KV (2 voor 5 euro) ook niks... geowon negatief.

Ach... thnx voor alle steun/ begrip/ medeleven... Maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, en morgen even overleggen met die andere HA en hopen dat zij met wat dingen komt die me een beetje gerust stellen en dan merken we het wel weer...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:56

Je kan vragen of je bloed mag prikken op zwangerschap. Dan weet je het zeker...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: