Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 2 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jelin ma 22 aug 2011 - 1:47

@ Amber en Puggle.. Ik begrijp jullie ook hoor. Neem lekker tijd voor jezelf en als je zin hebt, kan je altijd ff komen kletsen. Had ook afstand genomen van het forum toen we bezig waren voor de eerste.

En Puggle fijn dat de Primolut zijn werk heeft gedaan. Nu hopen op een mooi eitje voor jou!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:18

Jelin schreef:@ Amber en Puggle.. Ik begrijp jullie ook hoor. Neem lekker tijd voor jezelf en als je zin hebt, kan je altijd ff komen kletsen. Had ook afstand genomen van het forum toen we bezig waren voor de eerste.

En Puggle fijn dat de Primolut zijn werk heeft gedaan. Nu hopen op een mooi eitje voor jou!!

Bedankt smile ik hoop het ook. Was de kermis nog leuk?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 22 aug 2011 - 4:23

Hier nog iemand die wat minder gaat reageren, zelfde reden als Amber, wal betwijfel ik of het gaat lukken. Ik ben er nog wel, maar wat minder intensief

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 5:44

Lieve Amber, Puggle en Muppet, meisjes ik gun het jullie alledriel zo. Ik hoop echt dat door iets meer afstand te nemen jullie de rust vinden en er gauw goed nieuws komt!!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 22 aug 2011 - 5:54

Jetje schreef:Lieve Amber, Puggle en Muppet, meisjes ik gun het jullie alledriel zo. Ik hoop echt dat door iets meer afstand te nemen jullie de rust vinden en er gauw goed nieuws komt!!

Dank je, dat is lief hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 22 aug 2011 - 6:13

Jetje schreef:Lieve Amber, Puggle en Muppet, meisjes ik gun het jullie alledriel zo. Ik hoop echt dat door iets meer afstand te nemen jullie de rust vinden en er gauw goed nieuws komt!!

Wat lief jetje, dankjewel!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Alyssa ma 22 aug 2011 - 7:32

Amber, Puggle en Muppetje, ik begrijp jullie volkomen hoor. Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen hug

CCC, ik was degene die zei dat je misschien al wel eerder langere cyclussen gehad zou hebben. Fijn dat je het nu gewoon even loslaat, dat lijkt me ook het beste voor je.

Ik heb zojuist met mijn gynaecoloog getelefoneerd. We hebben een afspraak vastgelegd op 29 september. Dan ben ik ook al 9 maanden gestopt met de pil dus zou ik inmiddels toch wel een cyclus moeten hebben. Ik mocht al wel eerder komen, maar dat wil ik zelf niet. 29 september zit ik wederom rond dag 50 als ik niet uit mezelf ongesteld wordt, dus dan is het wel een mooie tijd om langs te komen. Ik heb met hem besproken dat ik sowieso naar die afspraak kom, ook al ben ik in tussentijd ongesteld geworden. Ik ben namelijk nog al een keer spontaan ongesteld geworden na 43 dagen en de keer daarna weer niet. Dus het is sowieso niet slecht om een algemene check-up te hebben om al dan niet dingetjes uit te sluiten.

Enerzijds ben ik blij dat deze afspraak nu vaststaat, maar anderzijds ben ik nog steeds als de dood voor zo'n onderzoek. Gelukkig ken ik hem wel goed en weet ik dat hij de voorzichtigheid zelve is, maar dan nog. Vriendlief heeft gelukkig ook al gelijk aangeboden met me mee te willen gaan als ik dat graag zou willen, dus dat is ook al wel fijn.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 10:13

amber22 schreef:

Wat lief jetje, dankjewel!! hug

Bedankt jetje!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 10:19

Alyssa, goed hoor dat je een afspraak hebt gemaakt! Het is niet leuk maar fijn als je even een check krijgt denk ik. Hopelijk word je gewoon ongesteld natuurlijk!

Je moet je er ook niet druk om maken het valt echt wel mee zo'n onderzoek.

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 22 aug 2011 - 20:38

Dat hoop ik ook voor jullie alle drie!!

@ Alyssa.. Goed dat je de afspraak hebt gemaakt!!

Nou gelukkig gisteren goed weer gehad op de kermis op 1 buitje na. Mijn dochter wilde niet naar huis. Ze had het erg naar d'r zin en wilde overal in waar ze niet in mocht. De draaimolen ging helaas voor haar te langzaam Wink.

Hier is de ongesteldheid alweer over, dus dat is wel kort. Nu hopen op een normale cyclus. Hier onweert het al de hele morgen. Dus is vandaag lekker thuis blijven. Moet mijn broertje om 17 uur ophalen, die is op introductieweek van school, maar wil naar huis.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 3:57

Even een korte update... Ik heb gisteren een KV test gedaan (2 voor 5 euro) daar kwam een lichte streep uit... Vanmorgen voor de zekerheid nog Ă©Ă©n gedaan met ochtendurine, omdat het gisteren al later op de dag was... Vanmorgen dus niks... Huisarts gebeld, de assistente gaf aan dat KV testen onbetrouwbaar zijn en vaker de verkeerde uitslag geven. Dus ik moest een Clearblue test doen, daarna terugbellen. Zo gedaan, er kwam uit niet zwanger... Heerlijk dat je geen lijntjes meer hoeft te kijken. Maar daarna gebeld, HA heeft me teruggebeld, nam mijn verhaal eigenlijk niet serieus... Bleef maar vragen of het gewenst was mocht ik zwanger zijn. Hij begreep mijn duidelijke vragen niet, hij vond het niet nodig me door te verwijzen naar de gynaecoloog. Nadat ik heb opgehangen, voelde het niet lekker... Ook omdat ik sinds vanmorgen al wat buikpijn heb en gisteren wat kramperig gevoel. De assistent zei vanmorgen nog letterlijk het is niet schrikbarend 1x ongesteld zijn over te slaan, tenzij je buikpijn krijgt, dan moet je meteen bellen.

Ik heb vanmiddag terug gebeld, het zat me dus niet lekker het hele verhaal en buikpijn bleef aanhouden, meteen aan de assistent verteld dat ik me niet serieus genomen voelde en dat ik overgeplaatst wilde worden naar een andere HA. Dit was geen probleem, heb aangegeven een vrouwelijke HA te willen vanaf nu, dus overgeplaatst en morgen word ik gebeld. Dit was tevens mijn nieuwe vaste HA na 2 jaar, we hebben al 2 jaar invallers, beetje vervelend dat dit zo moest lopen. Ik heb tevens ook het ziekenhuis gebeld, voor advies, zij vonden mijn verhaal best zorgwekkend, vooral gezien de achtergrond van mijn moeder. Dus dit word een rondje ziekenhuis vrees ik, de eerste keer bloedprikken zit eraan te komen...

Ben echt doodmoe na vandaag... Ga nu dus ook maar lekker slapen, want weet echt even niet wat voor geintjes mijn lichaam met me uithaalt... Bah...

Alyssa: goed en spannend dat de afspraak nu staat!

Jelin: lekker zeg zo kort ongesteld! En wat fijn dat je dochter het zo leuk heeft gehad op de kermis! Ik houd dus absoluut niet van dat soort dingen haha! Word alleen maar misselijk van al die apparaten... Grappig dat jou dochter het maar te langzaam vind gaan smile haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:22

CCC: Ik heb het ook gehad, positief getest met KV. Daarna dagenlang negatief, heel raar. Maar opeens weer positief, en was ook echt zwanger!!

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 4:48

@ CC, bah wat vervelend en wat een onzekerheid. Dat streepje op die test kwam die binnen 5 minuten?
Ik heb de laatste maanden ook steeds vaker gekke streepjes op de kruidvat testen echt heel vervelend en je wordt er onzeker van.
Wel fijn dat je door het ziekenhuis wel serieus word genomen.

@ Muppet, je moest vandaag toch bloed laten prikken? Wanneer krijg je de uitslag?

Hier alles goed. Morgen vrij en dan nog 4,5 dag werken en dan vakantie, joehoe!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 23 aug 2011 - 4:59

Amber, op 2 september

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 5:02

Muppetje schreef:Amber, op 2 september

O oke, ik dacht ergens te hebben gelezen dag 21 van je cyclus.. Even wachten dus nog. Hoe was je ovulatietest vandaag?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 23 aug 2011 - 5:21

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Amber, op 2 september

O oke, ik dacht ergens te hebben gelezen dag 21 van je cyclus.. Even wachten dus nog. Hoe was je ovulatietest vandaag?

Ja, vandaag geprikt, 2 september de uitslag.

Enne, zie mijn andere topic

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 23 aug 2011 - 5:41

ProudMama schreef:CCC: Ik heb het ook gehad, positief getest met KV. Daarna dagenlang negatief, heel raar. Maar opeens weer positief, en was ook echt zwanger!!

Nee, echt?? Ik heb dus de hele tijd onderin mijn buik rechts zeg maar steken... Mijn hele buik voelt zo beurs aan... :S

Weet jij nog op welke dag je hebt getest, en hoelang je daarna dus weer testte? Heb wel die clearbluetesten in huis en dus 1 gedaan. Dus wacht sowieso nog een week... Dat was het advies van mijn vervelende HA die me niet serieus nam... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 6:16

Clearblue heeft stukken meer HCG nodig dan de Kruidvattesten, CCC!
Als je positief test met de KV, wil het dus niks zeggen als de CB negatief is.
Gewoon even wachten en desnoods morgen nog even testen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 6:19

@CCC: Ik heb zoveel testen gedaan, deed het echt iedere dag Embarassed .
Er zat tussen de eerste positieve en de duidelijk positieve van KV en CB ruim een week hoor, mijn HCG steeg gewoon langzaam ofzo.
KV is overigens gevoeliger als CB, zeker die zwanger/ niet zwanger is niet zo gevoelig, die met de weken is gevoeliger.

Kreeg het advies afwachten ook van mijn huisarts, maar ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was Wink

De kans dat je valt positief test is ook heel klein, de kans dat je vals negatief test is veel groter.
Stond het streepje er wel binnen 5 min? En was het wel rozig?
Anders even foto plaatsen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 6:22

Ik begreep altijd uit verhalen van hier dat de KV testen juist wel erg betrouwbaar waren...
Zelf weet ik het niet want ik heb die nooit gebruikt.

Maar het kan sowieso zijn dat je nog te weinig HCG hebt aangemaakt.

Wat voor steken zijn het? Aan 1 kant?
Ik heb de innesteling namelijk gevoeld toendertijd.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 6:27

Lastig hoor CCC! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt...
Ik zou, als je nog niet ongesteld wordt, gewoon do of vr nog eens testen, dan ben je toch weer 2 /3 dagen verder!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Laced di 23 aug 2011 - 6:32

*breekt in*

Jetje, ik ben erg benieuwd. Ben je inmiddels alweer ongesteld geworden? Toen ik toendertijd stopte met de pil heb jij ooit gereageerd op mijn topic dat het bij jou ook ruim 4 maanden heeft geduurd voordat je ongesteld werd. Daarna had je weer een normale cyclus. Is je cyclus nu al op gang gekomen? En je had bloed laten prikken toch? Wat is daar uit gekomen? Hoop in ieder geval dat het snel weer op gang komt!

*breekt weer uit*

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Muppetje di 23 aug 2011 - 6:34

Laced schreef:*breekt in*

Jetje, ik ben erg benieuwd. Ben je inmiddels alweer ongesteld geworden? Toen ik toendertijd stopte met de pil heb jij ooit gereageerd op mijn topic dat het bij jou ook ruim 4 maanden heeft geduurd voordat je ongesteld werd. Daarna had je weer een normale cyclus. Is je cyclus nu al op gang gekomen? En je had bloed laten prikken toch? Wat is daar uit gekomen? Hoop in ieder geval dat het snel weer op gang komt!

*breekt weer uit*

Jetje heeft pilletjes gehad en is daardoor ongesteld geworden.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Laced di 23 aug 2011 - 6:41

Muppetje schreef:

*breekt weer uit*

Maar is haar cyclus inmiddels zelf weer op gang gekomen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:00

Laced schreef:
Muppetje schreef:

*breekt weer uit*

Maar is haar cyclus inmiddels zelf weer op gang gekomen?

Wat lief dat je het vraagt. Helaas was het dit keer inderdaad weer niet echt op gang gekomen. Over een maandje weet ik of het kuurtje dat Muppet zei geholpen heeft

Hoe is het met jou? Je bent er al bijna he...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: